Ki is jöttem, Dr. Kaulitztól ,olyan vörös voltam , mint az állat nem tudtam , hogy hova nézzek hirtelen. Oda mentem anyához és mondtam neki , hogy azonnal menjünk haza , ő csak annyit mondott , hogy rendben van. Gyorsan le intettünk egy taxit és egy olyan, 15 perc múlva otthon is voltunk. Fel szaladtam a szobámba és az ágyba dőltem* ajj istenem miért kell valakinek , ilyen jól kinéznie. Pont ilyen jó képű srác az én nőgyógyászom, ha nem lett volna ott az asszisztens biztos, hogy rá vetem magam. Ahogyan hozzá ért a csiklómhoz egyszerűen , olyan jó és kellemes érzés volt. Karina elég már , nem lehetsz soha vele !!!!* Tértem vissza a valóságba ,majd le mentem anyához , aki éppen készülődött a munkába.
- Szia kicsim , majd este akkor jövök , addig is vigyáz magadra ! - mondta anya miközben adott egy puszit és már el is ment.
Na akkor én most még is , mi a francot csináljak egyedül itthon , vissza mentem a szobámba meg kerestem a cigimet. Meg is találtam , ki mentem az erkélyre rá gyújtani , éppen szívom a cigimet és éppen át látok a szomszédba. Amikor meg pillantom a nőgyógyászomat az ablakban és nincs a felső testén ruha. Nem láttam tisztán ezért a cigit a számba vettem és fel másztam a fára és kukkoltam. Csak ne vegyen észre könyörgöm , az egyik kezemmel a fa ágába kapaszkodtam a másikkal pedig közben hamuztam egyet. * Nem hiszem el , ilyen teste legyen valakinek , egyszerűen tökéletes ez a srác.* De Tom , pont meg fordult én meg le akartam bukni és le estem a fáról. Még jó , hogy nem volt , annyira magas az erkélyem és nem estem túl nagyot. Remélem , hogy nem látta Tom, fel akartam állni , csak hogy meg hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
- Jól vagy kis lány ? - kérdezte Tom én hirtelen le fagytam és meg fordultam.
- Jól vagyok köszi ! - feleltem és vakartam meg a tarkómat.
- Karina ! Te vagy a szomszédom ? ! - kérdezte Tom mosolyogva.
- Igen én vagyok ! De ez meglepő számomra is maga a szomszédom Dr. Kaulitz! - mondtam terelve a témát , de nem sikerült.
- Kérlek , rendelőn kívül nyugodtan hívj Tomnak ! Mit kerestél azon a fán ? - kérdezte a fára mutatva perverz mosollyal.
- Oké , köszi. Öhmmm azon a fán láttam egy cicát és próbáltam le szedni a fáról , de gyorsabb volt és le ugrott én meg el vesztettem az egyen súlyomat és le estem. - hadartam el gyorsan.
- Legközelebb óvatosabban ments meg másokat , ne hogy valami bajod legyen nekem ! - mondta és végig simította az arcomat.
- Oké , de most nekem mennem kell ne haragudj , további szép napot ! Szia Tom ! - köszöntem el és fordultam el.
- Neked is szép napot Karina ! Szia Karina ! - köszönt el Tom is .
Be is mentem sietve az ajtón,majd háttal neki dőltem és csak reménykedtem , abban , hogy el hitte nekem a mesémet. Nem tudom , hogy miért de szívem ki akart ugrani a helyéről , szaporán vettem a levegőt is. Nem bírom , engem ki csinál , amióta meg izgatott oda lent azóta csak ő jár a fejembe. Ő belőle , hogyan lett nőgyógyász nem értem , lehetett volna punci izgató ennyi erővel , mert , hogy fel izgat rendesen az már biztos. Ezekkel a gondolatokkal mentem a konyha felé és össze dobtam valami finom szendvicset. Le ültem el fogyasztani és közben azon gondolkoztam , hogy be kéne szereznem egy távcsövet.
Nem tehetek róla , de nagyon kíváncsi jellem vagyok és minden érdekel , de egy férfi sem csavarta el így a fejemet , mint Tom a mai nap. Egy 10 perc sem kellett neki hozzá , biztos egy isten fia , aki tudja uralni a nőket és irányítani őket. A gondolat mentem közben meg is ettem a szendvicsemet, majd be nyomtam egy kis zenét elő vettem egy üveg sört és táncoltam. Úgy sincs most semmi dolgom , csak lazulok egy kicsit , amit minden fiatal szokott csinálni. Gondoltam , hogy úgy sincs itthon senki csak én így le vettem a gatyámat. Egy fekete francia bugyiban voltam és abban a csipkés felsőmben , amiben Tomnál jártam ma a rendelőbe.
Juanestől be nyomtam a Me Enamora című dalt és táncoltam rá el felejtettem , hogy nem húztam be a konyhába a függönyt , de nem érdekelt úgy voltam vele , hogy úgysem látja senki , hogy mit csinálok. Így nem foglalkoztam vele és tekertem a csípőmet és bele túrtam a hajamba közben. Ment tovább a zene és én csak táncoltam, már nagyon melegem volt és le vettem a felsőmet is és már csak egy bugyiban voltam. Ringattam a csípőmet és közben élveztem a zenét és csak táncoltam , forogtam körbe - körbe. Le gugóltam és tverkeltem egyet , nagyon sokat szoktam gyakorolni az ilyen táncokat , amikor egyedül vagyok és persze , amikor senki sem lát.
Fel néztem a fali órára és már este 8: 30 volt , gyorsan ki nyomtam a zenét és fel mentem a szobámba tusolni. Meg is voltam vele, majd vissza mentem a szobámba fel vettem egy bordó színű francia bugyit és egy fekete trikót. Megfogtam egy szál cigit és ki mentem az erkélyre , meg gyújtottam a cigimet. Majd a korlátnak dőltem háttal és szívtam be a füstöt , amikor egy ismerős hangra lettem figyelmes.
- Nem szabadna Karina dohányoznod ! - mondta Tom miközben ő is kint cigizett az erkélyén.
- Mondja ezt a doki , akinek ugyan úgy kezében van a cigi ! - válaszoltam mosolyogva.
- Jó , ott a pont , nem ám fel fázol nekem , mert akkor nálam fogsz ki kötni és meg kell , hogy vizsgáljalak ! De előtte jól el verem a feszes fenekedet ! - mondta Tom közben meg nyalva duzzadt ajkait.
- Nem fogok , ne aggódj Tom vigyázok magara ! Vagy nem ! - feleltem a cigi füstöt ki fújva a számból.
- Rossz kis lány vagy Karina ! - mondta Tom közben mozgatta a pc-jét.
- Nem tudsz ellene semmit tenni doki vagy talán igen !?- feleltem és ki öltöttem a nyelvemet , gyorsan el nyomtam a cigimet és be is mentem.
Be csuktam magam mögött az erkély ajtót és neki dőltem és ismét el kezdett verni a szívem mint az állat. Vettem nyugodtan a levegőt és kezdett meg nyugodni , majd le kapcsolt a villanyt és le feküdtem az ágyamba. Be állítottam reggel az ébresztőmet és el is nyomott az álom világa ................................................................................................................................................................................................................................................................
YOU ARE READING
Nőgyógyászba Szeretve
FantasyEz a történet 2009- ben játszódik a lány Karina Fisher 18 éves az anyukája Layla Fisher egyedül neveli. Úgy dönt anyukája ,hogy válal munkát Lipcsében. Jelen pillanatban Los Angelesben élnek és az anya nem valami jól keres és a jobb remény fényében...