---
Sonunda formaların tasarım, dikim ve baskısı bitmişti. Geriye kalan yeni formaların tanıtımı için çekim yapmaktı. Taehyung çekimi de bilmediği bir ekibe bırakmak istememiş, dolasıyla da beraber çalıştığı fotoğrafcısıyla anlaşmıştı.
Kısa sürede iyi bir iş çıkardığını düşünüyor, işine güveniyordu. Arada ufak pürüzler çıksa da çabucak baş edebilmişti. Çok zorlandığında ise annesine danışmıştı.
Ofisinden çıkıp stüdyonun olduğu yere gelmiş, takımın da gelmesi için beklerken arkadaşıyla çekim yapılacak alanı hazırlıyordu. Asistanlarını almamıştı çünkü kendisinin de çok bir işi olmayacaktı çekimde.
İşine güvense de üstünde biraz stres vardı. Farkında değildi ama dışarıya da belli ediyordu. Bunu gören arkadaşı Lily "Hey, sakin ol biraz. Gergin görünüyorsun." dedi.
"İyiyim, Lily. Bu kısım da tamamlandığında iş bitiyor. Kusur çıkmasın istiyorum." Biraz durup nefeslenmenin ona iyi geleceğini düşündü. Oturup gözlerini kapadı ve nefeslerine odaklandı. Bir sorun çıkmayacağını son düzlükte olduğunu kendine tekrar etti.
Lily de üzerine gidip üstelemenin onu daha iyi hissettirmeyeceğini düşündü ve dikkati dağılsın diye ona bir öneride bulundu: "Anladım. Sigaraya çıkıyorum, geliyor musun?"
"Hayır, üstüme sinmesin şimdi."
Taehyung'un ilk defa bunu sorun ettiğini gören Lily, yaklaşarak Taehyung'un dibine girdi. Gözlerini kısmış dikkatlice yüzünü inceliyordu.
"Bana bak, var sende bi' haller."
Anlam veremeyen Lily onu odada bırakıp balkona çıkarken Taehyung da ona söyleniyordu.
"Yok bende bi' haller. İşimize bakalım hadi." diyerek geçiştirdi onu Taehyung.Tamam, belki Jungkook kokusuna iltifat ettiği için Lily'nin teklifini reddetmişti ama bu 'onda bi' haller' olduğunu göstermezdi sonuçta. Tamamen rahatsızlık vermemek içindi.
Stüdyo dairenin kapısının açılmasıyla içeriye Jackson ve Soobin girdi. Soobin gülümseyerek Taehyung'a yürürken Jackson da arkasından uslu bir çocuk gibi onu takip ediyordu.
"Bay Kim, nasılsınız?" diye sözcükleri uzatarak lafa girdi Soobin. Onun enerjik girişi Taehyung da rahatlamasında yardımcı olmuştu.
"Öncelikle hoş geldiniz. İyiyim, Soobin. Sen nasılsın?"
Jackson'a da nasıl olduğunu sorduktan sonra koltuklara yönlendirip içmeleri için kahve ikram etti. Bu sırada oyuncuları Lily ile de tanıştırdı.
Jackson, Lily'nin elini sıkarken "Daha önce birkaç işinizi görmüştüm, sıradan olmayan işleriniz var." dedi. Lily de buna karşılık gülümsedi ve teşekkür etti.
Taehyung diğerlerinin de gelmesini beklerken sohbet etmek için konu açtı; "Antrenmanlarınız nasıl gidiyor?"
Soobin dikilerek "Çok çalışıyoruz Bay Kim. Final maçından önce altı maçımız var. Koç nefes aldırmıyor." dedi.
Taehyung konuşacakken içeriye Jin ve Jungkook girdi. Taehyung onları görünce Soobinin yanındna kalkıp onların yanına doğru ilerledi.
"Bay Jeon, hoş geldiniz." yanındaki yabancıya dönerek kendini tanıttı "Siz de hoş geldiniz, Ben Kim Taehyung." dedi.
"Merhaba Bay Kim. Ben de Kim Seok Jin. Jungkook iki gündür bende kaldığı için bugün de ben getirdim buraya, ondan geldim."
"Anladım, memnun oldum Bay Kim."
Jungkook dün olanların etkisindeydi hala bir eli ensesindeyken Taehyung'a "Hoş buldum Bay Kim." dedi. Gözlerine bakıyordu bakmasına ama uzun süre bakılı kalamıyordu. Şimdi kokusunu alınca bile aklına dedikleri geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Design For Me - Taekook
FanfictionÜnlü tasarımcı, TY. markasının sahibi, Kim Taehyung Güney Kore milli basketbol takımının yeni sezon formalarını tasarlamak üzere anlaşma imzaladı. Revy & Wiss