Hyunjin şaşırarak kendini geri çekti.
"Felix, onca yaptığım şeyden sonra gerçekten beni öpmek istiyor musun?"
Felix Hyunjin'in ağzını yüzünü ısıracaktı. Sandığının aksine narsist falan değildi, sadece narsist olmanın arkasına sığınıyordu. Felix tekrar Hyunjin'in dudaklarına kapandı. Hyunjin bu sefer ona engel olmadı.
Hyunjin Felix'i koltukta geriye ittirdi ve koltuğa yatırıp üstüne çıktı. Felix'in iki bileğini tek eliyle kavradı ve kafasının üstünde birleştirdi.
Felix'in dudaklarından ayrıldı ve boştaki eliyle Felix'in karnını okşadı.
Elini Felix'in pantolonunda ilerletti ve bacak arasını okşadı. Sonra tek eliyle pantolonun kemerini çözdü ve Felix'in bacaklarından sıyırdı. Sonra kendi pantolonunu çıkarttı.
Felix'i koltuktan kaldırdı ve ikisinin de bokserlerini çıkartıp Felix'i kucağına aldı. Elini deliğin etrafında gezdirdi ve Sonra iki parmağını yavaşça deliğe doğru soktu.
Felix derin bir nefes aldı ve koltuğa tutundu. Hyunjin elini içeride okşar şekilde hareket ettiriyordu ve bir yandan parmaklarını tamamen sokmuştu.
Elini ustalıkla bir ileri bir geri hareket ettirmeye başladı. Felix inledi ve Hyunjin'in de zevk alması için onun penisini tuttu. Elini ileri geri kaydırarak penisini okşadı.
Hyunjin nefesini sesli bir şekilde dışarı verdi ve elinin hareketini hızlandırdı. Felix'de eş zamanlı olarak hızlanmıştı. İkisinin kısık sesli inlemeleri birbirine karışıyordu.
Felix'in bir süre sonra inlemeleri yüksek sesli bir hal aldı. Hyunjin'de Felix'in ince sesine daha hızlı geliyor ve daha yüksek sesle inliyordu.
İkisi aynı anda zirveye ulaştılar ve ikisinin dudaklarından zevk dolu yüksek bir inleme döküldü. Felix başını geriye yatırdı ve Hyunjin'in göğsüne yasladı. Hyunjin dudaklarını dişledi. Daha sonra aynı anda boşaldılar.
Hyunjin nefes nefese Elini Felix'in içinden çıkarttı ve Felix Hyunjin'in penisini bıraktı. Hyunjin Felix'i kendine çekerek koltuğa yattı ve Felix'e belinden sarıldı. Gözlerini kapatıp yüzünü Felix'in boynuna gömdü.
Felix gülümsedi ve Hyunjin'in ellerini tuttu.
"Uyumak için biraz erken değil mi?"
"Hayır değil. Uyuyalım."
"Ama benim uykum yok."
"O zaman yakışıklı yüzümü izle."
"Narsist herif."
"Teşekkür ederim."
"İyi uykular Hyunjin."
"İyi uykular sevgilim."
Final olmadı aq
Neyse inş begenmissinizdir