14.rész

211 12 2
                                    

Tommal le szálltunk a gépről és kézen fogva mentünk a csomagjainkért. Pár perc várakozás után meg is jöttek a csomagjaink. Tom fel szedte őket és hozni akarta mind a kettőnkét ,de akkor nem tudtam volna meg fogni a kezét ,ami engem zavart volna.

Folytattuk az utunkat a taxiig és be is szálltunk. 20 perc múlva meg is érkeztünk Billhez. Majd ki nyitotta az ajtót és meg láttam az iker tesoját. Hirtelen le fagytam ,más stílus még is ugyan az az arc.

- Szia Bill vagyok ! - nyújtotta a kezét Bill.

- Szia Karina vagyok ! - fogtam vele kezet.

- Hát Tom nem tulzott tényleg ugyan úgy néztek ki csak más a stilusotok! - mondtam mosolyogva.

- Igen ! Az enyém menőbb ! - felelte Bill mosolyogva.

- Csak szeretnéd tesó! - szólalt meg mögöttem Tom.

- Nocsak te is itt vagy Tom !? - kérdezte kuncogva Bill.

- Nagyon vicces vagy Bill! - válaszolta Tom.

- Gyertek meg mutatom a szobátokat! - mondta Bill és mutatta az utat.

Nagyon szép és tágas szobába vitt minket. Ki is pakoltunk ,majd Tom a derekamnál fogva magához húzott.

- Mi van baby ? - kérdeztem vigyorogva.

- Semmi kicsim! Nem ölelhetlek meg csak úgy ? - kérdeztek mosolyogva.

- Aham ! Ez a mosoly mindent el árul baby ! De ha csak ölelni akarsz , akkor ugye nem bánod ! - válaszoltam és el kezdtem csókolni a nyakát.

- Kicsim ! Tudod,hogy erre be indulok ! - felelte Tom.

- Szerinted baby mit akarok!?- néztem a szemébe.

Vadul az ajkainak estem , a nyelveink vadul táncoltak. Közben el kezdett remegni a lábam , egyszerűen ahogyan Tom megcsokol ,nekem az a mennyország. Fel másztam éppen az ágyékán ülök ,ami egyre keményebb. El kezdem ringatni a csipőmet rajta és közben Tom az ajkamba harap.

Nem bírtam élvezni akartam Tomot , fogtam azonnal le téptem a gatyáját és egyből a számba vettem a kemény farkát. Tom csak nézett és közben hátra döntotte a fejét és be hunyta a szemét.

- Ohh..... bassza meg..... Kicsim......- mondta Tom két nyögés között.

Nem vártam fel húztam a szoknyám és bele ültem. Közben próbáltam csendben maradni,de nem ment muszáj volt nyögnöm. Tom mellkasán támaszkodva egyre durvábban mozgattam a csipőmet. Amikor éreztem, hogy fáradok kör körözni kezdtem a csipommel. Utána újra gyorsan járattam ,és Tom reakciója az volt ,hogy két oldalról csapott a fenekemre.

Ami nekem nagyon imponált ,majd ezt kovetoen éreztem ahogy Tom teste meg feszül alattam, és egyszerre mentünk el.

Nőgyógyászba SzeretveWhere stories live. Discover now