Yıldırımın yaşı çok fazla olduğu için değiştirilcek ama yaşıyla beraber rütbesini de değiştirmeli miyim?
Yıldırım'dan
Helikoptere bindiğimiz de bana yer kalmadığı için yerde oturuyorum,kafam helikoptere dayanmış,gözlerim kapalı öylece duruyorum.
Düşündüm asker olmanın zorluğunu tabi bana gore bir zorluğu yok arkamda bırakacak bir ailem bile yok. Diğer askerlerin zorluğunu düşündüm, ailesi olan var,evli,çocuklu olanlar. İzin gününde karın ve kızınla beraber eğlenceli zaman geçirmek istiyorsun yemek yapıyorsunuz,film izliyorsunuz derken bir telefon geliyor "asker görev emridir" diyen bir ses mutlu oluyorsun vatanına hizmet edicegin için sonra telefon kapanıyor karının incecik sesini duyuyorsun o mutluluk sekteye uğruyor, üzülüyorsun belki de son güzel gününüzdü ama sen daha yarısında gidiceksin. İkisinede sarılıyorsun belki de son kez kızın bıcır bıcır baba diyor sana,son kez o huzur bulduğun kokuları içine çekiyorsun ve çıkıp gidiyorsun karargaha.
Geride bıraktıkların endişe ediyor senin için bunu hissettiğin/bildiğin için değerli hissediyorsun ama içten içe onlara bu endişeyi yaşattığın için suçlu buluyorsun öyle ki evlenmeden önce bin kere karına ihtimalleri saydın ve ayrılmasını bekledin onun mutlu olmasını istiyorsun ve bu seninle pek mümkün değil. Neyse kafanı topladın göreve gittin "terörist avına" öyle kolay da değil av ya hain bir kurşunla şehit şerbetini tadıcaksın ya da bir bombanın etkisiyle bir mezarın dahi olmayacak.
Bütün bunları biz görmezden geliyoruz sizin için, ölümden korkmayız en çok sizin canınıza geleceklerden korkarız. Kaçırıldığınızda hiç düşünmeden gireriz mağaraya bir bir öldürürüz belki bizde bir hain kurşunla şehit oluruz ama öncelik sizin canınızdır.
Ama ne yazık ki bunların bir önemi yok sizin için,sizler bizim mücadelemiz sayesinde rahat rahat dışarda geziyorsunuz ki buna gezmek denilirse kendi kendinizin haini olmuşsunuz,biz terörist ile mücadele ederken kadınlar erkeklerin gazabıyla mücadele ediyor, karşımıza çıkarsa bakıp geçmiyoruz yardım ediyoruz kadına onun bir suçu yok neticesinde erkeklerin zihniyetinde ise kadın oldukları için suçlu oluyorlarmış ne ironi ama! Bir kadın ile evleniyorsun o senin için yemeğini,temizliğini yapıyor yapmak zorunda değil ama senin karnın doysun,temiz kıyafet giy,temiz çarşaflarda yat diye bütün gün evin içinde koşturuyor siz erkekler napıyorsunuz kadınlara en büyük zararı veriyorsunuz.
Ama bacilariniza bunlar yapılsa onu öldürürsunüz o zaman sizde kendinizini öldürün çünkü aynı şeyi Sizde yaptınız-yapıyorsunuz-.
Helikopter durduğunda sırayla indik,rütbe sırasına girdik ve albaya tim tekmil verdi.
"Rahat asker!" Dedi yaşlı kurt,bana döndü kara gözleri sırıttım turp gibiyim ama onlar buna inanmak istemiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldırım
General Fiction"O Yıldırım esip gürleyen, her yeri birbirine karıştıran,şimdi noldu da yıldırımlarını saklıyor?" ⚡ "Ben Yıldırım,eserim de gürlerimde bunlar beni ben yapan etkenler yani herkesin bildiği etkenler. Kardeşlerim gittiğinden beridir yıldırımlarım eksi...