Herkese merhabalar 2 bölümüde toplu atmak istedim. Şu ana kadar 5. bölümde hiç yorum yok ama yorumları buraya da yazarsanız dikkate alırım. Ve 5. bölümde geçen bazı replikler & sahneleri unutmayın. Final bölümünü yayınlamadan önce hatırlatacağım okumanız için. Hikayeye geçelim ...
Sorgusuz sualsiz sevilmek neydi bilmiyorum. Hiç tanımadığım bir ailenin yanında sığıntı gibi yaşamaktan sevgiyi göremez olmuşum. Ne sevdiler beni, ne de sevmediler. Vardım, ama görmüyorlardı beni, sesleniyordum ama duymuyorlardı...
35 yıl aradan sonra zor da olsa kavuşmuş olmanın verdiği huzuru anlıyordum artık.
Beni canlarından çok seven 2 kardeşim vardı artık. Veysel'im vardı. Abisinin sarı saçlı, mavi gözlü bir kardeşi vardı artık...Sena'm vardı. Kızıl saçlı, mavi gözlü ve çilleri olan bir kardeşim vardı. Artık seviyordum, seviliyordum.
Yatakta birbirine sarılan üçlüyü içeri giren Döndü ve Cemile bozmuştu. Döndü hızla ilerledi ve oldukça yakınlarına geldi ve durdu. Sena'ya bakıyorlardı.
Kenan ellerini yavaşça çekti ve annesine;
-Oo Döndü Sultan, hoş geldiniz bizde sizi bekliyorduk...
Sena Döndü'ye boş gözlerle bakıyordu. Abisi Veysel'i de tanımıyordu ama Döndü' nün neyi olduğunu tam kestirememişti.
-A- Abi yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum.
-Sor abicim.
-Döndü abla senin eşin mi?
Sena bunu söyledikten sonra odadaki herkes kahkahaya boğulmuştu. Sena ne olduğunu anlamamış, yanlış bir şey söylemiş olmaktan korkuyordu. Durumu açıklamak için Kenan atıldı;
-Yok, yok abiciğim annem o. Hem ayrıca aşk olsun! Ben o kadar yaşlı mıyım?
Herkes gülmeye devam ediyordu, Döndü;
-Kenan'ım ben yaşlımıyım!? Aşk olsun! Neyse ne gızım hoş geldin! Sefalar getirdin.
- A- Anne kusura bakma ya benim bir an dalgınlığıma geldi.
Tam bu sırada Veysel'in telfonu çaldı. Arayan Taner'di.
-Cemile'm ben geliyom hemen bi konuşayım
-Tamam cankuşum.
Veysel odadan çıktıktan sonra çalan telefonu açtı.
-Taner, amcaoğlu buyur ne diyecektin!?
-Amcaoğlu sen nerdesin? Dükkanda yoksun, evde kimse yok Kenan abşyle falan bir yere mi gittiniz?
-Yok, ya siz ilçe hastanesine gelsenize durumlar karışık...
-Veysel birine mi bir şey oldu!
-Yok, yok siz gelin anlatırım ben.
Dedikten sonra telefonu kapatmış ve odaya girmişti. Bizimkiler hasret gidermişti. Tam o anda Sena böbreğini tuttu. Kenan bunu fark etti ve;
-Abicim, Sena noldu iyi misin?
Sena'nın kıvranışları hepsini korkutmuştu. Veysel atıldı
-Abi noldu kıza niye burda ki zaten!
-Abicim sizi buraya çağırmamın sebebi kızın dün kurşun yemiş olmasıydı. Ve çok tehlikeli bir bölgeden. Böbreğinin hemen yakını!
Sena'nın kıvranışları devam ediyordu. Kenan;
-Abicim sana bir ağrı kesici yapalım, dinlenmen lazım. Çok fazla konuşma bir süre senin için tehlikeli. Senin serumunda bitmiş!
Kenan herkesi odadan çıkarmıştı. Ama Veysel dalgınlıktan fark etmemişti herkesin çıktığını.
Sena;-Abi herkes çıktı birde kapıda yabancı 2 adam var, arkadaşların mı?
Veysel başını kaldırıp,
-Heh, ne dedin, onlar benim amcaoğulları boş ver. Sen dinlen!
Veysel odadan çıktı. Sena iğneyi hazırlayan Kenan' a döndü ve şöyle dedi.
-Veysel abimin bir sıkıntısı var galiba. Sen biliyor musun abi?
-Sen boşver onu dinlenmen lazım senin! Ama senin kullanman gerkli olan ilaç ve serumlar sende çok ağır yan etki yapabilir. Çok yorulabilirsin, iyice dinlen ...
Kenan serumu taktı, iğneleri yaptı ve odadan çıktı.Camdan uyuyan kardeşine bakıyordu...
Sevgisizlik demiştim ya size. Sevgiyi ben ilk orada gördüm. Ailenin ne kadar sıcak olduğunu ben ilk orada gördüm. Gerçek aile neymiş, orada gördüm.
En büyük sevgi nefretle başlarmış hep. Veysel'i tanıdığım ilk gün sindirememişti beni. Ama artık onun en büyük dayanağı benmişim bunu öğrendim. İki kardeşime de hem abilik yapacağım hem babalık yapacağıma söz verdim içimden...
Vesselam
Bölümümüz burada bitti. Sizce Veysel'in altından neler çıkacak? Tahminlerinizi yazmayı unutmayın. Byess
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Gidişler | Tamamlandı
Fanfiction"İnsan bunca yaşanmışlığı bir kitaba nasıl sığdırabilir ki?"