Zayn: Sunt cel care ți-a distrus viața.
Aby: În ce sens? Da, mi-ai dat-o puțin peste cap, dar distrus? Prea mult spus.
Zayn: Woow.. Și beat scriu corect =)
Zayn: Mdaa... Nu mă băga în seamă :)) Ce vreau să spun e...
Despre ce vorbeam?Aby: Zayn, ești beat!
Înțelege odată!!Zayn: Și beat, tot bun la bat sunt! Ca și tine de altfel, când ești beată.
Îți deschizi cracii în fața oricui, nu?!Aby: Zayn, nu fi măgar!!!
Nu știi prin ce am trecut eu! Am avut nevoie de psiholog, și fără să știe părinți, e greu!
Nici nu vreau să mă mai gândesc la trauma pe care am avut-o în dimineața aia! Mă dezamăgești, Zayn. Chiar nu mai ai ce discuta cu mine!!Zayn: Acum că ai terminat cu marele discurs, mă duc să mă culc.
Aby: Ești un ratat...
Zayn: Iubito, scuză-mă pentru tot ce am spus aseară..
Zayn: Ce sec a sunat..
Aby, eram foarte beat aseară, nu lua nimic în seamă.
Mă doare capul de mor, abia câteva cuvinte mă chinui să scriu..Zayn: Acum nu știu dacă citești sau nu, dar crede-mă. Am băut atât de mult, încât nici nu mai știu pe ce lume sunt!
Singurul cuvânt care mi-a ieșit pe gură când m-am trezit, a fost numele tău.. Știu, poate ți-se pare prostesc, dar eu te iubesc foarte mult. Și nu, nu e acel gen de "iubire", în care o vezi pe fată pe Facebook, îți plac formele ei și hai să îi dai cerere, nu.
Te-am urmărit de foarte de aproape, habar n-am ce ți-am scris aseară, a citit doar ultimele două mesaje.
Și crede-mă.. M-aș bate singur, dar starea în care sunt e foarte critică. Mă dor toate, am primit și bătaie când vedeam de la un club... Cea mai de rahat seară.Printabil ai trecut peste mesajul ăsta lung, Dar poate citești sfârșitul. Te iubesc foarte mult, nu te voi lăsa. mă voi strădui să îți recapăt încrederea. Acum mă voi odihni, am mare nevoie..
Te iubesc.Aby: Zayn?
Zayn: Mereu la porunca ta!
Aby: Să te faci bine..
Zayn: Mesajul tău mi-a vindecat orice rană!