Pt. 17

8 0 0
                                    

Aby: EȘTI CEL MAI MARE NENOROCIT PORC PE CARE L-AM CUNOSCUT VREODATĂ ÎN VIAȚA MEA ȘI ÎN FAȚA CĂRUIA ÎI JUR CĂ ATUNCI CÂND CÂND NE VOM ÎNTÂLNI, ÎL VOI STRÂNGE DE GÂT CU ORICE PREȚ!!

Zayn: Am ratat ceva? :)😁

Aby: Cee? Aaa, Nuu! Absolut nimic!!Doar că directorul i-a sunat pe părinți și le-a spus că m-ar fi văzut cu diferiți băieți prin liceu, și că de asta m-am lăsat pe-o ureche la învățătură, dar cum spuneam, nimic!!

Zayn: Stai- Poftim?! Mă înșeli?! 😂😂

Aby: Nu credeam că voi avea vreodată dorința aia puternică de a te strânge de gât!!

Zayn: Și eu te iubeesc :)

Aby: Dar cum ai făcut asta..? Ești cumva directorul?! Nu.. Nu- Nu are cum! Ăla nu are mintea asta de purice!

Zayn: Abygail, parcă mă rogi sa te chinui, să mor eu!

Aby: Mori, du-te dracu' :))

Zayn: Și uite cum domnișoara Abygail Lauren Smith mă implora să îi mai dau o pedeapsă

Aby: Stai- Gata, îți trimit poza!!

Zayn: Hopaa.. Mi se pare mie, sau nu am văzut bine? :))

Aby: Hai sictir!

Zayn: Acum ce minciună să inventez? Oare să spună directorul că l-ai înjurat? Eh, parcă prea slabă...

Aby: Pff.. Stai sa caut poza, aveam una prin telefon-

Zayn: 1-0 pentru Zayn :))

Aby: Ia, cerșetorule! 😑🙄

Aby: Ia, cerșetorule! 😑🙄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Zayn: Vaaii... Mamaa... Doar imaginează-ți cum ai arăta goală...!! 😍😍

Aby: Ești cretin sau te prefaci? De ce mi-aș imagina cum aș arăta goală? 💀 Adică pe bune acuma.

Zayn: Stai puțin... Cine ți-a făcut poză asta..?

Aby: Un tip super sexy!😍😍  Doamne, ce ne-am distrat atunci!! 😍😁

Zayn: Poftim?!?!

Aby: Uite acum mi-s-a făcut dor de el...! Oare să-l sun?

Zayn: ABYGAIL!!

Zayn: Deci în momentul ăsta îmi spui cine e băiatu' ăla, iar după îmi vei spune cine a fost!

Aby: Vai, ce subtil o spui că nu va mai fi :))

Zayn: Mă bucur că ai înțeles aluzia :))
Acum zi dracu' cine e!

Aby: S-a enervat cumva domnul Zayn Malik?

Zayn: Abygail, spune-mi odată!! Nu mă mai enerva!

Aby: Știi ce am observat la tine? Atunci când ai nervi îmi spui tot numele

Zayn: ABYGAIL!!

Aby: Bine, bine, spun:)
Deci, defapt n-a fost niciun băiat. Mă distram cu prietena mea, precum că am poza în pictorial, că am face shooting-uri. Ce te-ai ambalat :))

Zayn: Tu vrei să mă omori, fato?!
Era să fac infarct aici, iar tu te joci cu nervii mei ?

Aby: Da, cum zici tu :) Și eu te iubesc :)))
Acum ține-te de promisiune!

Zayn: Poți să-mi mai trimiți mesajul încă odată, doar că fără ultima propoziție? :)

Aby: Zayynn!!

Zayn: Nu vrei să recunoști că mă placi, hai, zi-o :))

Aby: Ce te-aș înjura acum, dar am în mâinile tare viața mea personală, așa că fă-ți treaba.

Zayn: Cu o ultimă condiție...

Aby: Argghh.... Ce mai e și de data asta??

Zayn: Vreau să îmi spui ce simți tu pentru mine..

Aby: Wow.. Nu mă așteptam la asta..

Zayn: Zi-mi doar.

Aby: Nu știu ce să spun...

Zayn: Pff.. Mda, mă rog, la ce m-aș fi așteptat?

Aby: Zayn, ești doar un anonim. Ce ce te așteptai? Să îți zic "te iubesc" fără să știu cine ești?

Zayn: A, deci pentru tine sunt doar un anonim. Mulțumesc pentru sinceritate.

Aby: Ba nu. Îmi ești prieten, te plac, dar nu romantic, ci ca un prieten.

Zayn: Doamnee..! Hotărăște-te femeie! Ba îmi spui că mă iubești, ba îmi spui că sunt doar un anonim, ba îmi spui că mă iubește ca pe un prieten. Ce să înțeleg din asta?!

Aby: Nu știu, Zayn!! Nu știu! Pur și simplu nu știu!

Zayn: Cum naiba să nu știi ce simți??

Aby: Habar n-am. E un sentiment nou.. Dar de ce contează atât de mult pentru tine asta?

Zayn: Pentru că sunt îndrăgostit de tine, Abygail! De aia!

Aby: Iar îmi spui numele întreg, înseamnă că ești nervos, am înțeles.
Dar dacă mă iubești, înseamnă că mă cunoști. Iar eu de ce nu te cunosc? Vreau să știu adevărul! Cine ești de fapt?!

Un Anonim Cunoscut Where stories live. Discover now