Ráno krásně svítilo sluníčko. Všichni byly slavnostně oblečení a začali se scházet v restauraci, ve které začal před šesti lety Maxův a Sandův příběh.
Tentokrát to ale byla veselá událost. Byla to svatba. Svatba Sanda a Maxe, kteří se nakonec poprali s nepřízní osudu, s dlouhodobým rozdelením a opětovným budováním jejich vztahu se rozhodli spečetit svůj vztah.
Všichni se radovali a usmívali. Tentokrát přišli jako hosté i Avi a Tull, kteří po celou dobu, co tu Max nebyl, byly pro Sanda velkou oporou a stali se z nich nerozluční přátelé.
"Jsi nervózní?" Zeptal se Sanda Max?
"Ne, jen se strašně těším. A co ty??" Zeptal se Sand.
"Ne, těším se, že po zbytek života budu mít po boku tak úžasného člověka jako jsi ty." Odpověděl Max a políbil Sanda.
....
"Nechte si to na večer..."řekl s úsměvem Avi a Tull, kteří se za nimi přišli podívat.
"No jo no" řekl Sand a neochotně přestal Maxe líbat.
"Hned jsem tady " dodal Sand a odešel."Ty hele, ještě jednou mu ublížíš a pak uvidíš co s tebou uděláme." začal hrozit Tull.
"Jo, uděláme z tebe krmení pro rybičky." dodal Avi.
"Nebojte, už mu neublížím." řekl Max.
"No, to doufám, víš kolik času nám zabralo, aby se dal po tvém odchodu dohromady." Řekl Tull.
"Byl pěkně zničený. Měsíc nebyl v práci. Nejedl a ani nespal. Pořád čekal na to, že se vrátíš." dodal Avi.
"Děkuji, že jste se tu o něj starali. A doufám, že i vy mi jednou odpustíte." řekl Max.
"Pokud ti odpustil Sand, tak my taky." Řekl Avi a Tull jen přikývl.
Po obřadu zamířili všichni na pláž, kde už na ně u mola čekala jachta a tam byla připravena svatební hostina a kapela.
Celý den se všichni bavili, tancovali a všude panovala veselá nálada. Sluníčko svítilo takže i počasí jim přálo jejich lásku.
Večer o svatební noci měli rezervované apartmá v luxusním hotelu.
Byla to jejich svatební noc, noc, která měla být oslavou lásky, která překonala všechny překážky, neshody a dokonce i několikaleté rozdělení.
V jejich pokoji panovala klidná atmosféra, jen světlo svíček osvětlovalo stěny pokoje. Sand se díval na Maxe, jehož oči zářili štěstím, a cítil, jak se mu srdce plní vděčností za to, že stojí po jeho boku.
"Víš, nikdy bych si nepomyslel, že tento den opravdu přijde," zašeptal Max s úsměvem.
Sand se k němu přitulil a odpověděl
"Ani já, ale vždycky jsem doufal. A teď jsme tady, spolu, jako manželé."Vzali se za ruce, jejich prsty se propletly, stejně jako jejich životy.
Věděli, že před nimi je celý život plný výzev, ale v tu chvíli, obklopeni tichem a společnou láskou a zdálo se, že nikdo už nenaruší jejich štěstí.
A tak strávili noc propletení do sebe. Byly jako jeden člověk. Celou noc se milovali. Bylo to to nejlepší milování v jejich životě.
Byla to noc, kdy dva srdce definitivně spojila své osudy, noc, kdy Sand a Max slíbili, že budou stát po boku druhého, v dobrém i ve zlém, až do konce svých dnů.
A co dodat na závěr, snad jen že žili spolu šťastně až na věky....
Zazvonil zvonec a příběhu je konec....
P.s. Láska je láska ❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tak toto je konec příběhu. Je to sice kratší kapitola ale doufám, že se vám příběh Sanda a Maxe líbil. Pro mě to byl příběh, který jsem fakt ráda psala.Teď momentálně píšu příběh Srdce na opravu, tak budu ráda, když si ho přečtěte❤️
Moc děkuji za podporu a pomoc při psaní Kapitol všem, kdo mi pomáhali ,💜❤️🤍🧡
Omluvte prosím moje chyby a děkuji že čtěte moje příběhy
ČTEŠ
Znovu se setkáme
RomancePo průšvihu musí přijít trest, nebo spíše životní lekce. Co se stane, když Max, který je zvyklí mít vše, na co si vzpomene, se sestěhuje dohromady se Sandem, člověkem který si vše tvrdě vypracoval vlastníma rukama? Můžou dva tak rozdílní lidé, z roz...