Aby: A trecut o săptămână, o săptămână în care tu chiar mi-ai lipsit.
M-am gândit foarte mult, dacă îmi trimiți o poză cu tine am șters totul cu buretele!Zayn: În primul rând, n-ai idee cât de mult mi-ai lipsit tu mie, stăteam 24/24 cu ochii pe telefon să nu pierd niciun mesaj, plus că nici nu ți-am urmărit activitățile. Deși mi-a fost extrem de greu...
Pff.. Unde cum voi face, îți dau doar o mică parte din poză, altădată îți voi da o poză cu altă parte. Ce zici?Aby: Îmi era dor de jocurile tale, deși amândoi știm că sunt doar în favoarea ta :))
Fie, merge și așa.Zayn: Știu că-s frumos, nu e nevoie de complimente :)) 😂
Aby: Wow ce ochi frumoși ai 😍🫠
Vreau mai muuult.Zayn: Ca să nu zic vreo prostie... La ce te referi când zici " vreau mai mult" ? :))
Aby: La- *realizează* ZAAAYNN!!
Zayn: Gata, tac :))
Zayn: Știi ce mă gândeam? Hai să jucăm un joc. Îți răspund la o întrebare iar tu îmi trimiți o poză mai provocatoare, ce zici?
Aby: Hmm... Doar dacă la final îmi trimiți o poză cu părul tău :)
Zayn: S-a înțeles :))
Aby: Okei atunci. Care este numele tău de familie?
Zayn: Malik, trimite poza :))
Aby: Hai să schimbăm jocul, trimit doar o poză la o serie de 5 întrebări :)
Zayn: Nu e corect, dar pentru tine o să trec cu vederea.
Aby: Ce drăguț:)
Zayn: Știu, știu :))
Aby: Modestule 👊🏻
Zayn: Cât îți place emoticonul ăsta :))
Aby: De fapt, am început să-l folosesc de când vorbesc cu tine, dar asta e partea a două :)
Zayn: Heei!
Aby: Bun, întrebarea următoare... Câți ani ai?
Zayn: 20 :))😎
Aby: Și eu de ce am 17?!
Zayn: Poate pentru că ești mai mică și minoră :)
Aby: PEDOFILUUUU!!! Te dai la o minoră 😂🥲
Zayn: Daa:))
Aby: No bun, Next question... Ai iubită ?
Zayn: Da, am. Suntem împreună de aproape 2 ani, peste o 🌕( :) ) m-am gândit să o cer în căsătorie chiar de ziua ei, după ce ne căsătorim să ne mutăm împreună și să avem 5 copii.
Aby: Wow.. Serios?
Zayn: Normal ca nuu😂
Singura fată pentru care am ochi ești tu 😍:)Aby: Idiotule! N-ai idee cât m-am speriat 👊🏻😡
Zayn: Hopaaa:)) Domnișoara Abygail Smith e cumva geloasă? :3
Aby: Ba nuu
Zayn: Recunoaștee :))