Aby: Nu pot sa creed!! Te-ai întrecut pe tine însăți cu o astfel de surpriză! 😍💗
E cel mai frumos buchet de trandafiri pe care l-am văzut vreodată! Mulțumesc!😍💗😍💗Zayn: Cu plăcere! :)
Vezi? Acum ai înțeles că nu sunt chiar atât de rău? =))Aby: Puteam să jur că vrei să mă chinui tot weekend-ul
Zayn: Abigail, ce naiba, nu sunt aici să te terorizez =)
Aby: Uite, sunt singură acasă, poți veni
Zayn: Tu chiar vrei să mă faci să regret că nu mă poți vedea!
Aby: Doar ca să te știu aproape, accept și legată la ochi, te roog!
Zayn: Hmm... Bine, fie! Dar leagă-te la ochi!
Zayn: Dacă îți dai jos eșarfa de la ochi, mă supăr rău!
Aby: Da, da.. Mi-ai mai zis asta de zeci de mii de ori! Hai!
Îi răspund exasperată, apoi strâng mai bine eșarfa. Dacă e un pedofil..? Există și posibilitatea asta, dar totuși aleg să risc. Nu riști, nu câștigi.
Aby- Zayn..? * spun eu, auzind pași în cameră *
Zayn- Chiar eu..
Își lipește corpul de spatele meu, lăsând săruturi pe gât.
Ah.. Vocea asta... Mi-e atât de cunoscută.
Dar întâi de toate, e așa sexy..Mă întorc cu fața către el, chiar dacă nu îl pot vedea, și îi ating trăsăturile perfecte, aș putea spune.
Zayn- Ți-am făcut și dorința asta. Ce-mi faci tu mie! * spune chicotind *
Aby- Doamne, nu ești niciun pedofil!
Zayn- Serios? Asta spui tu la prima întâlnire a noastră?
Râd, apoi îl i-au în brațe instinctiv. O mulțime de fluturași își fac simțită aparența.
Zayn- Te iubesc, Aby!
Oh, doamne... Cred că o să leșin! Totul e atât de magic! Dacă nu aș fi fost în bratele lui, probabil aș fi fost de mult pe jos..Aby- Și eu te iubesc, Zayn! * îi șoptesc, iar după îi simt buzele peste ale mele *
Îl iubesc atât de mult! D-abia acum realizez totul.
Totuși... Vocea... Sărutul... Chiar și atingerile mi-se par atât de cunoscute!
Dar cine stă și se mai găsește? Tot ce fac e să mă bucur de moment!-Aby! Unde ești?
Oh, nu! Sunt mama și tata!