......
Çenem kasılmaya başladı.
Alya "onlar benim en yakın arkadaşlarım;Doruk , Enes ,Asya ,Ahmet , Pınar"dediAsya: "
Ahmet:merhaba
Pınar: "Enes'le ben birşey denemiştik.
Alya konuşmaya tekrar başladı.Alya "buda Dolunay dershaneden arkadaşım çalışmak için gelmiştik"dedi
Doruk "pek arkadaşa benzemiyor bu mal"dedim mırıldanarak.
Dolunay "ne"
Doruk "yok birşey "diye mırıldandım
Alya gözlerime bakarakAlya "Dolunayın sevgilisi var"
Dolunay anlamış gibi bakıp konuşmaya başladı."sandığınız gibi değil ben arkadaşlarıma öyle hitap etmeyi severim Alya'nın dediği gibi sevgilim var oda gelicekti ,heh bakın geliyor"
Dolunay deden şahıs bu tarafa gelen kıza onu görmesi için elini kaldırdı , kız görünce yanımıza geldi benim yanım boştu.
X "selam ,aşkım ders çalışma ekibimi kurdunuz bensiz" dedi
Dolunay "bizde seni bekliyorduk güzelim ,kız arkadaşım Gizem "dedi ve tekrar konuşmaya başladı "Alya Doruğun yanına geçsene" dedi Alya'ya birşeyler fısıldayıp göz kırptı ,mal çocuk şuan çenem çok kasılıyor. Alya çantasını toplayıp Gizeme birşey söyleyip yanıma oturdu.
Alya "Naber "dedi heyecanlı çıkan sesiyle
Doruk "iyi senden" dedim soğuk çıkan ses tonumla.
Alya "iyidi kötü oldu "dedi
Çantasından test kitabını çıkartıp test çözmeye başladı ,onun çözmeye başlamasıyla tanışma bittmiş.herkes test çözmeye başlamıştı çok dikkatli bir şekilde test çözen Alya'ya çaktırmadan baktım.~ Alya Güneş ~
Doruk, Dolunayla sevgili olduğumuzu ima etmişti ama bu kalp senden başkasına bakmaz aslan parçası . Moralimi bozsada kimseye çaktırmadım Dolunay sevgilisiyle oturmak için beni kaldırmıştı Gizeme hoşgeldin diyip Doruğun yanına geçtım.
Heyecanlanmıştım onu nezaman heyecanlanıyordum.Alya "Naber "dedim heyecanlı çıkan sesimle
Doruk "iyi senden" dedi soğuk çıkan ses tonuyla
Alya "iyidi kötü oldu "dedim
Moralim bozuldu belkide şuan gözlerim dolmuş olabilir. Test kitabını çıkartıp çözmeye başladım Doruğun bakışlarını hissettim ama umursamadım çözmeye devam ederken zorlandığım konuya denk gelmiştim polinomlar biraz çözerken zorlanıyordum çok dikkatli bir şekilde çözmek için masamı toplamaya başladım çantamdan kulaklığımı çıkardım evet çözmeye hazırım açıp çözmeye başladım.
REKLÂMLAR EFENİM
Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬YAZIM HATASI VARSA KUSURA BAKMAYIN EN KISA ZAMANDA DÜZELTİLECEKTIR.
SOHBET EDELİM YORUMLARDA BULUŞALIM EFENİM , NDJSKSK