// Naruto //
Bu son zamanlar da olanlar yüzneden hastaneden ayrılmak istemedim sakura-chan temiz hava almam için beni zorla dışarıya gönderdi . Ve Hinata'yla yollarım kesişti
Ona el salladım.
Beni görünce donup kaldı, taşlaştı.
-Yo Hinata. Nasılsın ? Bu saatte dışarıda ne yapıyorsun?
Bana öpücükten bahsetmemesi için dua ederek mümkün olduğunca rahat görünmeye çalıştım.
-Na-Naruto-kun! Ben... tekrar özür dilerim... çünkü... biliyorsun...
Tamam, hiçbir şey olmamış gibi davranmak için parçalanmıştı. Bir nefes aldım ve ona gülümsedim:
- Hayır merak etmeyin, arkasında kötü bir niyet yoktu.
Utangaç bir gülümsemeyle başını kaldırdı. Bir tutam saçını kulağının arkasına sıkıştırdı ve o kadar kısık sesle söyledi ki, duyduğumdan emin olamadım:
- Ve... beğendin mi?
- Daha yüksek sesle konuşabilir misin?
- Tekrarlıyımı?
-Ha?
Tamam, tamam, her şey yolunda... AMA NEDEN HER ZAMAN TUHAF DURUMLARLA KARŞILANIYORUM?
- Naruto-kun... sen... kendini evli görüyor musun? Karın var mı? Çocuklar?
Bu soru karşısında şaşkına dönmüştüm.
- Aslında bunu hiç düşünmemiştim.
- Sen... ruh eşine inanır mısın? Ya da koruyucu meleğiniz olan biri var.
Ama neden bana böyle bir soru soruyordu? Cevap vermeden önce birkaç dakika düşündüm:
- Ruh eşim, bilmiyorum ama birisinin benim koruyucu meleğim olduğuna ve benim de o kişinin koruyucu meleği olduğuma eminim. Tek sorun bunu çoğu zaman çok geç keşfetmemizdir.
Ah, hiç böyle konuştuğunu duymamıştım. Bizden romantik bir yanını mı saklıyorsun
- Ve... birinin koruyucu meleği olduğunu mu düşünüyorsun? Yoksa meleğini mi buldun?
Meleğim ? Birinin koruyucu meleği...
Kendi sözlerim beni endişelendirmişti. Ağzım açıldı ve farkına bile varmadan bir soru sordum:
- Söyle bana Hinata, birini sevip sevmediğini nasıl anlarsın?
Genç Hyuga şaşırmış göründü ve gülümsedi:
- Aşık insanlar en güzel insanlardır. Sürekli sevdiklerini düşünürler. Seçtikleri kişinin yanında olmak için tarif edilemez bir ihtiyaç duyuyorlar, onu koruma ihtiyacı duyuyorlar. Her zaman çok çabuk endişelenirler. Aşık insanlar, aşk tarafından gömülen ve yüzeye çıkan başka bir parçayı keşfederler. Gizli bir taraf. Ve aşık insanlar ölmeye ama her şeyden önce seçtikleri kişi için yaşamaya hazırdır. Onu ya da onun gülümsemesini görmek için yaşıyorlar. Uh gomen, kendimi biraz kaptırmaya başladım. Neden bu soru ?
Neden bu soru ?
Her şey kafamda karışmaya başlamıştı. Bu açıklama... öyleydi... öyleydi...
KAHRAMAN, BU TAMAMEN BENİMLE EŞLEŞİYOR!!
Sasuke...
Hinata'nın öpücüğü sırasında aklımda senin yüzün vardı. Kendimi bir kadınla göremiyordum. HAYIR...
Kafamdan yüzlerce an geçti. Bütün bu anlar seninle Sasuke.
Bunca yıldır seni arıyordum.
Beni her şeye rağmen koruduğun b gün. O gün senin öldüğünü sandığım gün.
Nihayet seni tekrar gördüğüm gün. Tamamen değişti.
Son kavgamızın sonu, yanağından aşağı akan bir gözyaşını ilk kez gördüğümde.
Tüm hayatımın senin etrafında döndüğünü fark ettim. Ve beni bugün olduğum adam yapan da sensin.
Sasuke...
Kendimi sana yaklaşırken, senin geri çekildiğini gördüm. Sana sarıldım, sen gittin. Beni uzaklaştırdın ama şimdi nedenini biliyorum.
Anlayışın ötesine geçen bir bağ bizi birleştirdi. Buna ikna olmuştum.
Sasuke...
Ben senin koruyucu meleğindim . Ve farkına bile varmadan sen benimdin.
Biri olmadan diğeri işe yaramadı.
Aniden atlıyorum!
Benim yerim...benim yerim Hinata'nın yanı değil. O senin yanında. Seninle birlikte olmak istiyorum.
-Naruto-kun mu?
Terliyordum, nefes alışverişim hızlanmıştı! Artık her şey açıktı.
Hinata'ya döndüm ve ona baktım. Ve ona baktıkça kendime olan güvenim daha da arttı.
- Gitmeliyim!
Koşmaya başladım ve bir kez dönüp şaşkın Hinata'ya baktım.
- TEŞEKKÜRLER ! Basitçe söyledim.
Ve hızla hastaneye doğru ilerledim. Yaklaştıkça daha da hızlanıyordum. Bu benim için bir keşifti! Başıma gelenlerin sanki bir filmden fırlamış gibi hissettim! Sonunda duygularının farkına varan ana karakterin sahnesi.
Kendimi çok aptal, neredeyse gülünç hissettim. Her şey gözümün önünde bu kadar basitken yüzümü sakladım. Sasuke'yi sevdim. Küçük kaçamağımızın olduğu gece onu ısıtma ihtiyacı doğrudan gökten gelmedi. Bilinçsizce kalbimin sesini dinleyerek hareket etmiştim.
Ve kalbim bana dedi ki: onu seviyorsun .
Evet Sasuke'yi seviyordum. Etraflı. Uzun zamandır bir şeyleri kaçırmış gibi hissettim. Ancak belliydi!
Bu kadar aptal olduğuma inanamıyorum , hayır bir daha olmayacak bu sefer aynı hatayı yapimicam ona onu sevdiğimi söyleyecem
Oy kullanmayı unutmaın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurtuluşum
Fiksi PenggemarSavaştan sonra Sasuke, 6 ay hapis ve 6 ay yolculuktan sonra köye geri döndü. Ama değişmiş olarak geri döndü. Boş ve her zamankinden daha suskun olan Uchiha artık geleceğine inanmıyor. Yaşama sebebini kardeşini öldürerek gerçekleştirdi ve bugün Itach...