// Dış Bakış Açısı //Kakashi, Naruto'yu yıllar önce Takım 7'nin orta sınıf sınavına girdiği ormana sürükledi.
- Naruto, burada kal, ben Sai'yi getireceğim.
- Neden o ?
- Kendisine güvenilir ve soru sormaz. Bizi Orochimaru'ya götürmesi için Yamato'ya bir mesaj gönderecek.
-OROCHIMARU mu?
- Evet. O Sasuke'nin tarafında. Onun bilgisi onu kurtarabilir. Üstelik Sasuke üzerinde pek çok deney yapmış, vücudunu iyi tanıyor olmalı. Hatta bu davada Tsunade'den bile daha nitelikli olabilir.
Naruto gerçeklerle yüzleşmek zorunda kaldı. Aslında tek çözüm buydu. Ve onların en iyi seçeneği.
Kakashi genç adamı rahatlatmak için omzunu sıktı ve ortadan kayboldu.
Naruto, anılarla dolu bu karanlık ve rahatsız edici ormanda yine Sasuke ile baş başa kalmıştı.
Sasuke'yi kendine yakın tutarak bir ağacın yanına oturdu. Güçlü, soğuk bir rüzgar onları sarstı. Yaz aylarında garip.
Uchiha onun kollarında bir bez bebek gibiydi. O kadar kırılgan ki...
Sarışın daha sonra Sasuke'nin gözlerinin yarı açık, boş ve perdeli olduğunu fark etti. Bilinci açıktı.
Ne zamandan beri ?
Esmer olanı göğsüne yaklaştırdı ve alnını okşayarak ona rahatlatıcı ve güven veren sözler fısıldamaya başladı.
Sasuke daha sonra Naruto'nun bakışlarını yakalamak için başını hafifçe kaldırdı. Durdu ve sustu.
O kadar boş olan gözleri hayata döndü. Gözbebeklerinin derinliklerinde tek bir duygu parlıyordu: umutsuzluk.
// Sasuke //
Üşüyorum...
Neredeyim ?
Acı içindeyim...
Birisi beni sıkı tutuyordu.
Sıcak... içimi ısıtıyor...
Birisi benimle konuşuyordu. Sıcak ve yumuşak bir ses. Bunların kelimeler olduğundan emindim ama duyabildiğim tek şey bir mırıltıydı
Son bir çabayla gözlerimi açtım.
Naruto...
Beni ısıtan oydu. Benimle yumuşak bir şekilde konuşan oydu.
Kardeşimden beri bu kadar tatlı bir sesin benimle konuştuğunu hiç duymamıştım.
Naruto'nun sesi değişti.
Bana bulanık gelen yüzüne baktım. O da değiştirildi.
Naruto bana her şeyden farklı baktı. Bu bakışı biliyordum. Daha önce de görmüştüm.
Ayrıca elini alnımda hissettim. El bana vurmadı. Bana parmakla işaret etmiyordu. Beni aşağılamıyordu. Sadece beni okşuyordu. Sadece bu.
Ve tüm bunlar beni rahatlattı. Bana güven verdi.
Benimle konuşan, bana öyle bakan biri var... Benim de hakkım var... yalnız kalmamak...
Ona teşekkür etmek, bana ne kadar iyilik yaptığını, ona ne kadar minnettar olduğumu söylemek için ağzımı açtım.
// Naruto //
Hala o yürek parçalayan bakışıyla bana bakmaya devam etti. Şu anda ne düşündüğünü bilmek için her şeyimi verirdim.
Gerçeği biliyor mu?
Bir şey söyleyecekmiş gibi dudaklarını araladı ve kulağımı ağzına yaklaştırdım.
-...devam et... diye ifade ediyor.
Sesi sadece bir fısıltıdan ibaretti. Ama doğru duydum.
Bu sefer beni reddetmedi.
Artık beni uzaklaştırmıyor.
Ona teşekkür etmek için en iyi gülümsememi verdim. Gözlerindeki umutsuzluk kaybolmuştu. Dudaklarının köşeleri yukarı kıvrıldı ve morarmış yüzünde bir gülümseme belirdi.
Bu Sasuke'nin yüzünde görmek istediğim gülümsemenin sadece başlangıcıydı. Ama her şeyin bir başlangıcı var değil mi?
Daha sonra okşamalarıma devam ettim, rüzgara karşı sesimi yavaşça yükselttim.
Sasuke sakince gözlerini kapattı.
Evet her şey yoluna girecekti.
Sonraki bölüme devam et
Oy kullanmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Kurtuluşum
FanficSavaştan sonra Sasuke, 6 ay hapis ve 6 ay yolculuktan sonra köye geri döndü. Ama değişmiş olarak geri döndü. Boş ve her zamankinden daha suskun olan Uchiha artık geleceğine inanmıyor. Yaşama sebebini kardeşini öldürerek gerçekleştirdi ve bugün Itach...