3 Bölüm

189 40 48
                                    

3 bölümlee birliktee geldiimmm. Nasılsııınıızzz? Keyfler nasıll??
Çok uzatmadann İyii vee keyifli okumalarr bebeklerimm💗💗💗

~ Gözleri semtimin en güzel yeri! ~

***

Kenan"AĞAC OLDUK BURDAA NERDE KALDINN BAŞKAN??" isyan ederek dedi. Tam o an kapıyı açıb dışarı cıktım.
Sırıtarak "Hazırım" dedim.

" Açım ben gidelimde Elvan teyzemin güzel yemeklerinden yiyelim" dedim.

Kaya "Sen ne zaman aç değilsin ki gülüm" söyledi.
Sırıtarak önden asansöre bindim. Asansör kapanıyordu ki Kenan asansör kapınının arasındaydı. Ben,Azad ,Ceyhun ve Kadir elimizi Kenana doğru uzatıyorduk ama Kaya daha mantıklı bişi yapdı. Asansör kapısının kapanmaması için tuşa basdı. Gerizekalı gibi Kayaya baktık dördümüzde

Kaya" Olum gerizekalı mısın geçsene" dedi .
" Otomotik olub olmadığına bakıyordumda" dedi Kenan. Azad Kenanın kafasına bir tane geçirdi.
"Sende beyin diye bişi varmi lan" dedi Azad.
Kenan kafasını tutarak "Ne diye vuruyosun olum" dedi.
Azad ise " Beynin var mi yok mu diye bi baktım" dedi. Asansörden indik. Masaya doğru ilerliyorduk.
Masada Üvey babam, annem ve Oğuzalp vardı.
Oğuzalpin yanina oturdum. Kayada Oğuzalpin yaninda, Kayanin yaninda ise Kenan, Kenanin karşısında Azad, Azadin yaninda ise Ceyhun, Ceyhunun yaninda ise Kadir oturdumuşdu.
Ben yemeğime gömülmüşdüm. Oğuzalp kulağima eğildi.
"Nefes al abla" dedi. Ağzım dolu konuşdum.
"Nefos aloyom zoten" zar zor dedim.
"He he aynen" dedi Oğuz. Yemeğimi yutdum.
" Sus bücür yemeğini ye" dedim. sırıtarak önüne döndü. Annem konuşmağa başladı.
"Kızım bu gün işin var mı?" dedi.
"Yio anne işim yok bişi mi lazımdı?"dedim.
"Okuldan aradılar devamsızlığın çokmuş işin yoksa bugun okula git dicektim" dedi.
"Tamam annem zaten bu gun okula gitcektim" dedim. Kenan ağzındakı yemeği yutdukdan sonra konuşmağa başladı.
Kenan " Güneş teyze ben diyorum zaten ama dinleyen kiimm" dedi. Hayy ben senin sırasımıydı koçum? ne gerek vardi simdi?
Ceyhun "Sırasımı koçum simdi" dedi.Çocuk resmen zihnimi okudu. Yemeğimiz bitdikden sonra sofradan kalkdık. Garajdan arabaya binib yola koyulduk. Okulun önüne gelmişdik. Buranı hiç özlememişim. Çocuklara döndüm.
"Sizde benimle geliyosunuz" dedim.
Azad " biz niye geliyoz?" dedi.
"Ee ben neye gidiyom?" dedim.
Azad " Sen ders öyrenmeye gidiyonda bizim ne işimiz var orda?"
"Çok soru soruyosun Azad hadii benimle geliyosunuz"dedim.
Kaya "Minik bizim yaşımız uygun değil  okula hem almazlar bizi derse" dedi.
"Çok güzelde alırlar siz merak etmeyin o iş bende"dedim.
"Hem siz gelmiyorsanızsa bende gitmicem"dedim.
Hepsi mecburen peşime takıldı. Sınıfdan içeri girib en arka sıralarda oturduk. Hoca orda konuşuyorken benım uykum gelmişdi. Kafamı Kayanın omzuna koydum ve gözlerimi kapatdım.
Kenan " Bu ne saçma ders yaw" dedi.
Ceyhun " Olum hoca Türkce konuşduğuna eminmiyiz?" dedi.
Hoca " SESSİZLİK! " dedi. Hoca bize bakıyordu. Hızlıca kafamı kaldırıb dersi dinliyormuş gibi yaptım.
Hoca " En arkadaki oğlum sen kalk" dedi.
Kenan Ceyhunu gösterib "Bu mu hocam?" dedi.
Ceyhun sessizce "Lan elini indir" dedi.
Hoca " Evet oğlum ayağa kalk" dedi. Ceyhunun sıfatı cok komikdi. İçinden Kenana küfürler saydırdığına o kadar eminim ki
Ceyhun ayağa kalktı ve konuşdu.
"Buyrun hocam" dedi.
Hoca " Az önce ne konuşuyordum ben?" dedi.
Ceyhunun rengi değişdi.
Ceyhun "Hukuktan konuşuyordunuz hocam" dedi. Kesinlikle sallamışdı.
Hoca " Dersi dinlemiyorsansa çık dışarı!" dedi.
Ceyhun "Yok hocam dinliyorum yalnız o kısımı kaçırdım" dedi. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Kenanda aynı şekilde gülmek istiyordu ama gülemiyordu çünki biliyorduki kafasına bir tane yicekti.
Hoca " Otur!" dedi.
"Sen kalk Çocuğum" dedi hoca. Hoca Kadire bakıyordu.
Kadir " Ben mi hocam?" dedi.
Hoca " Evet evladım" dedi. Kadir bir saniyeliğine bize bakti. Resmen gözleriyle yardım istiyordu.
Hoca konuşmağa başladı.
" Bir ülkede yetkili makamlar tarafından konulmuş olan ve yürürlükte bulunan hukuk kurallarının tümüne birden ne adı verilir?" dedi.
Kenan " Yuh ulan bu ne soru?" dedi.
Kadir " Hocam  yardım etseniz?" dedi.
Hoca "Şıklar vere bilirim istersense" dedi.
"Olur hocam" dedi Kadir.
Hoca " A)Gelenek hukuku
B)Mevzuu hukuku" dedi. Kadir galiba sallıcakdı.
Kadir gözlerini kapatmışdı.
Ceyhun " Napıyo bu olum" dedi.
Kadır hızla cevabladı.
"Dua ediyorum olum kes sesini de duamı okuyayım"dedi.
Kaya sessizliğini bozub Kadire doğru söyledi.
" B şıkkını söyle" sessizce dedi. Kadir hızla cevabladı.
" B şıkkı hocam" dedi.
Hoca " Doğru otur evladım" dedi.
Kadir rahat nefes alıb yerine oturdu. Kayaya doğru dönüb söyledi.
" Sağ ol be abi  hem sen nerden biliyordun?" dedi.
Kaya " Karşıdakı kız yardım etdı." dedi. Neyy ney dedi o?? karşıdaki kızmığğ?
Hızla kafamı Kayaya doğru çevirdim.
"Hani nerde kız hangi kız nerde oturuyo?!" dedim hızla.
Kaya sırıtarak karsımızdakı kızı gösterdi. Kız kayaya bakarak genişce sırıtıyordu. Olum ben bu kızı gebertirdimde dua etsın hoca var. Kıza doğru seslendim.

Kafesimde KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin