Lili szemszöge
Már elmúlt nyolc óra, amikor végül elköszöntünk Teresatól. Reggel iskola van Claranak és nekünk is munka.
El sem hiszem, hogy Bucky végig itt volt és beszélgetett mindenkivel. Volt mikor hallottam miről, volt mikor nem.
- Péntek este jössz értem? - kérdezte Clara.
- Bizony és egy csajos hétvégét töltünk együtt. Rendben? - kérdeztem.
Én és Mark pár hetente magukhoz visszük őt egy egész hétvégére. Ilyenkor legalább a többiek is ki tudnak kapcsolódni. Már régen volt nálam a kis csajszi.
- Lenne kedved meginni valamit? - kérdezi tőlem Bucky az otthon előtt.
- Persze! Menjen csak - bólogat Mark.
- Így van. Majd hétvégén - köszön el Donna is.
De jó, hogy mások válaszolnak helyettem. Nézem, ahogy elmennek és itt hagynak engem ezzel a férfival.
- Gondolom akkor igen - adom meg magam.
Beléptünk a bárba. Nem voltak sokan, de azért így este már páran beülnek ide lazulni.
Volt a pultnál két szabad hely egymás mellett így oda ültünk le.
- Remélem nem kényszerből mondtál igent.
- Nem.
Válaszom tényleg őszinte volt. Ez a nap nem úgy telt, ahogy gondoltam, de nem bántam, hogy ő is velünk volt.
- Szia, Bucky. Mit kérsz? - áll meg Leah.
- A szokászost.
Ad neki valami italt, utána felém fordul.
- Csak egy limonádét - mondom neki.
Én is megkaptam az italom. Nem kell az alkohol, amikor vele vagyok. Emlékszem a legutóbbira, remélem az ő fejében nem ez jár.
Most kicsit zavartan beszélgettünk Buckyval. Nem úgy mint először.
Néha oda jött Leah és akkor Buckyval társalgott, én pedig ültem mellette csendben.
- Milyen volt a mai napod? - kérdezi tőle a lány.
- Jobb, mint gondoltam.
Válasza nekem is fontos volt. Én is jól éreztem magam vele, aminek tényleg örültem, de most ez már kezdett nekem kínos lenni.
- Gondolkodtál a közös programon?
Az italom néztem. Nem tudtam mit csináljak most.
- Mondtam, hogy nem - válaszol neki Bucky.
- A hétvégén teljesen szabad vagyok - mondta neki lelkesen Leah.
- Értem.
Mikor elment nem beszéltünk semmit. Szerintem ő is érezte, hogy ez az italozás nem úgy sikerül, mint elsőre gondolta.
- Bucky! Tudnál nekem segíteni. Le kellene valamit vennem, de nem érem el. Nem tud senki segíteni - áll meg megint előtte Leah.
- Természetesen.
Felállt és hátrament vele.
Kivettem egy kis pénzt és a pultra tettem. Kint inkább fogtam egy taxit és írtam egy üzenetet.
Bucky szemszöge
Levettem a dobozt és egy asztalra raktam.
- Tessék - indultam volna vissza, de megfogta a karom.
ESTÁS LEYENDO
Heves vágyak (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficLili harminckét éves. Testvéreivel szoros kapcsolatot ápolnak és közösen nevelik a kis húgukat. Az első csettintés következtében eltűnt minden családtagja kivéve beteg nevelőanyját, akit ő ápolt öt éven át. Végül a Bosszúállók visszahoztak mindenk...