"Sözcüklerden çok hissetmek önemlidir,
Bir çiçeği sevmekten çok onu koparıp koparmayacağın önemlidir,
Böylece bana nasıl davranacağını öğrenmiş olurum."Yazar'dan
Kocası onun için yıllar sonra endişelendi,
Bir adam yıllarca gözü gibi baktığı kadını bulamadı diye delirdi. Kim daha çok sevdi? Yıllar sonra endişelenmesi ne ifade etti? Böyle biri için kendini önemsiz hissetmeye gerek var mıydı?Kadın ise bu iki adamdan habersiz beyaz yatak da öylece yatıyor, daha oğluyla sarılamadan öylece bırakıcak mıydı? Daha gerçek annesini öğrenemeden oğlu onu kaybedicek miydi?
2 gün önce hastaneye bir hasta geldi,trafik kazasından,polisler kameralara baktığında olayı öğrenip,kadının ifadesi için uyanmasını bekliyorlardı.
Beril hanım o hızla giderken,gözleri bulanık görürken karşısına çıkan tıra çarpmamak için direksiyonu kırmıştı,o an ki panikle neye çarptığını bilmiyor ama normal olarak baya hasar aldı kendisi,yüksek hız,artı o hızla çarptığı ağaç,araba çöp,önemli olan araba değil onun yaşam mücadelesi.
Bu olayda suçsuz yok,iki sürücü de suçlu,bu suçu da biri üstlendi,diğeri suçunun cezasını canıyla çekti. İlahi adalet mi? Bilinmez.
Evden aceleyle çıkan kocası kendini karısını izlerken buldu belki de hayatına almalı? Bunca sene sonra olsa bile.
Arkadaşıyla kadını bulmaya çalışan adam artık delirme noktasına geldi,geceden beri arıyorlar gideceği her yere baktılar elde var sıfır.
"Abi belki başına bir şey gelmiştir hastane kayıtlarına da bakalım mi?" İkiside uykusuz, umutları bitik halde iken bu fikri duyan adam arkadaşına ters ters baktı bu fikri hiç düşünmedi çünkü öyle bir şey olamaz, olmamalı.
Ama yinede arkadaşı adamın inkarlarını dinlemedi ve yaşadıkları yerin hastane kayıtlarına bakmaya başladı.
Çocuklar ise haber vermeden giden babalarını beklerken koltukta sızıp kaldılar. Sabah uyandıklarında babalarını göremeyen çocuklar biraz daha bekledi ama gelen olmayınca mecbur kahvaltılarını yapmaya başladılar.
Adam öylece oturmuş karşısında olan pencereli odaya bakıyor,geç mi kaldı? Hala bir şansı var mı? Bilmeden öylece karısının olduğu odaya bakıyor,kadına haksızlık yaptığını biliyor hayatını sadece çocuklarını almakla ne kadar da aptalca davranmış öyle!
Bir taraf seçmesi gerekmezdi ki karısıyla beraber aile olabilirdi çocuklarına ama o karısını istemedi ailede,bir fazla o geldi aileye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldırım
Narrativa generale"O Yıldırım esip gürleyen, her yeri birbirine karıştıran,şimdi noldu da yıldırımlarını saklıyor?" ⚡ "Ben Yıldırım,eserim de gürlerimde bunlar beni ben yapan etkenler yani herkesin bildiği etkenler. Kardeşlerim gittiğinden beridir yıldırımlarım eksi...