DNA Testi

165 8 0
                                    

Arkadaşlar ilk olarak şu konuya açlık getirmeliyim ki Sena bu yaşadıklarını kendi anlatıyor şuan, ama ilerde değişebilir. Satır aralarında yorum yapmayı unutmayın, birde sınav haftam olduğu için hafta içi atamayabilirim. Şimdiden toplu atıyorum iyi okumalar...


Hayat hep bir sürpriz ile gelirdi. Bazen acı bazen tatlı... Beni bu yaşıma kadar hep acılar karşılamıştı. Üvey evlat olmak... En acısıda buydu zaten, sevilmemek. Seviliyormuş gibi görünüp sevilmemek. Beni sevsinler diye en iyi okulları kazanmaya çalıştım. Sadece beni sevsinler diye doktor oldum, cerrah oldum. Girdiğim ameliyatlar sayısızcaydı. Ameliyat masasında kimse tanıyamazdı beni...

O yatan kişi kim olursa olsun sanki benim yakınımmış gibi girerdim. Şimdi yine bir ameliyata gireceğim, tanımadığım birinin ameliyatına. Ama aslında o, benim ailemden biriymiş... Ben Kenan. Doktor Kenan, ve bu benim hikayem. Bu bir geç kalınmışlık hikâyesi...


Kenan'ın endişelenmesi üzerine araba her geçen saniye daha da hızlanıyordu. " Sena dayan ne olur ", "Bir şey olmadı sadece ufak bir kanama" sözleri arabada yankılanıyordu. Hiç te ufak bir kanamaya benzemiyordu. Nihayet hastanenin acil kısmına girmişlerdi. Kenan Sena'yı kucağına alıp getirilen sediyeye koydu.

Hastanenin içinde sesiz bir çığlık kopuyordu. Bütün gözler Sena'nın üzerindeydi. Hızlıca acil müdahale kısmına aldılar. Sena'nın üstündeki montu hızla çıkardılar. Cebinden düşen mendil Kenan'ın dikkatini çekmişti. Arkasındaki hemşireye " Mendili benim odama koyun" demişti. Sena'ya ilk müdahale yapıp zorda olsa kurşun çıkartmayı başarmışlardı ardından odada şöyle bir ses duyuldu. " Nabız düşmeye başladı " Kenan bunu duymasıyla " Ameliyathaneyi hazırlayın, çabuk! " demesi bir olmuştu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ameliyata odasına alunmıştı, nabız normale dönüyordu ardından Kenan " Kaç ünite kan hazırladınız" demesi duyulmuştu. Başka bir hemşirenin ise " üç ünite hazır hocam, yetmezse iki ünite daha var" demesi duyulmuştu.

- Çok kan kaybetmiş 1.yi takın!

-Tamam hocam takıyoruz.

-Hızlı aksın!

Demesiyle ameliyata başlamışlardı. İki saatin ardından ameliyatı bitirmişlerdi. Kenan hemşireye " yakınlarına haber verdiniz mi. ?" diye sordu. Hemşirenin " Verdik hocam " demesiyle rahatlamıştı. Ama hala çok ağır bir korku yaşıyordu. Sanki oda hissetmiş gibiydi. Ve Sena'yla konuşamak istiyordu.



*************


Yürüyerek kapının önüne kadar geldi. Tanımadığı yabancı bir kız kapıda ağlayarak oturuyordu. Kenan'ın kızı görmesiyle kız da Kenan'ın yanına geldi ve ağlayarak konuşmaya başladı."Doktor Bey Sena iyi değil mi? " demesi Kenan'ı da kendine getirmişiti. " Merak etmeyin iyi, ama 2 hafta kadar burada tutulacak kontroller için.

Kenan nihayet odasına geçebilmişti. Girer girmez ilk yaptığı şey Veysel'i armaktı. Ve hemen Veysel'i aradı.

-Veysel, abicim evde misin?

-Evdeyim abi de hayırdır kötü bir şey mi oldu sesin değişmiş?

-Yok bir şey olmadı da zahmet olmazsa annemi ve evde üstünde Zeynep yazan mendili ilçe hastanesine getirir misin?

-Tamam abi getiriyorum.

Kenan telefonu kapattıktan sonra masasına bakıp uzun uzun düşündü. Gerçek olma ihtimali çok yüksekti. Bir kardeşi daha mı vardı yani ? Bu onu az da olsa mutlu etmişti. Kendine ve Sena'ya DNA testi yapmaya karar verdi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~






Kenan kendine DNA testi yapmıştı ki kapısı tıklandı. Kenan hemen "Gelebilirsiniz!" demişti. Gelen annesi Döndü, kardeşi Veysel, yengesi Cemile'ydi. Döndü'nün elinde masa da duran mendilin aynısı vardı. Odaya girdiler ve otudular. Döndi;

-Kenan'ım hayırdır sabahın bu saatinde bir şey mi oldu yoksa?

-Yok yok birşey olmadıda anne sen anlatıyordun ya Veysel'den önce iki tane, Veysel'den sonra bir tane kardeşiniz doğduydu. Veysel dışında hepsine öldü gibi bir şey demiştin? Son doğana kız mı demişlerdi erkek mi ?

-Kız dediydilerde oğlum niye soruyon ki şimdi bunu?

-Anne şimdi ben bi 15 dakika sonra gelicem bir işim var.

15 DAKİKA SONRA

-Kenan'ım hayırdır İnşallah sende bir tuhaflıklar var ama çözemedim.

-Anne biraz daha bekleticem sizi burada sonuçların çıkması için ...

-Abi bir şey söyleseydin bari !!


Vesselam...

Evet efenim bölümümüz burada sonlandı. Tahmin ettiğiniz gibi gidiyor mu bakalım? Birdahaki bölümümüzde hem mutlu olacağız hemde hüzünleneceğiz. O zamana kadar görüşmek üzere bays...








Zamansız Gidişler | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin