0.9

563 70 92
                                    

0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


0.9



revenge'






05**;
heeey şekerim,nasılsın bakalım?
aslında seni anlıyorum,duydukların biraz ağır oldu sanırım.
ama sorun yok,ben seni mutlu etmek ve sana güzel haberler vermek adına burdayım.
hala okulda mısın,yoksa çoktan ağlayarak eve mi döndün,hm?

fare;
tanıyamadım?

05**;
çok yazık,numaramı kaydetmemiş olman kahrolmama sebep oldu ancak her neyse.
ben Gojo Satoru,okulun en yakışıklı oğlanı😉

fare;
🤦🏻‍♀️
evet,konuşmalarınızı duydum ve gerçekten şu anda seninle uğraşacak zamanım yok ve inan bana o havada olmaktan çok uzağım.
müsaadenle beni rahat bırakmanı rica ediyorum.

05**;
bırak biraz düşüneyim.
müsaadem yok şekerim,seninle konuşmamız gerekenler var nasıl olsa.
Sukuna'nın sana karşı daha anlayışlı olmaya başladığını sanmıştın,öyle değil mi?
seni birkaç veletten korudu,seni okula geri dönmeye ikna etmeye çalıştı vesaire. ve sende onun daha iyi bir insan olmayı deniyor olduğunu sandın.
durum buydu,değil mi?

fare;
sayılır.
pekala,bu konuda bile Sukuna'nın kendi çıkarını düşünmüş olması ve sahte davranışları hayal kırıklığına uğramama sebep oldu. bu konuda yalan söyleyemem. ama merak etme,ben bunlara alıştım. ufak bir hayal kırıklığı beni darmadağın falan etmedi.

05**;
Sukuna bu şekerim,o böyle bir adam.
kendi çıkarlarını gözetmekten,insanları kullanmaktan ve onları önemsiz bir kağıt parçası gibi buruşturup çöpe atmaktan başka bir şey yapamayacak kadar sığ bir adam.
anlarsın ya,ne sana ne de bir başkasına karşı iyi niyetli düşünmesi imkansıza yakın.
seni anlıyorum,aslında uzun zamandır yaşadığın şeylerle nasıl başa çıkıyorsun bunu merak ediyorum.

fare;
bu konuda konuşma hakkın olduğunu mu sanıyorsun,Satoru?
peki ya sana ne demeli?
yapmış olduğun zorbalıkları unutuyor musun yoksa?
baloda bana karşı maddi durumumu,aşağılık bir fare olmamı,istenmeyen bir ucube olduğumu suratıma vurmadın mı?
beni onlarca insanın karşısında utandırmadın mı?
ne bu,sana iyi bir insan olduğunu düşündüren ne?

05**;
iyi bir insan olduğumu düşünmüyorum şekerim,bu konuda yanılıyorsun.
haklısın,aslında sana karşı anlayışlı olmaya pekte hakkım yok sanırım.
yine de sana şunu söylemeliyim,soyunma odasının kapısında olduğunun ve bizi duyabiliyor olduğunun farkındaydım.
o konuyu bu yüzden açtım,bizi dinlemeni ve Sukuna'nın yine ve yeniden kendi çıkarları doğrultusunda hareket etmeye çalıştığını anlamanı istedim.

fare;
peki ya neden? neden yaptın bunu?
aynı zamanda anlayamıyorum,Sukuna senin en yakın arkadaşın olmalı ama onun hakkında bu kadar kötü konuşuyorsun.
aklında ne var Satoru? neden bana yazıyorsun,neden Sukuna'yı yeriyorsun?

05**;
madem soruyorsun,yanıtlamalıyım.
Sukuna benim en yakın arkadaşım ya da arkadaşım değil,onun yanında olmamın sebepleri var ama şunu söylemeliyim.
Sukuna'dan nefret ediyorum.
tabi ki bu nedensiz bir kin duygusu olmaktan çok uzak,sana anlatmayacağım -çünkü buna gerek yok- bazı sebeplerden dolayı ondan nefret ediyorum şekerim.
bu yüzden,Sukuna'dan en az benim kadar nefret eden başka bir insan daha bulmak beni heyecanlandırıyor.

fare;
pekala,bunu beklemiyordum ama doğrusu pekte şaşırmadım.
Sukuna'yla beraber olup onu gerçekten sevecek kadar aptal olan tek bir insan olduğunu sanmıyordum.
Sukuna bir insanı kullanmadığı ya da onun hakkında planladığı kötü bir şey olmadığı sürece kimseyi yanında tutmaz.
sana ne yaptığını merak etsem de bunu sormayacağım.
Sukuna'dan bahsediyoruz,muhtemelen canını yakacak bir şey yapmış olmalı.

05**;
haklısın şekerim,Sukuna'nın ne kadar boktan bir adam olduğunu anlayacak kadar onunla yaşadığın kötü deneyimler var.
benim canımı yakmaya ne Sukuna,ne de bir başkası cüret edemez.
kaldı ki,kimseye o zevki yaşatmayacağım.
ama evet,bana karşı büyük bir hata yaptığını söylemem yanlış olmaz.

fare;
anlıyorum ancak sana inanmıyorum.

05**;
bana inanmıyor musun?
peki ya neden şekerim?

fare;
sence?
pekala,Sukuna kadar korkunç olmaktan çok uzaksın ama sende bana karşı çok zorbalık yaptın,baloda yaptığın o lanet şeyi unutacağımı sanıyorsan çok yanılıyorsun.
aslında seninde Sukuna'dan aşağı kalır bir yanın yok,neden sana inanayım?
sende onun kadar bel altı vuran,zorba ve aşağılık bir adamsın.

05**;
duruma şüpheyle yaklaşman çok hoş,sevdim bunu.
aslında haklısın,benim de Sukuna'dan aşağı kalır bir yanım yok ama onunla aramızda büyük bir fark var.
ben sevdiğim insanlara,arkadaşlarıma ihanet edecek kadar aşağılık bir adam değilim.
ancak onun adına aynı şeyi söyleyemeyeceğim,o tam bir orospu çocuğudur.

fare;
eğer doğru anladıysam,Sukuna sana karşı zamanında bir hata yaptı.
sende onun yanında kalmaya yalnızca ondan doğru zamanda,doğru bir şekilde intikam almak için devam ediyorsun.
aklında bir plan var,Sukuna'yı ezmek için yapacağın birçok şey var ve onun arkadaşı rolünü yapmayı bu yüzden bırakmadın.
doğru mu anlıyorum?

05**;
çok haklısın.
Sukuna'yı ezmek,onun o aptal egosunun bir daha asla kabaramamasını sağlamak istiyorum.
bu yüzden aklımda birçok plan var.
anlarsın ya,o adamı alaşağı edene kadar durmayacağım.

fare;
tamam,anladım.
peki ya neden bu konuyu bana açıyorsun?
umrumda değil,ne Sukuna'ya ne de sana aldırmıyorum.
sonuç olarak siz aşağılık adamlarsınız,aranızda neler olduğuyla ben neden ilgileneyim?

05**;
evet evet evet,sonunda asıl sorman gereken soruyu sordun şekerim!
sende Sukuna'dan en az benim kadar nefret ediyor olmalısın,ona karşı besleyip durduğun karanlık bir kin duygusu var öyle değil mi?

fare;
yalan söylemeyeceğim,Sukuna'dan nefret ediyorum. bu konuda haklısın.

05**;
sende o adamı alaşağı etmeyi benim kadar çok istiyor olmalısın.
biliyor musun şekerim,benim en sevdiğim söz..
göze göz!
gel,benimle ol ve Sukuna'dan beraber intikam alalım.







..

bir L repliği yapıştırdım.

wrong number | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin