0.5dance ball and freak show.'
uyarı; zorbalık,aşağılanma! eğer zorbalığa uğradıysanız ve bu konuda hassassanız rahatsız edici olabilecek unsurlar bulunuyor!
bir de gojo ve sukuna arkadaşlığı var,zorbalıktan daha korkunç🤨•
"h-hey.." fısıldadım,arabasının -ki onun tonlarca arabasından yalnızca bir tanesi ama sanırım en havalısı bu- kapısına yaslanmış,hava bu kadar karanlık olmasına rağmen neden taktığını anlayamadığım güneş gözlükleri ve beyaz suitle beraber nerdeyse parlayan bedeniyle karşımda duruyordu. pekala,onun beni şu anda evimden alıyor olması ve onunla tüm okulun orda olacağı bir dans balosuna partneri olarak katılmak hala imkansız geliyordu.
"fare?" mırıldandı,onun göndermiş olduğu parayla -ki bu parayı asla kabul etmeyecektim ama onun yoğun ısrarları ve yağdırdığı aptal emirler sebebiyle kabul etmek durumunda kalmıştım- toz pembe,balonun konseptine uyacak bir elbise almıştım. uzun eteğin fırfırları ben kıpırdandıkça uçuşuyordu,koluma dolanan kumaşlar hoş bir görüntü yaratıyordu ve ben bunu beğenmiş sayılırdım.
bana olması gerekenden çok daha uzun bir müddet baktığında kaşlarım yukarıya doğru kıvrıldı, "orda mısın?" olumlu anlamda mırıldandı ve ardından dudaklarını tanıdık olduğum aşağılayıcı bir tebessüm kapladı.
"berbat olmuşsun,fare."
hayır acıtmadı,ondan çok daha kötü şeyler duydum. "pekala,eğer berbat olduysam baloda senin partnerin olmamdan utanırsın,öyle değil mi? anlaştık,o zaman ben eve döneyim ve sende başka bir partner bul. hoşçakal!"
"orda kal." arkaya doğru sendeleyip onun yanından ayrılacaktım ancak kolumu yumuşak bir davranışla kavrayarak beni durdurdu. "sanırım sana biraz özgüven aşılamam gerekiyor fare,neden mi? ne kadar güzel olduğunun farkında olmayacak ve aptal yalanıma inanacak kadar özgüvenden yoksunsun."
Sukuna'yı tanıyordum,onunla beraber okuduğum ve korkunç bir kabustan farksız olan seneler boyunca beni nasıl aşağıladığının farkındaydım ve beni güzel bulmadığını,sadece bir fareyi andırdığımı defalarca söylemiş olmasına rağmen neden şu anda bu kadar aptal bir yalan söylüyordu? ona inanmıyordum. "pekala,bunu düşüneceğim.."
"gurur duy fare,her genç kızın altına yatmak uğruna yalvarıp yakardığı adamın partneri olacaksın. hey,kaç tane genç kız onlarla beraber baloya katılmam için ağlayıp sızladılar hiç duydun mu? ama bak,yanımda sen varsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number | ryomen sukuna.
Fanfictionswitch up my cup,I kill any pain. Look what you've done, I'm a motherfuckin' starboy. Look what you've done, I'm a motherfuckin' starboy.