~Asya Demirci ~
Beşiktaşlı,18 yaşında,spor alanı karete il birincisi,Enes'ten hoşlanıyor,Alya'yla yakın arkadaşlar,Pınar'dan pek hoşlanmıyor,kore film/dizilerini izlemeyi seviyor,Savcı olmak istiyor.
~Enes Akın~
Beşiktaşlı,18 yaşında ,spor alanı boks,Asya'dan hoşlanıyor, en yakın arkadaşı Doruk,haz etmediği kişi Ahmet ,mantıya bayılır ,Tayfayla çok yakındır ,Savcı olmak istiyor.
~Alya Güneş~
Galatasaraylı,18 yaşında,Doruktan hoşlanıyor,spor alanı kick boks 1'cisi,Tayfayla yakın, en yakın kankası Ahmet'le Asyadır ,kitap okumayı çok sever, yazılım mühendisi olmak istiyor.
~Doruk Aras~
Galatasaraylı, 18 yaşında, spor alanı boks,Alya'dan hoşlanıyor,en yakın arkadaşı Enes, Tayfayla yakındır,yazılım mühendisliği istiyor.
~Ahmet Can Şimşek~
Galatasaraylı,19 yaşında,dövüş sporlarıyla ilgileniyor, Alya'yla yakın kankalar,eskiden Asya'ya takıntılıydı,Tayfayla yakındı ama son zamanlarda araları bozuldu ,kendi halinde takılıyor, Mimarlık istiyor.
(Modelimiz şimdilik bu ama değişicek)
~Pınar şimşek~
Fenerbahçeli ,Ahmet'le kardeşler.
Tayfayla yakındır her sporu yapar,doktor olmak istiyor.
~Ozan Taş~
Beşiktaşlı, 18 yaşında spor dalarıyla ilgileniyor,Asya'ya takıntılı, Asya'yla aynı ortaokulda okumuştur ,Asya'ya sevdiğini söylemiştir ama Asya reddetmiştir ,ozan kendini geliştirir ve Asya'nın okulunu bulur ve oraya nakil olur, aynı sınıfa düşerler ama Asya fark etmez çünkü ozan kendini geliştirmiştir.
~ Sarp Güneş ~
23 yaşında yazılım mühendisi ailesine düşkün Alya'nın abisi , koyu Beşiktaşlı.
Ailesinin işi yurt dışına çıkınca oda gitmiştir. Alya okulundan dolayı onlarla gidememiştir. Kiviye alerjisi vardır.
Keyifli okumalar dilerim.
Yazım hattaları için kusura bakmayın kısa sürede düzeltilecektir.
(varsa söylermisiniz)Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬