Haber

323 15 2
                                    

2 gün sonra Yazar'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 gün sonra
Yazar'dan

Hayatın ne yapacağını kestiremezsin. Saniyeler bile önemlidir mutlu olmak için hayat üzgün olmak için kısa. Polyanacılık oynama ama zaman hızla akıp giderken çok üzgün olmaya gerek var mı?

Beril hanım her tanıştığı insanla belli bir döneme kadar sevgi gördü ve bir insan bir olayı döngü içinde hep aynı sonuca ulaştığında inancı kalmaz.

Duygular bir çok hataya sürükler insanı,çok aşk takıntılı yapar,çok pozitif bazı şeyleri yutar çok negatif ise pozitif şeyleri yutar. Duygularda altın orta önemli bir maddedir ne pozitif ne negatif tam ortası çok mutlu da olmayacaksın çok hüzünlü de.

May'den

Sahilden çıkıp Ayça'nın evine gittim ve Beril'le olan konuşmayı ona da anlatım eksiksiz.

Ne kadar yavşıyormuş gibi gözüksem de bunca yıl sevgimi esirgemedim o rahatsız oluyorum deseydi sadece sevgi üstüne tavırlarım olurdu ama Beril'le olan ilişkimde  samimi bir tavırlarımızda var yeri  geldiğinde  ben 'şakadan' yavşıyorum yeri geldiğinde o.

Ama eninde sonunda ona duyduğum sevgimi ona da aşılıyorum ve sevdiğim bir insanın mutsuz bir evlilik yapmasını istemiyorum.

Ve karşıma geçmiş sevgi görmediğim için veremiyorum diyor!

"Çekip gitmen olmamış gibi May. Beril de üzgün çocukları onu görmüyor diye ah bir de Mustafa var bu adamdan bir cacık olmayacağını ilk gördüğümde söylemiştim. Anlamıyorum Beril ne zaman anlayacak?" Dedi Ayça öne doğru eğilip alnını iki eline alıp.

"Bende öyle dedim peki bana verdiği cevaba ne dersin Ayçacım?" Merakla bakan kıza olumsuz kafa salladım.

"Dolu gözlerle bana baktı tabi ki ne diyecek?!" Hayretle çıkan sözlerimle umutsuzca  baktık.

"Demek ki kendisi bile kocası hakkında öyle düşünüyor?" Bu düşüncesine güldüm.

"Heyy Ayça öyle düşünse şuan boşanma için hazırlık yapıyor olurduk."

"Ayy ne bileyim şekerim ben sadece umut arıyorum,Mustafa da bulmuş böyle kadını nasıl unutabilir aklım almıyor!" Sitemle konuşan Ayça'yla kafa salladım.

"Orası öyle,Beril'le biz evli olsaydık eğer her gün önceki günden daha çok severdim." İç çekip önüme baktım kesinlikle Mustafa Beril'li hak etmiyor.

"Oh May seni anladığım pek söylenemez netice de hiç o işe bulaşmadım,ama yani evli birine öyle duygular beslemek yanlış hem sana da çok acı veriyor tamam çok belli eden tip değilsin ama neticede sende insansın kısacası bu işten vazgeç ne sen acı çek ne de Beril bir adım atması gerekiyormuş gibi hissetsin."

Yıldırım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin