18. Szervezés (+18)

155 7 0
                                    

Lili szemszöge

Meg sem lepődtek, hogy Buckyval jelentem meg. Igazából nagyon is örültek neki.

Az ebéd még szolidan telt, túlságosan is.

- Lili. Most már szabad? - kérdezte aranyosan Vicky.

Ránéztem Buckyra, aki nem értette.

- Oké. Szabad.

- Na végre.

- Azt hittem örökre ezt kell csinálni.

- Már féltem, hogy mást akarsz neki beadni.

- Kell nekem a segítségetek!

És így ordítottak egymásnak az asztal körül. Vagyis ordítottunk, mivel én is. Bucky csak kapkodta a fejét.

- Állj! - kiáltott Miranda.

Mindannyian megálltunk a beszédben.

- Most mindenki befogja a mondókáját! Egy hét múlva már feleség leszek és addig sok dolgunk van!

- Jesszus. Máris mint egy házi sárkány - mondja Vicky. Bucky mögött elhajoltam és adtam neki egyet hátulról.

- Köszi, Lili. Szóval menjünk sorban - vett elő egy kis jegyzetfüzetet Miranda.

- Halljuk, Édes - nézett rá Mark.

- Oké. Házassági terem megvan. Oda ti fiúk mentek el. Ööö...megkérdezted? - néz rám.

- Igen. Jön velem.

- Jó. Bucky! Szombat reggel. A többiek majd elmondják - szegény azt sem tudta miről van szó, de bólintott, mert most mert mást tenni egy hisztis menyasszony előtt. - Szóval lányok! A ruhák?

- Pipa! - mondja Donna.

- Lili, még mindig te mész be Markkal?

- Igen - feleltük egyszerre az illetékessel.

- Remélem nem gond ez neked Bucky. Teresa nem tud eljönni és így gondoltuk. Természetesen utána melléd ül le az első sorban. Jó! - meg sem várta a választ. - Engem apa visz el és ő is kísér be. Ti hárman mentek elől, mint koszorúslányok. Lili a te ruhád kék. Bucky te?

- Én? - kérdezte.

- Úgy csináltuk, hogy összeöltözünk. Mi párban a családban. A menyasszony és vőlegény fehérben. Mi szürkében Krisszel. Lili kékben lesz, te is? - kérdezte Donna.

- Ööö...igen? - mondta félve.

- Remek. Akkor menjünk tovább...

És ez így ment tovább. Mindennel kapcsolatban. A legapróbb részletek is.

Késő estig beszéltünk át mindent, aztán Mark felemelte Mirandát, hogy kicsit pihennie is kellene.

- Holnap fodrász és sminkes! Mindannyian lányok! - kiabált vissza miközben Mark kivonszolta.

- Az baj, hogy a felét máris elrejtettem? - kérdezte Bucky, miután elmentek.

- Haver. Hetek óta ezt hallgatom és még most sem tiszta minden - válaszol neki Krisz.

- Azért vagyunk mi itt - mondta Donna.

- Én soha nem megyek férjhez. Ha ez így megy, akkor nem kell - dől hátra Vicky.

- Ugyan. Nem olyan rossz ez, Miranda picit rá stresszel - mondom neki.

- Miért te nem tennéd?

- Nem.

Heves vágyak (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now