13. Üzenet

123 7 0
                                    

Bucky szemszöge

Vártam, hogy legyen valami küldetés. Akkor legalább volt mit csináljak és elterelte a gondolataim. Sam annyira nem örült annak mikor mondtam neki, hogy mindet vállaljon el.

- Jobb, ha tudod most pihenni akarok! Négy hónapja miattad mindig megyünk valahova.

- Biztos vannak még munkák - az mindig van.

- Nem! Menj egyedül, de inkább valami más hobbi kellene neked. Ennyi idő alatt már el kellett felejtened. Hívd randira azt a pultos lányt.

- Nem fogom - miatta nem sikerült.

- Akkor keress mást. Társkereső.

- Azok bénák.

- Voltál fent?

- Igen és inkább hanyagolom.

- Akkor keresd meg újra Lilit és beszélj vele.

- Nem fogom, kapcsolatban van.

- Deho... - hirtelen elhallgatott.

- Hogy érted? - lepődtem meg.

- Sehogy.

- Honnan tudod, hogy nincs? - láttam át azonnal, hogy mit akart mondani az előbb.

- Láttam azt a pasit más nőkkel.

- Mikor?

- Mit tudom én. Szerintem nem is voltak együtt. Hónapok óta valami vörös csajjal jár fel.

- Ezt miért nem mondtad nekem? - állandóan beszél, de nem a lényegről.

- Mert azt mondtad békén hagyod, akkor miért mondtam volna?

- Azért hagytam békén, mert azt hittem a pasival van!

- Én ezt nem tudom.

Tudom, hogy hol tudom ezt kideríteni.


Másnap volt Vicky bent a bárban. Leültem és odahívtam.

- Mit kérsz?

- A nővéred szingli?

- Miért érdekel ez? - lett gyanús.

- Tehát az.

- Igen, az. De miért érdekel?

- Azt hittem összejött azzal a pasival - de hülye voltam.

- Így is volt. Két hónap után szakított vele. Akkor derült ki, hogy igazából a pasi végig megcsalta. Nem akar senkitől semmit.

- Megcsalta? De hát miért?

Hogy tudja ezt bárki megtenni, ha megismeri? Őt?

- Nem engedte be az ágyába - sétált arrébb.

Mi van? Ezért? Két hónapig voltak együtt és nem szexeltek, ezért a pasi megcsalta? Sam szerint együtt sem voltak.

Megint intettem Vickynek.

- Csak kérsz valamit? - kérdezte.

- Nem akar senkitől semmit?

- Nem. Nem először csalták meg.

- Tényleg? - ez elég hihetetlen.

- Meséltem neked, hogy sok munkája volt és velünk foglalkozott. Kevés ideje volt másra - von vállat.

- Köszi.

Felálltam és elindultam egy helyre.

Nincs neki senki. Ez a pasi folyamatosan megcsalta és nem első eset számára. Nem akar most senkit...vagyis ha bárki próbálkozik nála akkor elküldi. Két hónapja körülbelül szingli.

Heves vágyak (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora