// Dış Bakış Açısı //Naruto, Tsunade'nin gittiğinden emin olduktan sonra yatağından atladı ve yeraltına doğru yöneldi.
Sasuke'ye onunla kalacağına söz vermişti. Ve Naruto ASLA verdiği sözlerden birine ihanet etmedi.
Özellikle bu. Bu sadece Uchiha'ya değil aynı zamanda kendi kalbine de verdiği bir sözdü. Kalbine ihanet etmek kendine ihanet etmektir.
Bodruma olaysız bir şekilde varması onu şaşırttı. Tek engel Tsunade'nin tehditkar tonu muydu? Naruto şüphelenmeye devam etti.
Genç Uchiha'nın "oda hücresi"nin önünde kalbi sıkıştı. Sasuke'nin yeniden solunum maskesi vardı ve garip bir şekilde daha da fazla tıbi cihaz
Naruto, Kurama'nın yardımıyla parmaklıkları büküp odaya girmeyi başardı. Ölüm sessizliği kardiyogramın yorulmak bilmeyen bip sesiyle bozuldu. Naruto, Sasuke'ye yaklaştı ve kaşlarını çattı. Bir önceki güne göre daha solgun, daha zayıf görünüyordu.
Bütün bu infüzyonlar ne içindi? Kollarında ve aynı zamanda gövdesinde de biraz vardı. Naruto'nun içinde kötü bir his vardı. Tıp hakkında hiçbir şey bilmiyordu ama içgüdüleri ona bir şeylerin ters gittiğini söylüyordu.
Naruto, saklan. Ayak sesleri duyuyorum!
Kurama'nın emriyle teşvik edilen Naruto, garip bir makinenin arkasına saklanmak için atladı.
Tsunade ve Sakura'nın sesini tanıdı.
- Tsunade-sama, gerçekten başka bir yol olmadığından emin misin? Başka bir çözüm ?
- Sakura, ona bak. Acı çekiyor, yaptığımız tek şey onun acısını uzatmak.
- Ancak Naruto'nun müdahalesi sayesinde gelişmeler gözlemledik. Günlerdir ilk kez huzurla uyuyabildi! Umut varken neden bu “operasyona” devam edelim!?
Peki nedir bu operasyon?
- Sakura'nın nedenini çok iyi biliyorsun. Bu onun sağlık durumunun ötesine geçiyor. Bunu sana zaten açıklamıştım.
neden bahsediyorlar?
- ama...
- Ama yok! Sasuke, farkında olmadan Konoha'da çok fazla nefreti ve tehlikeyi körüklüyor. Bu gözler için paralı askerler mi yoksa onun ölümünü isteyen şinobiler var? Sakura... Bunun seni ne kadar incittiğini biliyorum... ama fedakarlık yapman gerekiyor. Köyün iyiliği için. Dedemin dediği gibi köyün iyiliği her şeyden önce gelir. Kendi duygularımızdan bile önce. Güçlü olmalısın.
Dur ne...
Daha fazla dayanamayan Naruto aniden ayağa kalktı ve haykırdı:
- Neden bahsediyorsun!?
-Naruto mu? Tsunade ve Sakura birlikte bağırdılar.
- Naruto, sana buraya geri dönmemeni söylemiştim!
- İtaat edeceğimi asla söylemedim! Ama açıklama istiyorum.
- Naruto... Sakura fısıldadı. Sadece git...
- HAYIR ! Bu operasyon nedir? Hangi fedakarlıktan bahsediyorsun?
Tsunade içini çekti.
- Açıklayacağım. Ama sözümü kesmeden sonuna kadar konuşmama izin vereceğine söz vermelisin.
Kötü birşey geldiği kesin
Biliyorum ama başka seçeneğim yok, bilmek istersem itaat etmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurtuluşum
FanfictionSavaştan sonra Sasuke, 6 ay hapis ve 6 ay yolculuktan sonra köye geri döndü. Ama değişmiş olarak geri döndü. Boş ve her zamankinden daha suskun olan Uchiha artık geleceğine inanmıyor. Yaşama sebebini kardeşini öldürerek gerçekleştirdi ve bugün Itach...