0.2

744 70 105
                                    

0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

0.2'





Ryomen Sukuna;
bak sen,korkak velet bana engel attığına pişman olmuş öyle mi?
doğrusu şaşırdım,kişisel algılama yalnızca seninle biraz alay etmek istedim ama ne kadar korkak olduğunu unutuverdim.

ucube;
kişisel algılama mı? yani herkese kendini tatmin ederken bir videonu mu gönderiyorsun?
ne kadar iğrenç.

Ryomen Sukuna;
pek sayılmaz,sadece eğer benden istenirse bu isteği çoğu zaman geri çevirmiyorum.
ne o,yoksa büyüklüğümden korktun mu fare?
ah çok üzgünüm,seni korkutmak istemedim.
merak etme seni alıştıracağım.
hahahaha

ucube;
doğrusu senin kadar zengin ve popüler bir erkeğin becereceği tek şeyin eli olacağını tahmin etmiyordum.

Ryomen Sukuna;
bakıyorum da küçük farenin çenesi açılmış,öyle mi? ne kadar komik,bundan sonra bana karşılık vermeye mi başlayacaksın?
aslında istemiyorum dersem yalan söylemiş olurum,seninle daha fazla uğraşmak zevkli olurdu.

ucube;
çantama o aptal fareyi sen koydun,öyle değil mi?

Ryomen Sukuna;
ah nerden anladın?
ve o sadece bir oyuncaktı,bu yüzden fazla kafana takma tatlım.

ucube;
ve? sadece bir oyuncaksa ne olmuş? bunun beni rahatlatması mı gerekiyor?
neden bu tür saçma davranışlarda ve aptal zorbalıklarda bulunduğunu anlamıyorum. sadece beni rahat bıraksan olmaz mı?

Ryomen Sukuna;
olmaz,sınıfta senden başka beni eğlendirebilen bir velet yok çünkü.
hoş,olsa da sana ihanet edemem,tanıdığım en ucube ve en aptal velet sensin çünkü.

ucube;
teşekkür ederim,ne kadar da kibar söylemler bunlar. her neyse,ders çalışacağım ve sana elveda ediyorum Sukuna,beni rahatsız etmezsen mutlu olurum.

Ryomen Sukuna;
yoksa beni tekrar engelleyecek misin? haha,senin yerinde olsam denemezdim.
eğer bir daha beni görmezden gelecek olursan kendini basit bir devlet okuluna şutlanmış halde bulursun.

ucube;
beni bununla tehdit etmesen olmazdı öyle değil mi? yalvarırım artık beni rahat bırak,senelerdir senin aşağılayıcı zorbalıklarınla uğraşıyorum.

Ryomen Sukuna;
neden? sen de eğlenmiyor musun?

ucube;
ya,ne demezsin. o kadar çok eğleniyorum ki her gün eve ağlayarak dönüyorum.

Ryomen Sukuna;
o senin zayıflığın velet,şahsen benim yüzümden ağlayacak kadar ezik bir insanla sohbet bile edecek kadar seviyeyi düşüremem.

ucube;
bunu duyduğuma çok mutlu oldum,o zaman benimle bir daha hiç sohbet etme olur mu?

Ryomen Sukuna;
imkansızı istiyorsun tatlım,senin başına bela olmayı asla bırakamam.
o kızaran yanakların ve aptal gözlüklerinle ne kadar tatlı olduğunun hiç farkında mısın?

ucube;
ne?

Ryomen Sukuna;
sadece şaka yapıyordum aptal,hayatımda tanıdığım en tatlı olmayan kız olabilirsin.
ah hayır senden önce Yorozu var.

ucube;
eğer onu bu kadar sevmiyorsan neden özel videolarını ona gönderiyorsun?

Ryomen Sukuna;
aptallığı hoşuma gidiyor çünkü,aptal ve ezik insanlar beni tatmin ediyor.

ucube;
bu kadar özgüvensiz bir adam mısın gerçekten? aptal kızlar seni tatmin ediyor öyle mi? senin geri kafalı bir insan olduğunun farkındaydım ama bu kadarını da beklemiyordum.

Ryomen Sukuna;
o uzamış dilini koparırım,aptal velet.
benimle nasıl konuştuğuna dikkat etmek zorundasın,karşında kim olduğunu unutma.
her neyse,bu gün sana zorbalık yapma günümde değilim sanırım. en fazla bu kadar oluyor.

ucube;
evet,bana zorbalık yapma gününde olduğunda başıma gelenleri düşünürsek bunu anlayabiliyorum. şimdi beni biraz rahat bırakır mısın? ders çalışmalıyım.

Ryomen Sukuna;
ah tabi,ders ders ders
hiç yorulmaz mısın sen?

ucube;
hayır,senin aksine saçma partilerde günümü gün etmektense ders çalışmayı ve geleceğimi inşa etmeyi tercih ederim.

Ryomen Sukuna;
süper bir inek gibi konuştun.
aslında nitekim öylesin,pardon bir anlığına unuttum.
sana gönderdiğim videolarım nerde?

ucube;
internetin en derin noktalarında.
'özel' videolarını kara borsada yayınlıyorum.

Ryomen Sukuna;
ahahahahha
peki kaça bırakırsın?

ucube;
250

Ryomen Sukuna;
pardon? o kadar ucuz muyum sence? o videolara ulaşmaya çalışan kaç tane kız olduğunun farkında mısın?
en az 5.000'e satmalısın velet.

ucube;
o kadar egolusun ki gerçekten bu aptal şaka bile seni rahatsız ediyor öyle mi?
dostum,tedavi olmalısın.

Ryomen Sukuna;
teşekkür ederim tatlım,sende öyle.
belki derslerden başını kaldırıp hayattan zevk almayı öğrenmeye çalışırsın biraz.
videolarımı kendini tatmin ederken kullanıyor musun peki?

ucube;
sence o videoları gerçekten telefonumda tutar mıyım? mide bulandırıcıydı,çoktan çöp kutumda.

Ryomen Sukuna;
mide bulandırıcı?
pekala kızım,beni gerçekten sinirlendiriyorsun.
bana mide bulandırıcı demeye nasıl cüret edersin? sen karşında kim olduğunu sanıyorsun?
ben Ryomen Sukuna'yım,o videoya erişmeye-

' 'Ryomen Sukuna' kişisini engellediniz.'




wrong number | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin