6

326 33 1
                                    


---

Bütün işler çok yoğun ilerliyordu. Milli takım formalarının hemen bitmesi için büyük bir ekip toplanmıştı. Sadece bir hafta içerisinde birçok şey hallolmuştu bile. Taehyung çok sıkı çalışıyordu, ince ince yapıyordu her şeyi, bunalmıştı bi' hayli. Aynı zamanda da diğer müşterilerinin siparişleri ve yeni çıkaracağı tasarımlarla uğraşıyordu. Yine de vaktinin çoğunu formalar alıyordu.

Yalnızca bir hafta içerisinde bu yoğunluk onun için normaldi ama ağır da geliyordu. Tabii Taehyung bu ağırlığın farkında bile değildi. Başlayınca durmaksızın bitirmek isterdi, aksiliklere bu nedenle tahammülü olmazdı. İşler çok iyi ilerlediği için o da aynı ilerlemek istedi. Dinlenmeden, nefes almaya vakit bile bulamadan ya da aramadan.

Başka türlü çalışmayı bilmiyordu. Kendi sınırlarını zorladığının farkında bile olmuyordu. Hedefine ilerlediği yolda kendini unutuyordu. Bu yolda Taehyung'un seçtiği en sağlıklı yol az müşteri almaktı. Bu şekilde dengeliyebiliyordu.

Jimin de kendisi gibiydi, çalışmak onlarda bir iş değil hırstı. İkisi de bu dönemlerde birbirlerini dengeler ve toparlardı.

Düşüncelerini dağıtmak için bir şeyler içmeye karar verdi Taehyung. Ofisinden çıkıp mutfağa yöneldi. Dolabın kapağını açıp bir şarap bardağı aldı, beyaz şarap içmek istiyordu şu an.

Taehyung'a alkolik denilemezdi ama o ince çizgide dolandığı inkar da edilemezdi. Dışarıya verdiği izlenimin aksine davranışları olan biriydi. Birkaç ilgi alanını öğrenip de tanıyamazdınız onu.

Tezgahta gördüğü kupada oyalandı gözü. En son Jungkook kullanmıştı, o zamandan beri yıkanmış orada duruyordu. Kendini hatırlatmak ister gibi bir hali vardı. Aklına o gün üşüştü, otoparkta çocuklaştıkları anı hatırlayıp tebessüm etti.

Sigara paketini de alıp mutfağın balkonuna çıkarken Jungkook'a ön yargılı davranmış olabileceğini düşünüyordu. İlk başta sinirimi bozan oydu, ön yargılı olduysam bile hak etti diye geçirdi içinden.

Kadehten bir yudum aldıktan sonra tüm hafta boyunca arkadaşlarıyla da hiç görüşmediğini fark etti. Mesajlara da bakamamıştı eve gittiği gibi uyuyor, uyandığı gibi işe dönüyordu.

Sigara paketinden bir dal çıkarmadan önce derin bir nefes çekti içine. Bir hafta daha, bir hafta daha sıkı çalışacağım sonra her şey yavaşlayacak diye kendini telkin etti. Bu kadarına dayanabilirdi.

Sigarasından bir nefes çekti ve titreyen telefonunu aldı.

---

Jimin:
kim
biraz daha mesajlarima bakmazsan kaciririm odaya kilitlerim seni gorursun

Taehyung:
Sakin ol canım

Jimin:
tamam canim 🤗
DELIYE BAK
neredesin be sen
ben sana demedim mi park jimin cevapsiz birakilmayacak diye
yemek yedin mi bu arada

Taehyung:
Çalışıyordum 😞

Jimin:
soruma cevap vermedigine gore yani yemek yemedin
TAMAM
artik calismadigina gore aksam benimlesin
yazıyor...

Taehyung:
Hayır, değilim
Çok çok çok yorucu bir gündü bugün
Tek istediğim eve gidip uyumak

Jimin:
gel bana once guzeeeeel bi yemek yiyelim
sonra yoongi takimla bir sey icelim kaynasirsin dedi onlarin yanina gecelim
hem jungkook da olacak
ANLARSIN YA 😉
HANI ANLARSIN

Design For Me - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin