Aby: Auzi, tu l-ai bătut pe Justin din vina mea, într-un fel sau altul, nu?
Zayn: Iaaar? Parcă am discutat despre astaaa!
Aby: Stai, să vezi unde vreau să ajung!
Zayn: Agh, ok.
Aby: Stai că trebuie să-mi fac introducerea, din vina ta nici n-am apucat s-o fac! Vezi dacă vorbești mult?
Zayn: Scote omu' două cuvinte și deja vorbește mult! În fine, treci la subiect.
Aby: Cine e iubitul meu preferat? Hai zi tu cine?
Zayn: Preferat? Adică ai mai mulți și eu sunt preferatul, sau cum?
Aby: aoleeuu! eu te laud aici și tu? Ce faci? Nu mai fii măgar mă, știi cât de mult te iubesc eu, îți fac aici declarații și tu ce faci?
Zayn: Gata, iubire, tac :))
Dar totuși, sunt curios unde vrei să ajungi. Uimește-ți iubitul!Aby: Deci. Dacă dacă cineva s-ar lua de mine, tu, ca iubit, ai avea obligația să îmi ții apărarea, nu?
Zayn: Zi-mi cine s-a luat de tine, și e mort!
Aby: Bate-o pe Linda, și fac ce vrei tu! Știi doar că n-o suport, mai ales atunci când face fițe și figuri pe stomacu' gol. Da' e mai proastă ca noaptea, pentru ea a existat și al 3-lea Război Mondial în anul 2000 între daci și romani.
Zayn: Ce naiba. Eu nu dau în femei :))
Și pe bune? Al 3-lea Război Mondial? În anul 2000? Daci și romani? O vreau ca profesoară de istorie, clar! 😂Aby: Ce vrei tu, mă?!
Zayn: Pe tine iubire, pe tine!!