Yazarın anlatımıyla;
Aradan bir hafta geçti tayfa derslerine yoğunlaştı olanlara sonuç bulmak için tartıştılar, kütüphanede ders çalışırken Alya'nın abisiyle konuşmasından sonra Tayfa üzülmüş ,bittik hâlde dolaşıyorlar.
Tek bildikleri şey Alya'nın onları bırakmayacak olması.
Günlerden cuma tayfa okula gitmek için hazırlanır ve okula giderler yerlerine geçtiler , sınıf hocaları Canan hoca yerlerini değiştirmişti, Ahmet Alya'yla, Enes'le Doruk , oturmuştur , Asya'nın yeri değişmeyince ne kadar isyan etselerde fayda etmemişti.Ders başladı tayfa pür dikkat derslerini dinleyen tayfanın bir anda telefonları çalmaya başladı.Hoca "Noluyo,bu rezilikte nedir"
"Ses orta sıra ve cam kenarından geliyo hocam"
"Tayfadan geliyo"
Tayfa sıkıntılı bir ifadeyle birbirlerine baktılar.
Hoca "çocuklar müdürün odasına "
Alya "sik sik olaylar hep bizi bulur zaten" diye kendi kendine mırıldanır.
Hoca "bişey mi dedin Alya"
Alya sabır dilercesine baktı
Doruk "tahta kapanmış diyor hocam"
Diyip sınıftan çıkarlar ,hepsi aynanda telefonlarına bakarlar.Bilinmeyen numaradan cevapsız arama
+1 MESAJ
Bildirimleri vardı hepsinde, mesaja baktılar.
'Son iyi günleriniz.' Yazıyordu Enes sinirle numarayı tekrar aradı ama hat kapatılmıştı.
Ahmet "Müdüre gitmiyoruz gitmiş gibi yapacağız"
Ahmetin fikrine uyup izin kağıdı yazdılar.
Biraz bekleyip sınıfa gittiler (telefonlarını sesize alıp)Hocada birşey anlamayıp geçin komutu vermiştir. Ozan Asya'yı görünce sırıtmaya başlar.
Asya" Ozan , sinirliyim zaten bakma bana" der
Ozan "sakin ol şampiyon ders konularını vereyim sana"
Ozan konuyu dağıtmış ve konuları anlatmıştır.
Tayfa dersi dinlerken Alya'nın telefonuna mesaj gelir sadece Alya anlar. Alya gizlice mesaja bakar.
Bilinmeyen numara;
'O çok güvendiğinize dikkat et Alya başkan'
'Ve unutma son iyi günleriniz '
Alya'nın rengi solar Ahmet Alya'ya bakar ,seslenir ama Alya cevap vermez.
Ahmet "ALYA!!!"diye gür bir şekilde bağırır.
Tüm sınıf onlara bakar.Alya"E-efendim" der titrek sesiyle kafanı kaldırmadan der
Yorum ve oylamayı unutmayın .
Yeni bölümde görüşmek üzere.🎬Devam edicek...
Yazım hattaları için kusura bakmayın en kısa zamanda düzelticem. 🙃