Büyük bir gürültü çıkar...
Doruk:Saklanın çabuk
Enes hızlı bir şekilde Asya'nın kolunu kavrar ve saklanırlar.
Doruk'ta Alya'nın kolunu kavrar ,Ayla Pınarın koluna girer ve birlikte saklanırlar.
Yabancı içeriye girer,etrafı inceler ,dolaşmaya başlar.
Pınarın telefonu çalmaya başlar.Pınar:s**tir. Diye mırıldanır.
Pınar hızlı bir şekilde telefonu kapatır.Yabancı:ÇIKIN ORTAYA!!
Yabancı pınarın olduğu yere yaklaşır ,tayfa anlaşır sesizce saklandıkları yerden çıkarak çıkışa kaçarlar.Yabancı:Kaçamayacaksınız.
Tayfa koşarak kapıyı açmaya çalışırlar.
Denerler ve kapı açılmaz.Enes:Hass***ir ,anahtar sahte
Dorukla Enes kapıyı kırmaya çalışır.Asya:E-Enes ADAM GELİYOR!!!
Yabancı elindeki satıra benzeyen bıçağı salayarak onlara doğru geliyordu.
Doruk:Şu s**tiğimin kapısı niye açılmıyor.
Alya:Doruk yeter bırak hadi kaçalım.
Koşarak üst kata çıkarlar.Alya:Pınar nerde Pınarr!!
Pınar:B-Burdayım ,saknanalım hadi.
Saklanmak için tüm sınıflara bakarlar tüm kapılar kitliydi,çağre kalmayınca öğretmenler odasına saklandılar.
Asya:Buranın kapısı kitleniyor.
Doruk:Kitle çabuk.
Kapıyı kitlerler ve saklanırlar.
Yabancı kapıları kırmaya çalışıyordu,tayfa sesiz kalıp saklanıyorlardı nefes bile almıyorlar.
Yabancı:Seni bulacağım.
Yabancı sesizce gitmişti.
Tayfa birbirlerine bakıyorlardı "Acaba kimden bahsediyor " dercesine birbirlerine bakıyorlardı, yabancıyı kimse tanımıyordu,ama Asya şüpheleniyordu, bir zamanlar Pınarın abisi Ahmet Asya'ya takıntılıydı ama Asya bittiğini düşünüyordu.
Enes:İyimisin güzelim.
Asya:İyiyim.
Doruk Alya'nın yarasına yara bandı yapıştırır.
Alya:Teşekkür ederim.
Doruk:Acıyormu?
Alya:Biraz.
Pınar ayağa kalkar ve camdan bakar.
Pınar:Tayfa kaçmamız gerekiyor , camdan atlaya biliriz
Tayfa onaylayıp teker teker atlar.
Alya korkup Doruğun üstüne atlar.
Asya korkup atlayamadı.Enes:Atla güzelim ,tutucam seni.
Asya tam atlıyacağı sırada , yabancı onu tutup içeriye çeker.
Enes:ASYAA!!!
Enes Asya için endişelenir, ve sinirle duvara tırmanmaya çalışırken ,Doruk Enesi aşağıya çekip sarılır.
Doruk:Sakin ol ondan hoşlandığını biliyorum ama sakin ol ,plan yapalım ve Asya'yı kurtaralım.
Enes:Tamam
Doruk etrafta dolaşırken , Alya'nın ağladığını Pınarın onu teseli ettiğini ama fayda etmediğini görür.
Alya'nın yanına gider.Doruk:Ağlama cimcime Asya'yı kurtarıcağız.
Alya Doruğa sarılır Doruk başta bocalar kendine gelip Alya'ya sarılır.
Tayfa plan yapar ve Dorukla Enes içeriye girerler, kızlar dışardan mudahile edicekler.Alya:
"Enesle Doruk yangın merdiveni açık ve Asya'nın telefonundan aldığım sinyaler görsel sanatlar sınıfından geliyor ,dikkatli olun"
Mesajı atmıştır.
......Enes: Doruk 3 diyince ,3
Sınıfa girdiler, Asya ordaydı , Alya yine şaşırtmamıştı,sorun şu ki Yabancı ordaydı ama bıçağı yoktu.
Yabancı farketmeden başına ve sırtına vurup ,Asya'yı alıp kaçtılar.
Dışarıya çıktıklarında ,Asya ,Alya'ya ve Pınara sarılırılır.Enes:İyimisin sana bişey yaptını?
Asya:İyiyim ,yapmadı hadi gidelim bu nağlet yerden.
Yakalaşık 4 saat'en beri okuldalardı
Herkes vedalaşıp evlere dağıldı.
Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬Yazım hattaları için kusura bakmayın kısa sürede düzeltilecektir.