3. rész

230 6 4
                                    

Reggel korán 5:30 kor keltem fel , anya még alszik , mivel , hogy késő este ért haza . Na de ki másztam az ágyamból , be ágyaztam és mentem hamar tusolni egyet , amikor ezzel meg voltam meg mostam a fogamat. Vissza mentem a szobámba és fel vettem a ruhámat amiben dolgozni megyek ma és fehér nike cipőt vettem fel hozzá. Sminket most nem tettem fel a hajamat fel kötöttem ló farokba és már mentem is le a konyhába. Hamar írtam anyának egy cetlit, hogy délután nem találkozunk , mert valószínűleg későn érek haza. Hamar fogtam egy almát és már indultam is gyalog a meló helyre.

Karina szettje 

Ki léptem az ajtón és be is zártam magam mögött , láttam , hogy a szomszédba még sötétség van

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ki léptem az ajtón és be is zártam magam mögött , láttam , hogy a szomszédba még sötétség van . Oda pillantottam és szedtem a lábaimat , olyan 20 perc múlva meg is érkeztem , pont időben , mert akkor ért oda Olivia is . Ő az egyik kolléganőm , akivel most találkozok először , köszöntünk egymásnak és be is mentünk a kávézóba. El kezdtük le tenni a székeket és már mentem is a kávé főzőhöz be üzemelni , meg is voltam vele addig Olivia el fordította a táblát. 

Nagyon jól éreztem magam Olivia társaságában , majd eljött a szünet , már 11 óra volt , mondtam Oliviának , hogy ki megyek hátra rá gyújtani. Csak annyit mondott , hogy persze menjek csak , be is csuktam magam mögött az ajtót és rá gyújtottam. Annyira jól esett , hogy az nem igaz , szívtam be és fújtam ki a füstöt. Majd valami férfi el kezdett felém jönni és valamit magyarázott , nem értettem mert nagyon részeg volt.

- Gyere ide szexi baby ! - mondta és oda dülöngélt hozzám.

- Na tipli van paraszt ! - el dobtam a cigit és mentem volna be , csak , hogy a barom el kapta a karomat.

- Hallod velem te ne ellenkezz ! - neki nyomott a falnak , hiába lökdöstem nem állt le már be nyúlt a szoknyám alá.

- Eresz már el te nyomorék hallod ! - szóltam oda neki , majd meghallottam egy ismerős hangot.

- Azonnal enged el te barom , nem hallottad ! - szólt Tom elég agresszívan.

- Mi lesz , hogy ha nem ? - vágta vissza a fasz vigyorogva.

Tom oda jött és le rángatta rólam , majd elém állt és a csávó meg ijedt és el tántorgott, majd Tom hátra fordult hozzám.

- Jól vagy Karina ? - kérdezte Tom az arcomat nézve.

- Igen , köszönöm Tom ! - mondtam neki mosolyogva.

- Mit keresel itt ? - tettem fel neki a kérdést .

- Hát el jöttem meg inni egy kávét ! És te csak nem itt dolgozol ? - kérdezte Tom mosolyogva.

- De igen , ez az első munka napom , nekem most már vissza kell mennem . Meg hívlak egy kávéra ! Bent találkozunk. - mondtam mosolyogva és be mentem a kávézóba.

Be jött Tom az ajtón és le ült , oda vittem neki az ingyen kávéját és közben mentem a többi vendéghez is. Tom e sem vette rólam a szemét , majd 1 óra múlva int nekem és ki megy ajtón , én vissza intettem neki. Mentem ahhoz az asztalhoz , ahol Tom ült , hogy el vigyem a csészét és le töröljem az asztalt . Csak , hogy amikor meg emeltem a csészét tele volt nem itta meg Tom , amit furcsáltam nagyon is. Nem azt mondta, hogy kávézni jött , akkor miért nem itta meg , ez egy kicsit fura. Na mindegy vissza vittem és csináltam tovább a dolgomat , majd délután 4 kor végre megjött a váltásunk. 

El köszöntem Oliviától és el mentem távcsövet venni , mert a doktor bácsi nagyon érdekel engem. Ez amit ma csinált , hogy meg védjen ez baromi szexi volt , láttam az izmait meg feszülni az ingen keresztül. Nem bírom , egyszerűen muszáj látnom , minden porcikáját ha ilyen teste van akkor milyen cobra lehet alatta te jó isten gyere le. Ki akarom deríteni , nagyon kíváncsi vagyok , közben meg is érkeztem a bolthoz. Be mentem a távcsövet meg is vettem nagyon menő még éjjel látó is van rajta.

Úristen tiszta perverz vagyok,de leszarom akkor is kukkolni fogom , olyan izgalmas fel tölt adneralinnal ez az egész. Na meg az , hogy nagy a le bukás veszély , de nem nagyon izgat , amint Tomon gondolkoztam. Haza értem és a szomszéd , éppen a kocsiját szerelte persze , hogy póló nélkül. Én meg tátott szájjal néztem , meg ráztam a fejem és gyorsan be szaladtam a házba , most ez szórakozik velem. Azonnal fel mentem a szobámba és kerestem egy dögös kényelmes ruhát. Fel is vettem , meg igazítottam magamon és le mentem , majd egy nagy levegőt vettem és ki mentem az ajtón.

Karina szettje

Oda sétáltam a szomszéd az az Tom mellé és szóra nyitottam az ajkaimat

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Oda sétáltam a szomszéd az az Tom mellé és szóra nyitottam az ajkaimat.

- Szia Tom ! Esetleg segítsek ! - köszöntem Tomnak , aki fel nézett rám.

- Szia Karina ! Ha értesz a kocsikhoz ! - mondta Tom miközben meg vakarta a tarkóját.

- Talán egy kicsit , meg nézhetem ? - kérdeztem meg Tomot és be hajoltam, véletlenül annyira be pucsitottam,hogy Tom farkához nyomtam a fenekem. 

- Ne haragudj, bocsánat ! Na az a helyzet , hogy csak itt ezt a valamit kell meg húzni és kész is ! Oda adód a kulcsot ? - szóltam Tomnak , de csak kara tett kézzel bámult , már majdnem folyt a nyála. 

-TOMMM! - szóltam neki erélyesebben.

- Mi ? Ja a kulcsot persze ! - oda adta a kezembe full vörös fejjel.

- Na most próbáld meg be indítani ! - mondtam Tomnak , aki ment és el fordította a kulcsot és el indult.

- Szép volt Karina! Köszönöm ! - lépett oda hozzám Tom , amíg le csuktam a motor háztetőt.

- Kvittek vagyunk Tom! Szép napot ! Szia ! - mondtam majd szépen el sétáltam.

Be is mentem a házba és ki fújtam a levegőt , és neki álltam magamnak kaját csinálni a távcső éppen velem szemben volt a pulton miközben ettem. Hamar meg ettem a kajámat és gyorsan szaladtam az erkélyre. Láttam , hogy Tom most megy fürdeni fel másztam a fára és el kezdtem a had műveletet. 

Hogy ez sehol nem húzza be a függönyt , engem nem zavar így csak jobban látok mindent, éppen Tom le vette a pólóját. Láttam , ahogyan meg feszül a hátán az izom a víz csöpögött a homlokomról. Majd le vette a gatyáit a segge mese szép ezt nem hiszem el , amikor meg fordult azt hittem , hogy le buktam , de nem . Éppen oldalra fordult és pont rá láttam a cobrára tátva maradt a szám. Bassza meg azzal ha belém hatolna a számon jönne ki , gyorsan le másztam a fáról. Ültem az erkélyemen a földön Tom ablakának háttal, úristen ez egy ki be baszott isten a picsába is. 

- MIÉRT NÉZEL KI ILYEN BASZOTT JÓL ISTENEM !!!!!????? - kiáltottam el magam én marha. Naná ki hallotta meg Tom ki más ! 

- Te meg kivel kiabálsz Karina ? - kérdezte Tom kíváncsian.

- Ja semmi Tom csak láttam valamit és hangosan gondolkoztam. - feleltem rá sem nézve , mert full vörös volt a fejem.

- Miért van nálad távcső? - kérdezte Tom kíváncsian.

- Azért mert néztem a madarakat és ezt azért vettem. - feleltem továbbra sem rá nézve.

- Felém fordulnál esetleg Karina? - kérte tőlem Tom.

- Persze ! - meg tettem amit kért és mosolyogtam.

- Nagyon rossz kis lány vagy ! - mondta és elő vett egy ugyan olyan távcsövet , mint amilyen nekem is van. 

Nőgyógyászba SzeretveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang