12)

8 2 1
                                    

~ Alya Güneş  ~
Abimle görüntülü konuştuktan sonra düşünmeye başladım , kim olabilir Enes olamaz Asya'yı seviyor. Doruk hiç olmaz ,Ahmet'te olmaz ,Ozan daha yeni tanıştık düşünceleri bölen bildirim sesiyle ilkidim.

Dorul;Selam sevgilim napıyorsun ?

Siz;Düşünüyorum canım sen.

Doruk;Neyi , seninle konuşuyorum.

Siz;Dolunayın dediklerini.

Doruk;Bende düşündüm hiçbir sonuç çıkartamadım.

Siz;Bende

Doruk;Konuşmadığımız iki ay naptın?

Siz;Düzenli ders çalıştım eksiklerimi kapatım netlerimi artırdım 100'ze aşkın  kitap okudum. Test kitaplarımı bitirdim  dershaneye gittim antremanlara gittim Tayfayı düşündüm peki sen?

Doruk;Aferim Güneşime ,ben seni düşünmekten fazla odaklanamadım.

Siz;Bende seni düşündüm ama ders çalışmama engel olmadı, eksiklerini kapatınmı?

Doruk;Halletim güzelimm

Siz;Dorikoo şaka gibi 2 ay dönüşmeden espiri yapmadan şakalaşmadan geçti.

Siz;PÜ BİZE

Doruk;Alyaiko malesef gerçek.

Siz;Şakacı seni ,bulamadığım için sizi hayal kırıklığına uğratım sandım.

Doruk;Saçmalama Alya sen elinden geleni yaptın güzelim benim.

Siz;Güzelinmiyim gerçekten hahaha demicem. Eyvallah Dorukum.

Doruk;huwowoskxn çok güldüm. Eyvallah bizden  bitanem.

Siz;Doruk yeter yav ,bune iltifat şiştim ha

Doruk;Tamam tamam söylemiyorum.

Siz;Aferim git çalış şurada 4 ay kaldı.

Doruk;Hemen iyi çalışmalar bitanem iyi geceler.

Siz;Sanada iyi geceler iyi çalışmalar Dorukii.

.....

Son mesajında yazıp Asya'yı aradım uzun zamandır konuşamamıştık. Konuşmaya başladığımızda Dolunayın dedikleri hakında ne düşündüğünü sordum.

Asya "Enes'le yakınız birbirimizi seviyoruz ama ilk adımı atmıyoruz ama ona olan güvenim tam."

>Doruk kankam o hiç olmaz, Ahmet  geçmişte yaşadık sıkıntılar ama bidaha olacağını sanmıyorum.

>Ozan onla yeni tanıştık onu tanımıyorum onunla önceden tanıştıkmı  hatırlamıyorum ama oda olamaz ya bilmiyorum çok karışık sınava 4 ay kalmış uğraştığımız şeylere bak.

Alya " kanka şimdi seninde maşallahın var"

Asya " şımardım. Teşekkür ederim "

KARA GÜNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin