GİRİŞ

454 61 85
                                    

Selamm ilk kitabımı yazıyorum :D
İyi okumalarr💗💗💗

~Aile:
Bütün kötülüklerin, iyi niyetle yapıldığı yer~

***

2004 Mayıs 10 Ankara

Küçük kız çoçuğumun doğum gününe son 1 gün kalmıştı ve çok heyecanlıydı.Annesi mutfakta yemek yapıyordu.Babası ise düşünceliydi.Küçük kız nazlana nazlana babasının yanına gitdi.Babası kızını görüb düşünceli halinden çıktı.Kızıyla ilgilenmeye başladı.Kız çoçuğu emekliyerek babasının ayağının altına gelfi ve babasına seslendi.Babasın yüzünde derin bir gülümseme yarandı ve eğilib kızını kucağına aldı.Küçük burnundan ve tompul yanaklarından öptü.Babası kızına dedi.

"Minik kuşum heyecanlımısın doğum gününe?"

"Eyet baba doyum günüme son biy gün kaldı.Büyüg gız olicam."

Babası kızının heyecanını küçük bir tebessümle izledi.Birden orman gibi büyük yeşil gözleriyle babasına baktı.Babası bu bakışı bildiği için kızına gülerek dedi.

"Evet kızım hediyyeni aldım."

Kız çoçuğu ormab gibi gözlerini babsının üzerinden çekti ve etrafta koşuşturmaya başladı.

"Babam bana cigola almışş."

"Minik kuşum bir kere o cigola değil çikolata ve sana çikolata aldığımı söylemedim.Çikolatadan daha çok seveceğin bir şey."

Kız çoçuğu etrafta koşarken durdu ve babasına bakarak söyledi.

"Ney aydın baba?"
Babası kızının meraklı olduğunu bildiği için tombul yanağından makas alıb dedi.

"Doğum gününde vericem hediyeni.Şimdi söylersem hediyenin anlamı kalmaz."

Kız çoçuğu babasının hediyesini çok merak ediyordu ve babasının yanına gidib yanağına sulu öpücük bıraktı.

"Babacığım ama ben merağ ediyom."

Yemyeşil gözlerini kıpıştırarak ve dudaklarını büzerek söyledi.Babası kızının bu bakışını bildiği için kızına dedi.

"Hiç öyle bakma hediye bu söylemem.Hadi istersen anneye yardım edelim."

Babası bu konuyu kapatmasaydı minim kızı hediyeni öyrenene kadar babasının yanından ayrılmazdı ve babasıda dayanamaz söylerdi.Bunun olmasını istemezdi.

"Oluy baba."

Kız çoçuğu heyecanla mutfağa doğru koştu.Babasıda minik kızının arkasıyla gitdi.Mutfağa vardıklarında annesinin pasta yaptığını gördüler.

"Anne,anne,anne"

Annesi arkaya döndü.Kapıda kocasını ve minik kızını görürken gülümseyerek onlara doğru gitdi ve eğilib kızını kucağına aldı.Kızının yanaklarından öptü.

"Pastamığ yapyosun anne?"

"Evet güzel kızım senin için çikolatalı pasta yaptım."

Minik kız annesine kocaman sarıldı ve ormana benzer gözleri babasına değdi.Babasınıda kendine doğru çekti.Üçüde birlikte sarıldılar ama bilmiyorlardıki bu onların son sarılmalarıydı...

***

11 Mayıs 2004 Saat- 04:00

Bugün minik kuşumun doğum günüydü.Şuan uyuyordu.Sabah saat dördüydü ve ben minik kızımın hediyyesini şuan vermek zorundaydım.Dün o kadar düşündüm ki miniğimi ve karımı nasıl terk etmeyeyim diye ama buna mecburum.Onlar için gitmeliydim.Karısının yanından kalkarak oturma odasına gitdi.Eline kağıt vr kalem aldı.Mektub yazıcaktı.Mektubta karısına ve kızına onu anlaması,onları çok sevdiğini,aynı zamanda minik kızının annesini üzmemesini söyledi.

Minik kızına yazdığı mektubu gözleri yaşla bitirdi.Karısına yazdığı mektubu bitirdi.Mektubta kaç kere özür dilediğini hatırlamıyordu.Artık ağlıyordu.Karısını ve miniği seviyordu.Eğer gitmeseydi karısının ve kızının hayatı tehlikeye girerdi.Mektubları katladı,karısına yazdığı mektubu karısının baş ucuna koydu.Karısını uyandırmadan mektubu koyduğu yerin yanına kolye bıraktı.Kolyenin ucunda güneş sembolü vardı.Mektubda yazdığı gibi hayatını güneş gibi aydınlatmıştı.Karısıyla vedalaştıktan sonra minik kuşuyla vedalaşma zamanı gelmişti.

En zoruyda onları bir daha görememek,sarılamamaktı.Sankk artık yayan bir ölü gibiydi.Minik kuşun odasına girdi.Gülerek minik kuşuna baktı.Yine rüysında birileriyle dövüşüyordu.Battaniyeni yere atmıştı.Minik üşümesin diye yerdeki battaniyeni alıb miniğinin üzerine örtdü.Minik uykusunda kaşlarını çatmıştı.Babası mektubu ve doğum günü hediyesi olan kar küresini minik kızının baş ucinq koydu.Tombul yanaklarından öptü.Minik uyançasın diye odadan çıktı.Bir kaç eşya alıb ev kapısına doğru yürüdü.Artık yaşayan bir ölüden farkı olmayacaktı.Nasıl yaşayacaktı.Ailesiz nasıl hayatına devam edecekti?Edemicekti.Hepsini yapan o adamdı.Beni karımdan ve kuzumdan ayırdı.Artık evin bahçesinden çıkmıştı.

Gidiyordu...
Babası minik kızını doğum gününde terk etmişti...

***

Giriş nasıldıı aşklarımmm💗
1 Bölüm yakın zamanlardaa paylaşacağımm💗

Kafesimde KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin