Zayn: Serios? M-ai cautat pe Facebook, insta, twitter, snapchat, chiar și pe google toată ziua :)))
Aby: Mi-am încercat norocul. Am zis că poate ai pagină de Facebook Zayn Malik.
Zayn: Ți-aș mai fi dat numele meu tot dacă aș fi avut pagină de Facebook cu numele meu adevărat ?
Defapt am avut, până sa îți dau ție tot numele meu :)))Aby: Nu e coreect..!!
Zayn: Dar serios, google? Te asigur, nu sunt o celebritate prea cunoscută ca să mă poți căuta pe google. asta pot sa ți-o spun sigur
Aby: Pff... Vreau să te văd. Ochii îi ai căprui.. Parul ce culoare are?
..-Chiar așa..nu mi-ai trimis poză cu parul!!Zayn: N-ai uitat? :)) Asta a fost ultima poză pe care ți-o trimit. Știu ce vrei să faci, să le pui una lângă alta drept puzzle, nu-s prost :)
Aby: WOW bravo, ai descoperit că nu ești prost. Du-te la NASA, o astfel de descoperire nu trebuie ratată !!
Zayn: Abygail!!
Aby: Da, și eu te iubesc!
Aby: Băga-mi-aș.. iar am spus-o!
Zayn: Stai sa notez în calendar!!
Aby: Mi-a luat prietena mea telefonul și ți-a trimis mesajul cu "te iubesc" în numele meu
Zayn: Daa, și eu sunt Brad Pitt.
Pff, cea mai slabă minciuna, istg, mai ales când știu că acum ești la școală, în pauză, singură.Aby: Știi... Ar trebui să am și eu intimitatea mea, dacă nu te superi, nu crezi?
Zayn: Ultima oară când te-am lăsat singură, fără să te veghez, m-ai acuzat că ți-am divulgat secretul. Așa că mai bine recunoaște că nu îți poți ține singură de grijă :))
Aby: MĂ VEZI ACUM?!
Zayn: Vezi că arăți degetu mijlociu în partea greșită. Nu îl arătați spre mine. Plus că vine directorul furios către tine că i-ai arătat degetu sper el :))
Aby: FUCK
Zayn: Cum e în detenti? :)
Aby: Din vina ta!!
Zayn: Daa, când ești paranormal și arăți degetul din mijloc unde cade, și te prinde, te pomenești că d vina lu Zayn, super tare.
Aby: Câteodată am impresia că ești o fantomă!
Văzusem odată un film în care fata s-a mutat cu familia ei într-o casă, și acolo era o fantomă ce bântuia casa. Nu cumva e la fel și la noi ?Zayn: Eu când am spus că ești paranoică, nu m-ai crezut și m-ai făcut nebun.
Nu dragă, nu-s fantomă. Dar am impresia că în curând mă vei băga tu în mormânt.Aby: Stai, nu muri!! Dă-mi mie tot ce ai înainte de a muri! :))
Zayn: Ești foarte amuzantă, dar eu mi-aș face griji pentru părinții care stau în pragul ușii, nervoși că au fost chemați de director la școală, succes 😉
Aby: Trădătorule!! Acum mă lași? Las' că vorbim noi diseară
Zayn: Meamă.. Mă simt de parcă as vorbi cu nevesta, nici de cum cu o puștoaică 😂