~ Enes Akın ~
Çok huzursuz garip hissetmem normal deyildi sevgilim için endişeleniyordum peşinde takıntılı bir ruh hastası vardı biz onu bulamıyoruz ,ne kadar araştırsak çok iyi gizleniyordu ama ben Enes Akınsam bulurdum.....
Yazardan;
Tayfa okula gitmiştir ve Alya'nın gelmesini bekliyorlardı. Alya'nın anlatacakları çok önemliydi iki seçenek vardı ya bulmuştu yada bulamamıştı.Tayfa aralarında konuşurken Alya sınıfa girer göz altları uyuyamadığı için morarmıştı araştırmasına rağmen hiçbir sonuç bulamamış olan Alya arkadaşlarını hayal kırıklığına uğratığını düşünerek arkadaşlarına bu olayı nasıl söyleyeceğini bilmiyordu stresten eleriyle oynayıp duruyordu.
Onu gören Asya "Alya geldi ,Alya iyimisin" diye sordu meraklı ve endişeli çıkan sesiyle.
Alya ne diyeceğini nasıl bulamadığını açıklayacağını düşünüyordu.
İlk defa bir şeyi bulamamıştı.Alya "uyuyamadım ,iyiyim merak etmeyin" dedi titreyen sesiyle
Doruk , sevdiği kızı yorgun bitmiş görmeye dayanamıyordu , stres yaptığında elleriyle oynadığını bilen Doruk birşeyler olduğunu anladı.
Enes "kanka gel otur , ayakta kaldın" dedi
Alya sırasına oturur. Tayfa meraklı gözlerle Alya'ya bakar.
Alya nasıl söyleyeceğini düşünmekten delirecekti. Bir anda karar verdi , söyleyecekti.Alya "Ben çok özür dilerim ,bulamadım kendini okadar iyi gizliyorki gerçekten özür dilerim sizi hayal kırıklığına uğratığım için" dedi titreyen ve üzgün çıkan sesiyle.
Doruk sevdiği kızın üzülmesine korkmasına streslenmesine dayanamıyordu. "Olsun Alya sen elinden geleni yaptın , ayrıca bizi hayal kırıklığınada uğratmadın " dedi. Sevdiğini rahatlatmaya çalışıyordu.
Asya en yakın kankasının bu sebepten üzüldüğünü görmek onu da üzmüştü
"Saçmalama Alya bizim için araştırdın bizim için yaptın ,bul bulma kimin umrunda biz seni her halinle seviyoruz bir sorundan dolayı arkadaşlığımızı bittirmeyiz " dedi kararlı çıkan sesiyleAlya "Hepinize teşekkür ederim iyiki varsınız" dedi rahatlayan ses tonuyla.
Enes "ozaman kısa süre bu konuyla ilgili konuşmuyoruz dersleri aksatıp durduk dershanelerimiz dövecek bizi bu gün kendimize geliyoruz sınava azkaldı mezuna bırakmadan bitiriyoruz bu işi güveniyorum size tayfa" dedi gururlu çıkan sesiyle.
.......
Yazardan;
Okul bittince dershanelerine gitmişlerdir hocalarından kısada olsa azar işitmişlerdir. Tayfa çalışmaya yeniden başlamış yoğun bir şekilde çalışıyorlardır bu süreçte birbirleriyle az vakit geçirmek zorunda kalıyorlardı.2 Ay sonra...
Derslerine yoğunlaşan Tayfanın araları açılmıştır eskisi gibi görüşmüyorlar konuşmuyorlardı.
Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬