Yüzleşme

196 14 0
                                    

Yazar'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar'dan

Yıldırım annesiyle 2 gündür evde,annesi her ne kadar sıkılmadan otursada Yıldırım için işler aynı değildi.

Mesleğinden dolayı hareketi seven bir yapısı var ki çocukkende pek sakin sayılmazdı, evde ne vazolar kalırdı,ne de perde ama annesi bıkmadan usanmadan yerde ki toprakları temizlerdi neticede bir kere çocuk oluyorduk ve sırf bir vazoyu kırdı diye küçücük çocuğa bağrılmaz.

Şimdi düşünüyorda annesi sayesinde çok neşe dolu bir çocukluk geçirmiş,annesi yerinde olsaydı büyük ihtimal cinnet geçirirdi. Ama annesi öyle değil işte yaptığı vazoları temizlerken bir yandan da yanlış olduğunu tembih ediyordu.

Gençliği de öyle deli dolu geçmişti,en çok da lise onu ilk görüşünde.

"Anne birlikte vakit geçirelim istiyorum,evde tıkılı kalıp pembe dizi izlemek değil."
Bıkkınlıkla söylenen oğluna gelişi güzel bakış atmış ve dizisine geri döndü.

"Çocukluğunda da böyleydin oğlum,bir rahat vermezdin bana."
Ne rahattı ama yalnızken,kimse dizisini bölmüyordu en azından!

"Ne yani şikayetçi misiniz Sevil hanım?"
Tripçi sesle göz devirdi Sevil hanim, Yıldırım'ın tripi hiç çekilmiyor kendisi bile kaç yıllık kocasına bu kadar çektirmemişti şüphesiz.

"Hayır oğlum hatta keşke çocuk olarak kalsaydın da poğaça yanaklarını sevseydik."
En çok da poğaça yanağını özledi Yıldırım'in tabi içtima falan derken yanaklarda gitti ne vardı içtimalara katılacak?

"Ben senin için şişiririm yanaklarimi Sevil sultan yeter ki sev."
Bir yandan da kedi gibi annesinin koluna sürtüyor asker tıraşlı kafasını.

"Pist pist! Git bakalım öteye küçük kedicik."
Tebessüm ile oğluna bakan Sevil hanim bir yandan da eliyle sanki bir kediyi kovuyormuşcasına sallıyordu.

"Aşk olsun anne o kadar insanın içinde bulmuşum seni birde sevmen için şirinlikler yapıyorum ve sen pist mi diyorsun?"

"Aynen öyle diyorum oğlum beğenmedin mi? Hem pist kedilere söylenir o yüzden demiştim ama köpeklere denileni söylerim öyle hissediyorsan fark etmez benim için."
Omuz silkip ona umursamazca bakan annesine şokla bakıyor.

"Öyle olsun Sevil hanim neyse dışarıya çıkalım sonra trip yersin nasılsa."
Elini kel kafasına sanki saçı varmış da savuruyormuş gibi yapıp hazırlanmaya gitti.

Yıldırım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin