7)

22 5 1
                                    

Kızlar sohbet ederler,erkekler pes oynarlar.

Asya gruba mesaj atar.
"Geç oldu kalkalımmı?"

Doruk yanıt veriri.
"Tamam, siz hazırlanın geliyoruz şimdi"

Vedalaşıp evlere dağılırlar...

~TAYFA~

Alya:Asya aldın mı bilgileri?

Asya:Aldımda, ben bu yazılım işini beceremiyorum.

Enes:Alya'yla Doruk halleder.

Alya:Hallederiz dimi doruuukkk.

Doruk:Kendimi şuan iyi hissetmiyorum, iyi hissedince yardım ederim.

Alya:Geçmiş olsun.

Enes:Okula gelebilecekmisin?

Doruk:Gelirim.

~Ahmet Can Şimşek~
Ahmet Asya'ya takıntılıydı sonra bu huyundan vazgeçti ,Alya'yla yakınlardı, Tayfa Pınarı pek sevmezdi geçmişte Pınar Asya'ya iftira atmıştı ama araları düzeldi, Tayfa son olaylardan sonra kapalı kutu oldular, Ahmet birşeyler olduğunu anladı ama çaktırmadı, Alya herzamanki gibi davranıyor fakat diğerleri garip davranıyorlardı ,Ahmet odasına çekildi ve Alya'ya mesaj atmaya karar verdi.

Ahmet:Alya'm birşey sorucam Tayfa son zamanlarda garip davranıyor sebebi ne?

Alya:Valla Ahmeti'm bende bilmiyorum bana karşıda garip davranıyorlar.

Ahmet:Nasıl davranıyorlar cınım.

Alya:Birşey saklıyor gibiler.

Ahmet:Tahminin ne

Alya:Tahminim yok ama o ceza olayından birşey olabilir.

Ahmet:Anladım, iyi geceler dört yapraklı yoncamm.

Alya:iyi geler,gecemm.

......

Ahmet 19 yaşında, sınıfta kaldığı için Tayfayla aynı sınıfta ,ilk tanıştıklarında Alya Ahmete gecem demişti,Ahmete Alya'ya dört yapraklı yoncam demişti.

Geçmiş,tanışma;

Alya:Gece.

Ahmet:Dört yapraklı yonca.

Alya Ahmetin gözlerini gökyüzünü anımsatığı için gece demişti.

Ahmete Alya'nın gözlerini dört yapraklı yoncaya benzetiği için birbirlerine öyle seslenirlerdi.

.....

Ahmet tebessümle ilk tanıştıklarında sınıfta çekinmişlerdi habersizce ,fotoğrafa bakıyordu, Alya Dorukla uğraşıyor, Asya Pınarla konuşuyor,Enes'le ahmet habersizce oyun oynuyorlardı. Sınıf arkadaşları gizlice onları çekmişti.

Alya:fotoğraf*

Enes:anlamış, Alya oyuncu olman gerekiyor

Alya:Yapıyoruz bişeyler.

Doruk:Çocuk haklı garip davranıyorsunuz,eskiden böyle deyilsiniz birşey yapıcaksanız belli etmiyordunuz paslanmışsınız.

Asya:bencede.

Alya:İyi geceler tayfa ben yazılıma devam edeyim yarın okula gelemeye bilirim.

Doruk:Neden?

Alya:Yazılım erken bitterse uyuyabilirsem gelirim saat 3 4 gibi sürerse gelemem.

Enes:İyi geceler Alya başkan.

Asya:Yorma kendini.

Doruk:İyi geceler,Asya haklı.

Alya:öpüldünüz ♡

.......

Alya yazılım yazmaya başlar...

Ve okula gittmez.

Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬

Yazım hattaları için kusura bakmayın kısa sürede düzeltilecektir.

KARA GÜNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin