15.rész

230 13 5
                                    

- Miért kéne most hinnem neked ? - kérdeztem konnyel a szemébe.

- Kicsim, akkor nem hoztalak volna el Billnek sem be mutatni,ha nem gondolnám komolyan ezt az egészet ! - mondta Tom mélyen a szemembe nézve.

Éppen szóra akartam nyitni a számat ,de az ajkaimra tapadt. A kezeimet a nyaka köré fontam és közelebb húztam magamhoz. El kezdett velem az ágy felé menni. Meg álltunk az ágynál, Tom le rakta a borondomet és újra nekem esett. Le lökött az ágyra és a kezét végig húzta a belső combomon. Amire egy halk nyoges hagyta el az ajkaimat.

Félre húzta a fekete bugyimat és két ujjat belém rakta és el kezdte bennem mozgatni.

- Szeretlek Kicsim! - suttogta a fülembe.

- Szeretlek Baby ! - válaszoltam két nyoges között.

Egyre gyorsabban mozgatta, majd pár perc után el spricceltem. Tom le nyalta az ujjait.

- Finom vagy kicsim! - mondta pajzán vigyorral az arcán.

Ezután le vette a ruháit és én is az enyémet. Újra felém keredett és belém csusztatta magát. Végig csókolta a nyakamat ,majd az államon végig húzta a nyelvét. Vadul csokoltuk egymás száját közben a nyelve az enyémmel vad táncot járt.

Egyre gyorsabban mozgott Tom amire én a hátán végig húztam a körmöm. Majd gyorsan meg porditett ,mondta ,hogy tegyek s csipom alá egy párnát. Tettem amit kért ,éreztem magam a kemény farkát . Rám dolt teljes testével csak a csipoje mozgott. A két kezemet előre csusztattam ,majd annyit érzek ,hogy Tom egyik keze lent van a csiklomnal. El kezdte izgatni , a lepedőt el téptem nem bírtam tovább.

- OOOO ÉDES ISTENEM !!!!!!!!!!!! - zengett a szoba a hangomtol.

Éreztem, ahogyan Tommal egyszerre élvezunk el. Lihegve Tom a hátamra dölt.

- Kicsim ugye már nem akarsz itt hagyni ? - kérdezte Tom aggódva.

- Soha baby ! - feleltem neki mosolyogva.

Tom ki szállt belőlem és mellém feküdt. Csak néztük egymást hosszú percekig.

- Figyelj babay ! Nem maradnánk ma itthon! Mert most nincs kedvem el menni sehova ! Csak meztelenül lenni veled az ágyba! - mondtam mosolyogva.

- Nem baj Kicsim! Nekem tetszik az ötlet! Akkor majd le megyek szólni Billnek , hogy hnap megyünk! - válaszolta mosolyogva és megcsokolt.

Most végeztünk, de újra akartam Tomot. Fel ültem és még kicsit kemény farkát magamba helyeztem. El kezdtem kör közösség mozgatni a csípőmet. Tom fel ült hozzám és csókolni kezdte az ajkaimat. Közben a két kezemmel át karoltam a nyakát és,ahogy éreztem oda lent a helyzet egyre keményebb lett.

Nőgyógyászba SzeretveWhere stories live. Discover now