02 Aralık

12 3 9
                                    

Sabah erkenden kalktım diyemeyeceğim uyandığımda saat öğlen olmuştu büyük ihtimalle 1,2 saate akşam olacaktı heycanım inmiyordu o kız bizi savunmaya devam ederse fikirleri değişebilirdi.
Jisung az zamanımız varken onunla vakit geçirmemi ayrıca artık herkes biliyorken biraz rahatça eğlenmemizi söylüyordu, ne yazıkki ben onunla aynı fikirde değildim son 2 günümüz vardı evet imkansız gibiydi ama keşke bu 2 günde insanlar bizi unutsa ne güzel olurdu ya.

Ama maalesef yine siyah giyinip gizlice onları dinleyip bir plan yapıcaktım.

Uyandığımda zaten öğlen olduğundan jisung çoktan uyanmıştı ayak seslerimi duyunca hemen bana sarıldı bana birşeyler hazırlamıştı hatta,yemeği yedikten sonra jisung hasta olduğumu düşündüğü için bana bakmaya çalıştı ama ne kadar desemde hasta olmadığımı sadece geç uyuduğumu söylesemde mızmızlandı. dışarıdan bir çan sesi ile kapıdan dışarı çıktık bu papaz bir açıklama yapıcak demekti.

Kapıdan dışarı papaza (ortak alana) baktığımızda elindeki bir parşömen ile konuşmaya başlamıştı

"EY İSANIN OĞULLARI BU GÜN DÜNKÜ GİBİ BİR CEZA TOPLANTISI YAPILACAKTIR FAKAT 18 YAŞININ ALTINDAKİ O İKİ ÇOCUĞU TANIYAN KİŞİLERDEN 5 TANESİ GELEBİLECEKTİR BİLGİLERİNİZE"

İçimden birkaç küfür sayıklayarak geri içeri geldiğimde jisungta peşimden geldi umarım o 5 kişi bizi savunur zaten toplasak 5 arkadaşımız vardı umarım onlar giderdi.

Birkaç saate akşam olmuştu herkesin gittiğini düşünerek evden çıktım çimenliklerde hızlıca koşuşturarak kiliseye geldim. Tam zamanında! Papaz yeni gelmiş konuşuyordu önce arkadaşlarımızı çağırdı

Sohoo
"Yaptıkları şey çok aykırı bence yaşa bakılmamalı herkesin kendi iradesi vardır ve yapılıp yapılamayacak şeyleri bilmelidir cezalarını çekmelilerdir ayrıca hatırlatmak isterim bu köydeki son eşcinsel serah'tı ve o da büyücüydü bence onların asıldığı ağaçta asılmalılardır teşekkürler"

Birkaç kişinin alkışlaması ile sohoo kürsüden indi, arkasından ise jiwoo.
Jiwoo'ya güveniyordum o sohoo gibi eski kafalı değildi,büyük ihtimalle burdaki herkesten daha olgun ve zeki bir kızdı.

"Değerli büyüklerim burda tamamen özgür düşüncemi anlatacağımdan emin olabilirsiniz. Benim fikrimce bu iki genç küçük his veya yanılma duygusuna yenik düştüler yaptıkları şu an bize ayıp bile gelse bay smithin minho'nun yetim olduğunu bildiği halde babanın diye onu kandırması da kötü birsey ve cezalandırılıcak bir davranış üstüne eşi bayan smithin onları gizlice gözetlemeside ayıp birşey yanılıyor muyum? Bana destek veren herkese en içten teşekkürlerimi sunuyorum ve 17 yaşında gençliklerinin baharlarında iki gencin öldürmeme fikirleri destekliyorum beni dinlediğiniz için sayın papaza değerli büyüklerime ve arkadaşlarıma teşekkür ederim."

Cidden çok sakin ve ikna edici bir konuşmaydı
1-0 jiwoo birkaç kişinin fikrini değiştirmiş gibi gözüküyordu.

Sıradaki kişi hyunjin,sungwo sonrada bir kız daha konuştu tanımadığım biri ne hakla beni konuşuyordu bilmiyorum bile ama daha karar bile alınamamıştı yani yine yarına kaldık.

Herşey senin içindi// minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin