Lili szemszöge
A következő pillanatban pedig már a szobájába a falnak nyomott neki.
Olyan keményen csókoltuk egymást, hogy belesajdult a szám.
Ráharaptam az ajkára, ő pedig akkorát nyögött, hogy férfiból ilyet még nem is hallottam. Ez pedig még inkább beindított engem.
Egyik keze a derekamon, a másik a fenekemen és éppen felemelt. Átkulcsoltam a lábaim a derekán és éreztem a dudort a nadrágján keresztül is.
Jobb kezem bedugtam a nyakánál a pólóba és az ujjaim alatt valami furát éreztem.
Elkezdtem megtapogatni, fém.
A férfi hirtelen hátra húzódott, valószínűleg neki is most esett le, hogy fogalmam se volt róla, hogy ki is ő.
Viszont ebben a pillanatban nem is érdekelt. Egyszerűen visszahúztam a fejét és újra megcsókoltam. Megfordult velem és lerakott az ágyra.
Lehúztam róla a pulcsit, aztán már nem csak éreztem a fém karját, de láttam is. Nem foglalkoztam vele, hanem a nyakába csókoltam, kezeim a hátába mélyedtek.
A tarkóm alá nyúlt és felültett, levette rólam is a pólót. A melltartóm csatját kezdte el piszkálni, de nem ment neki a dolog.
Már nem csókolt, hanem teljes figyelmét a melltartónak szentelte, ami nem akart engedni neki.
- Ne haragudj, sosem csináltam még ilyet - hangja annyira szexi.
- Sosem? - kérdeztem meglepve.
- Ilyet csináltam már, de ezt... - fogja megint meg a melltartót a hátamon.
Hátra nyúltam és egyetlen mozdulattal kicsatoltam.
- Ez a férfiak ellen van - szólal meg újra, majd megint megcsókolt.
Ledönt újra az ágyra és úgy folytatja mintha meg sem álltunk volna.
Végig csókol a nyakamon és megáll az egyik mellemnél. Bimbómat a szájába veszi és enyhén megharapja. Most belőlem tört fel nyögés. Fém kezével a másik mellemre fog rá. Kissé hűvös volt az érintése, de nem bántam.
Keze lefelé indult és a nadrággal együtt a bugyit is lehúzta.
Még jó, hogy csak az ablakból jött be fény a kinti lámpának köszönhetően. Mégis először voltam meztelen előtte.
Újra fölém könyökölt és megcsókolt. Átöleltem megint a kezemmel és még közelebb húztam. Annyira érzéki volt.
Egyik keze megtalálta a melleimet és újfent rámarkolt, de nem maradt sokáig ott. Elindult lefelé a derekam mentén végül a combom külső felén.
A nyakamat csókolta miközben keze a combom belső ívén haladt fel. Ujjai megtalálták a csiklómat és körözni kezdett rajta az ujjával.
Feljebb emeltem a csípőmet és hangos nyögés tört ki belőlem mikor az egyik ujja belém csúszott. Lassan kezdett ujjazni, az ő légzése is egyre szaporodább lett.
A hüvelykujjával a csiklóm ingerelte miközben mozgatta bennem az ujját. Végül kihúzta a kezét és éreztem, hogy leveszi a nadrágját.
Megint megtalálta a számat. Keze a fenekemen volt és éreztem, hogy merev farka a csiklómat dörzsöli. Feljebb emeltem megint a csípőm, miközben kissé belém csúszott. Nem várt, hanem teljesen belém engedte magát.
Kellett egy kis idő mire teljesen megszoktam a méretét. Nem voltam férfival több, mint egy éve. A nyakát csókoltam, kezeim a hátát markolták.
STAI LEGGENDO
Heves vágyak (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionLili harminckét éves. Testvéreivel szoros kapcsolatot ápolnak és közösen nevelik a kis húgukat. Az első csettintés következtében eltűnt minden családtagja kivéve beteg nevelőanyját, akit ő ápolt öt éven át. Végül a Bosszúállók visszahoztak mindenk...