1.rész

291 7 3
                                    

Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem. Ma utazunk Lipcsébe és a gépünk reggel 8 kor indul. Már a költöztetök el mentek 2 napja a butorainkkal meg minden. Most pakoltam be egy háti táskába a kint maradt cuccaimat még. Mivel szeptember van ,még egy kicsit meleg szóval ennek megfelelő ruhát készítettem ki magamnak az este.

Ki keltem az ágyból és mentem is a fürdőbe, hogy rendbe szedjem magam. Le tusoltam ,majd fogat mostam és még is fésülködtem. Vissza mentem a szobámba ,hogy fel öltözzek. Meg is tettem,majd egy kis szempillaspirált raktam fel még egy kis száj fényt.

Karina szettje

Miután készen lettem be fújtam magam a parfumommel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután készen lettem be fújtam magam a parfumommel.

- Karina ,gyere indulnunk kell! - hallottam meg anya hangját.

Gyorsan be pakoltam ,amit még kint maradt az asztalon. Még egyszer körbe néztem ,hogy ne hogy valamit is itt hagyjak. Gyorsan le szaladtam az emeletről.

- Kicsim még van minden ? Indulhatunk? - kérdezte anya az ajtóban állva a böröndjével.

- Igen anya meg van minden indulhatunk! - jelentettem ki és már be is pakoltunk a taxiba.

Be szálltunk és már indultunk is a reptérre. Ahogy még érkeztünk rohanhattunk a géphez. Meg volt minden és már a gépen ülünk anyával. Ki hozták a kaját is meg ettuk anyával.

- Kicsim elég hosszú lesz az út, pihenj egy kicsit ! - szólt anya miközben meg simitotta a hajamat.

- Rendben anya ,de te is pihenj, mert rád fér! - feleltem neki mosolyogva.

Fogtam be dugtam a fülemet és hallgattam egy kis zenét. Abbát nyomtam be egyszerűen imádom ezeket a zenéket. Na szóval hallgatom a zenét és egyszer csak el nyomott az álom.

Arra ébredtem fel,hogy anya kelteget.

- Karina,Kicsim ébresztő! Nem sokára landol a gép! - szólt anya miközben végig simította az arcomat.

- Oké anya ! - feleltem és be is csatoltam az övemet.

Le is szállt a gépünk,majd rohantunk a csomagokért. Sikeresen fel vettük őket és már mentünk is a házhoz. A takxibol ki szállva nem hittem a szememnek. Nagyon cuki kis házat vett anya. Kis kertje is van amit már most imádok. A koltoztetok már meg is érkeztek. Gyorsan be pakoltunk anyával,majd fel mentem a szobámba.

Még a borondbol is ki pakoltam ,és nagyon el is fáradtam. Le mentem anyuhoz, aki a nappaliban ült. Le ültem mellé és éppen pizzát rendelt.

- Kicsim,holnap megyünk a nőgyógyászhoz! - jelentette ki anya.

- Jaj anya nem már , hiszen még szűz vagyok! - akadtam ki.

- Nem érdekel ,akkor is meg vizsgálnak! - felelte anya kiabálva.

Nőgyógyászba SzeretveWhere stories live. Discover now