"Sen bana küçücük bir adım atsaydın,
Hiç şüphesiz, aramızda ki farkı koşarak
kapatırdım."Yazar'dan
Yeniden sevebilirim - Selin Çıngır
Bir karar iki dünyayı değiştirebilir,biri sevinirken diğeri bu karardan pişman olabilir ama mecbur ise bu istemediği kararı vermek zorunda kalır.
Şimdi iki dünya içinde bir karar vakti ya ikiside sevinecek ya da birinin içinde mutsuzluk taht kuracak. Bazı kararları kendin için vermezsin hele birde çocukların varken kendini bile düşünmesin tek düşündüğün çocuklarının mutluluğudur.
Evet belki bir hata olabilir ailenin Beril'i görmezden gelmesi gibi ama hayat hâlâ devam ederken neden düzeltemesinler ki?
Hayat ne olursa olsun devam ediyor ne kadar çocuklar ağlasa da,hayvanlar için bir katliam ortaya atılsa da, kadınlar hayattan vazgeçerken, gençler diğer gençlere imrenerek eğlenmek isteyip de sadece orada burada çalışırken hayat hâlâ devam ediyor olacak.
Beril sadece Mustafa bey'e bakıyor aslında sadece öylesine bakmıyor gözünün önüne gelen gururunu kıracak anılar varken sadece öylesine bakamaz.
İlk başlarda kocası onu görmediğinde onu artık sevmediğini, çirkin bulduğunu,bir gün kapı dışarı atılacağını düşünürken hâlâ kocasını seviyordu ilk günkü gibi.
Tabi bir zaman sonra alıştı tüm bunlara gizliden gizliye herkesin derdine çözüm buldu ama kimse bilmedi,görmedi, duymadı.
Hayatında ki herkes - Çağla ve May hariç- üç maymunu oynadı ama Beril hiç bir zaman vazgeçmedi her geçen gün gerek kocası gerek çocukları her sıkıntılı gördüğünde çözüm buldu onlara ne de olsa o bir anne idi.
Şimdi ise kendi gururunu hiçe sayarak kabul etti, çocukları kaç yaşına gelirse gelsin her zaman bir aileye muhtaç bu sadece Beril hanımın çocukları için geçerli değil, parçalanmış bir aile istemiyor Beril hanım belki onu parçaladılar ama kendini yine toparlayabilir hem zaten Yıldırım'ı söylemeli bunu bilmeleri onlarında hakkı.
Bir iyileşsin o zaman kopacak bir annenin çocuğu için feryadı ve yine kopacak bir annenin çaresiz isteği.
"Affettim." dedi Beril hanım arkası boş olan bir kelime kocasını mutlu etmeye yetti bile,ne kadar da aciz bir görüntü onların yaptıklarını hiç bir zaman tam olarak affedemeyecek bunu bilmeleri gerekmiyor doya doya sevinebilirler.
"Ben çocuklara haber vereyim o halde hâlâ bilmiyorlar kaza yaptığını açıkçası aklıma bile gelmedi o kargaşada." Haberi alır almaz şoka girdi bu yüzden birini bile arayıp söyleyememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldırım
Ficción General"O Yıldırım esip gürleyen, her yeri birbirine karıştıran,şimdi noldu da yıldırımlarını saklıyor?" ⚡ "Ben Yıldırım,eserim de gürlerimde bunlar beni ben yapan etkenler yani herkesin bildiği etkenler. Kardeşlerim gittiğinden beridir yıldırımlarım eksi...