Merhaba arkadaşlar. Bu gün yeni bir hikayeye başlık atıyoruz. İlk olarak bana bu fikri veren @güccükgardes hesabına çok teşekkür ediyorum. Bu hikayemiz diziden tamamen farklı şekilde ilerleyecektir , o zaman hikayemize geçelim.
NOT: Birazdan göreceğiniz yani okuyacağınız karakter rahmetli Dilek Akgün Kaya'ya çok benzemektedir.
Hayatta çok fazla zamansız gelişler vardır. Benim gelişimde öyleydi, insanın hiç beklemediği bir anda hayatına giriyordu. O kasabaya girdiğimde hissettiğim aile duygusuyla anlamıştım her şeyi. Beni oraya çeken Gönül Dağı olmuştu. Oradaki kayalar olmuştu, oradaki hayatlar olmuştu. Gelişler olduğu gibi gidişler de olmuştu...
Küçük bir kasabaya giriyordum, üstte kocaman "Gedelli'ye Hoş Geldiniz" yazıyordu. Yağmurlu bir hava vardı. Önümdede beyaz ve büyükçe bir araba vardı. Gecenin geç saatlerinde uykum oldukça gelmişti.Kasabaya girmiştim ama henüz gözükmüyordu ve önümde orman vardı.
Devamını çok hatırlamıyorum çünkü dalmışım ve o sırada önümde bulunan beyaz arabaya çarpmışım. Çarpma şiddeti ile bir anda uyandım. Ardından önümdeki arabadaki adam da indi. İlk önce ben söze girdim ve şöyle dedim;
- Kusura bakmayın Beyefendi 13 saattir yoldayımda dalgınlığıma geldi ama hasarı neyse ödeyeceğim...
Adam biraz durdu ve yüzüme baktı ardından
-Önemli değil zaten ufak bir dokunma olmuş. Hiç kimseye zarar gelmedi en azından.
Adamın bu sözleri üzerine teşekkür edip arabalarımıza bindik. Adamın bu sözleri oldukça inceydi.
O gece kasabadaki arkadaşım Büşra'da kalacaktım. Eve vardığımda olanları büşra'ya anlatınca o da çok şaşırdı ve şöyle dedi " Gerçekten çok ince biriymiş"
Sabah olmuştu ve bir anda Gönül Dağı'ndan taşlar düşmeye başlamıştı. Etraf sakinleyince Dağa yakın bir ev gördüm ve gidip uyarmak istedim. Kapıyı tıklayıp beklemeye başladım. Açan kişi sarı saçlı bir adamadı arkasında duran adamsın gece çarptığım adamdı. Öndeki adam beni baştan aşağı süzdü ve ardından " Buyrun ne için gelmiştiniz?" dedi. Ben ise ;
-Beyfendi evinizin bulunduğu konum çok tehlikeli acilen evi boşaltmalısınız!" dedim.*********************
Ardından iki adam birbirine baktı ve bana dönüp " siz kimsiniz?" dedi
İki adama kısaca kendimi tanıttıktan sonra bir kadın geldi ve beni içeri buyur etti. Girmek ve girmemek arasında kararsız kalmıştım ama girmek zorunda hissettiğim için girdim. İçeride siyah saçlı başka bir kadın oturuyordu ne olduğunu anlamamıştım. Oturdum ve geldikleri sırada açıklamaya başladım.-dedim buraya neden geleceğimi merak ediyorsunuzdur Ben jeoloji mühendisi Sena Özbek. Bu evin acilen boşaltılması lazım Bir aksi takdirde Can kaybına sebep olabilir dedim ve beklemeye başladım. Gözüm sürekli dün arabasına çarptığım adama takılıyordu. Adam konuşmaya başladı.
-Sena Hanım öncelikle merhaba ben Kenan Kaya bu fikir belediyenin mi yoksa sizin mi ?
-Bu fikir bana ait çünkü taşların düşme yönü oldukça tehlike veriyor ...
-Bu fikiri belediyeylede konuşalım isterseniz Sena Hanım?
- Tabii Kenan Bey elimizden geldiğince hızlı olmalıyız.
Bunu dedikten sonra gözüm kenarda duran kuş motifli üstünde Zeynep yazılı duran mendile çarptı. Çok tanıdık geliyordu...
Bölümümüz burada bitti arkadaşlar umarım beğenirsiniz . Bi tık kısa oldu ama neyse. Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Gidişler | Tamamlandı
Fanfiction"İnsan bunca yaşanmışlığı bir kitaba nasıl sığdırabilir ki?"