// Sasuke //Kahkahaları, sesleri, sözleri, her şey karmakarışık kafamda düğümlenmişti, yumruklarımı sıktım, alt dudağımı ısırdım ama onlar devam etti, beni küçük düşürmeye, klanımı yok etmeye, kardeşimin kanlı eylemlerini itibarsızlaştırmaya devam ettiler.Ve ben ve hiçbir şey yapmiyorum
Naruto'nun elinin benimkine kaydığını zar zor hissettim. Başım dönüyordu, dünya bulanıklaşıyordu. Bir anda ayağa kalktım ve oradan uzaklaştım.
Naruto bağırdı ve peşimden geldi ama birdenbire yeni bir güçle, umutsuzluğun gücüyle koşmaya başladım.
Bu sözlerden kaçıyordum ama haklıydılar. Bir mezarda olmalıyım Burada yapacak hiçbir şeyim yok. Ne kadar çabalarsam çabalayayım, tüm Uchihalar gibi ben de lanetliyim.
Naruto'nun bana seslendiğini duydum ve bu da hızlanmamı sağladı. Beni takip etmemeliydi. Doğrudan lanetime doğru gidiyor
Ben sadece bir ayak bağıyım neden vazgeçmiyor kiNefesim durdu, tüm vücudum yandı, çakramın kaynadığını hissettim. Bütün talihsizliklerim ve hatalarım bana düştü. Etrafımda minik şimşekler oluşuyordu ama her şeyi görmezden gelip koşmaya devam ettim.
Yağmur yüzüme çarptı ve gözyaşlarımın yanaklarımdan aktığını hissettim ama nasıl bu kadar zayıf, bu kadar kırılmış olabilirim? Daha önce beni ne ısıtan ne de soğutan sözler neden bugün bana ulaşıyordu?
Naruto...bul beni...yardım et...lütfen...batıyorum..
dayanamıyorumİşte bu, önümde köy duruyordu. Her şeyimi benden alan bu köy.
'Affet beni Sasuke, belki başka zaman...'
Itachi...
Hayır, bu köy bana göre değildi. Onları hiçbir zaman affedemeyeceğim. Itachi hayatını, hatta ölümünü verdi ve Konoha onun için ne yaptı?
Hiçbir şey, ne bir mezar, ne de bir boşluk, onlar sadece onu kullandılar, tıpkı kendi sorunlarını çözmek için onu silah kullandığın gibi. Itachi yetişkinlerin sorunlarını çözmek için kendini feda eden çocuktu.sadece bir çocuktu ve bütün ailesini kendi elleriyle öldürdü
Yumruklarımı o kadar sıktım ki tırnaklarımın tenimi deldiğini hissettim ve lanetli Uchiha mahallesine doğru döndüm. Çok sayıda bariyer ve poster geçişi yasaklıyordu ama hiçbir şey beni eve dönmekten alıkoyamazdı.
Korkakça dünyadan kaçıyordum. Korkak ever korkağım ve bundan tiksiniyorum kendimden tiksiniyorum ...
Naruto...yardım...lütfen
Panik atağın pençesinde Uchiha mahallesine girdim. Bunca yıl geçmesine rağmen kanın kaybolmadığını görmek beni dehşete düşürdü her yer hala kan içinde. Aklıma geri dönüşler geldi ve bitkin bir halde tekrar hızlandım. Kalbim göğsümün içinde o kadar hızlı atıyordu ki patlayacakmış gibi hissediyordum.
Mahalleyi geçip mezarlığın önüne geldim. Soğuk, yabani otlarla kaplı mezarların önünde dizlerimin üzerine çöktüm.
Sen gerçekten benim oğlumsun...
Babam bana sadece senden bahsediyor...
Sen ve ben kardeşiz...
Senin için aşman gereken bir duvar olacağım...
Sen zayıfsın...
Sasuke'yi koruyun...
Ben hep seni seveceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurtuluşum
FanfictionSavaştan sonra Sasuke, 6 ay hapis ve 6 ay yolculuktan sonra köye geri döndü. Ama değişmiş olarak geri döndü. Boş ve her zamankinden daha suskun olan Uchiha artık geleceğine inanmıyor. Yaşama sebebini kardeşini öldürerek gerçekleştirdi ve bugün Itach...