Pt. 31

5 0 0
                                    

Aby: Știi ce mă gândeam?

Zayn: Aoleeuu.. Ce ți-a mai produs capu' ăla al tău ?

Aby: Dacă tu ai fi vreun cântăreț celebru, și vrei să mă îndrăgostesc de tine așa cum ești, nu de celebritatea ta, am văzut un film așa, de asta nu vrei să-mi spui cu ce te ocupi!

Zayn: 'ai de viața și de zilele mele... Cu ce ți-am greșit doamne să îmi dai o asemenea pacoste...? recunosc, fumez, beau, bat.. Dar chiar așa meritam să mă pedepsești?

Aby: Spre apărarea mea, tu m-ai băgat în seama ;)
Și în al doilea rând, m-ai făcut cumva pacoste??!!

Zayn: Ce? Nu iubi, mă refeream la alt ceva. La noi la musulmani, pacoste înseamnă perfecțiune!

Aby: Ești musulman? Ok, am mai aflat ceva despre tine, că ești musulman și că fumezi. Când aveai de gând să-mi spui?

Zayn: Acum! Și daa... Sunt musulman, dar sunt un om complet normal!

Aby: Aha.. Câte soții mai ai?

Zayn: Poftim? Wow, mă crezi cântăreț celebru și un fel de Suleyman. Mișto de mine 😌😎

Aby: Dar de ce nu vrei să-mi spui cu ce te ocupi? Adică ce e așa de ascuns??

Zayn: Nu e nimic de ascuns, doar că nu găsesc momentan o minciună potrivită.

Aby: Adică?!

Zayn: Am spus cumva minciună? Am vrut să spun comportament potrivit, autocorectorul =)

Aby: Te roog, zi-mi cu ce te ocupi!

Zayn: Chiar contează?

Aby: Normal că lucrul acesta contează! Dacă ești vreun criminal, nu contează?

Zayn: Cred că tragi concluzii muult prea pripite, ieri m-ai făcut un fel de Justin Bieber de pe Wish, dar dar și un fel de Suleyman, acum mă faci criminal, știu și eu.. nu ești puțin cam.. știi tu, paranoică?

Aby: Păi dacă nu-mi spui absolut nimic despre tine,.. sau numele și vârsta e prea mult pentru tine? În fine, las-o așa...

Zayn: Nu te supăra de la atât, te rog

Aby: Ok, mai vorbim, am teme

Zayn: Hai Abygail, te-am rugat. Și eu niciodată n-am rugat. Nu te supăra

Aby: Mă stresează faptul că vrei să rămâi un anonim, când puteam fii ca restul tinerilor normali, nici nu vrei să-mi zici ce faci, secrete de stat, îți dai seama.

Zayn: Dacă îți spun ce fac, adică adevărul, primiți că nu o să te îndepărtezi de mine?

Aby: Promit!

Zayn: Fie.. Fac curse ilegale și trafic de droguri și țigări

Aby: Poftim?!

Zayn: Adică faci cursă cu unu' pe pariuri, câștigi, iei bani, nu câștigi, dai bani.

Aby: Și cum adică droguri și țigări?

Zayn: Facem import cu ele din diferite țări, precum Rusia, țigările, iar drogurile, de oriunde din țări, dar și primim. Acum.. cât la sută mă urăști?

Aby: De ce faci asemenea lucruri?! Știi câți tineri distrugi?! Cât familii se luptă contra drogurilor, pui în pericol!! Știi?!

Zayn: La dracu'! Nu le bag eu pă' gât drogurile, sau nu îi oblig eu să fie ca niște panarame!!

Aby: Nu realizezi cât rău faci.  Altfel nu-mi pot imagina altă scuză pentru tine

Zayn: Eu nu caut scuze! Asta-i faza! Da, fac astea, n-ai decât
să trăncăni la mine, dar odată ce m-am băgat în rahaturi d-astea, n-am cum să mai ies!

Aby: Deci aveai dreptate atunci când erai beat, ziceai că ai o cursă, dar ai mai spus și că distrugi viețile fetelor virgine, de unde știu că nu faci și asemenea lucruri de prostituție?

Zayn: Cee?! Abygail, nu știi despre ce vorbești!

Aby: Atunci zi, la ce te refereai?!

Zayn: Chiar vrei?!

Un Anonim Cunoscut Where stories live. Discover now