14

982 46 23
                                    


Poyraz çoktan uyanmıştı. Çıplak göğsünde yatan bedene indirmeye çalıştı bakışlarını.

Ellerinden birini sarı saçlara daldırdı ve orada gezintiye çıkardı. Aleyna bu hareketiyle biraz kıpırdadı, sonrasında bakışlarını yukarı çıkararak ona baktı. Yarı açık gözlerine güldü Poyraz.

Aleyna ise gözlerini büyük uğraşlar sonucu açarken biraz yerinde oynadı. Üstündeki çarşafı çekmeden yatakta doğrulmaya çalışırken pes edip onun göğsüne daha da sarıldı. Bakışları hala ona sabitliydi.

Poyraz onun öpüp saçlarındaki elini yanağına getirdi. Bu halde olmalarına inanmakta güçlük çekiyor deseydi yalan olurdu, artık olmaları gereken buydu. Zaten sürekli yakınlardı, sadece açık açık dile getirmiyorlardı. Dün gece bunu kesinleştirmişlerdi.

"Sevgilimsin galiba sen benim?"

Aleyna onun sorduğu bu saçma soruya istemsiz güldü. "Öyleyim galiba?"

"Yalnız nasıl da dediğime geldin?"

"Neye?"

"Dün gece ikinci defa seviştik.."

Aleyna önce anlamayarak kaşlarını çatsa da sonra aklına o sözleri geldi. Artık bir dahaki sevişmemizde tamamen benimsin. Gerçekten de öyle olmuştu. Onu haklı çıkarmak bir miktar sinirini bozsa da gülmeden edemedi.

"Tamamen tesadüf."

"Ben ona öngörü diyorum."

Aleyna gözlerini devirdi. Egosunu asla kaybetmemesi çok anormal bir durumdu.
"Her yerim ağrıyor."

"Ciddili?" Poyraz dikkat kesilip sorarken bir yandan yerinde onun üstüne doğru doğruldu.
Aleyna ilgisine gülerken bir yandan kafasını aşağı yukarı salladı. "Evet."

"Ağrı kesici getireyim sana."

"Çok da acıktım.."

"Tamam kahvaltı da yaparız güzelim, dert ettiğin şeye bak."

"Adamsın."

"Ne demek bro ya, tanıdık esnaf mısın
o nasıl konuşma."

"Ne diyeyim ? Adam değil misin?"

"Tamam da ciğerim sevgiliyiz artık."

Aleyna bu gerçeği bir kez daha duymasıyla örtüyü yüzüne kadar çekti.

"Utandın mı sen?" Poyraz'ın gülerek sorduğu soruyu es geçip yarım kalan uykusuna devam etmeyi planladı. Tabii uzun sürmedi, Poyraz elinde ilaçlar ve bir bardak suyla yanına gelip onu zorla uyandırmıştı.

"Şu ikisinden yut bakayım." Elindeki bir bardak suyu da ona uzatınca aklına pis bir şey gelmiş gibi güldü sonra. "Ha olur da hap yetersiz kalır dersen.. özel masaj da yapabilirim?"

Aleyna şaşırmış gibi yaparak elini ağzına götürdü. Oysa bu sözler ondan beklendikti artık onun için. "Sapıksın."

"Sana karşı öyleyim biraz."

"Aşıksın galiba bana?" Cilveli bir şekilde doğrulduğu yerden ona eğilirken bir yandan çıplak bedenini sanki en bucak köşeye kadar görmemiş gibi ondan gizlemek için üstündeki örtüyü tutuyordu.

Poyraz ona bakarken istemsizce dudaklarını ıslattı. "Fenasal durumlar yaşıyorum haberin yok."

"Nasıl fenasal durumlarmış onlar?"

"Anlatılmaz yaşanır."

"Yaşatsana." Onun aklını çelmeyi başardığını üstüne doğru eğilen bedenle anlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

heaven can wait |alpoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin