5.rész

253 9 7
                                    

Tom csípőjén ültem és csókoltam méz édes duzzadt ajkait és a kezem le vándorolt a szerszámjához. Meg fogta a kezem és el vált az ajkaimtól és le tett magáról , fel állt , amit nem értettem.

- Mi bajod van Tom ? Valami rosszat csináltam ? - kérdeztem Tomtól aggódva.

- Nem Karina nem csináltál semmi rosszat , csak nem akarom , hogy el siesd velem ezt az egészet. - felelte és oda jött hozzám végig simította az arcomat.

- Szerintem nem siettem volna el , mert kurvára vágyom rád és akarlak Tom ! Ne veszed észre ? - mondtam egy kicsit kiakadva Tomnak.

- Dehogy nem Karina , észre vettem már akkor amikor az ölembe estél ! Én is kibaszottul vágyom rád , de nem akarom , hogy azt hidd csak meg húzlak és már doblak is ! Holnap szeretnélek el vinni egy randira! - mondta Tom miközben a szemembe nézett és a kezemet fogta.

- Oké! Hányra menjek át hozzád ? - kérdeztem mosolyogva.

- Mondjuk olyan 6 körül ! Legyél nagyon csinos ! De most már megyek Karina ! Aludj jól , légy jó kis lány ! Holnap várlak ! - mondta és ismét az ajkamra tapadt , közben bele markolt a fenekembe.

- Oké Tomy ! Jó leszek ! Aludj jól ! - köszöntem el tőle én mosolyogva és be csuktam az erkély ajtómat.

Boldogan feküdtem vissza az ágyba és Tomra gondolva nyomott el az álom világ.

Másnap délelőtt anya keltett , már 10 óra volt , ki másztam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Arcot és fogat mostam , majd vissza mentem a szobámba a szekrényem előtt álltam és gondolkoztam ,hogy mit vegyek fel. 30 perc múlva meg is találtam a megfelelő ruhát , fel öltöztem , sminknek csak egy szempillaspirált tettem fel . 

Karina szettje

A hajamat csak ki fésültem és már mentem is le anyához a konyhába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajamat csak ki fésültem és már mentem is le anyához a konyhába.

- Szia anya ! - köszöntem és öleltem meg .

- Szia Kicsim ! - köszönt anya is .

- Mi ez a jó kedv ? - kérdezte anya kíváncsian.

- Tudod anya szomszédunk a nőgyógyász fiú , és el hívott ma randizni .- meséltem boldogan anyának.

- Na az igen , nem is tudtam , akkor este jó kezekbe leszel ! Ő , majd be vezet téged a szex világába kicsim ! - felelte anya húzogatva a szemöldökét.

- Anya nem is tudtam , hogy ilyen perverz vagy ! - feleltem anyának vigyorogva.

- Vigyáz a szádra kicsim ! Én elég laza anya vagyok , ezt ne feledd ! - mondta anya közben fel emelte a mutató ujját.

- Gondold el kicsim a te gyönyörű testi adottságod , meg az ő gyönyörű szeme és a szája ! Milyen tökéletes unokáim lehetnének ! Csináltasd fel magad vele, nem kell neki meg tudnia ! - el kezdte anya a hülyeségét ! 

- Te bolond vagy anya , néha azt hiszem ilyenkor , hogy nem is vagy az anyám , hanem valami bolond ember ! De imádlak azért ! - mentem oda és meg öleltem és meg pusziltam.

Ettem hamar egy szendvicset , a délelőtt hamar el telt és anya is el ment dolgozni , éppen unatkoztam és a laptopomat nézegettem. Amikor eszembe jutott Tom , így fogtam és be írtam netre a nevét és ki dobott egy telószámot. A kezembe vettem a telómat és már tárcsáztam is a számot, ki is csengett a telefon. 

Telefon Beszélgetés:

- Halló ! Tessék itt dr. Tom Kaulitz! - szólalt meg dögös hangján.

- Halló ! Itt Karina ! Jó napot Doktor úr! - köszöntem neki, kicsit kuncogva.

- Karina , ne légy rossz kis lány ,mert este meg leszel büntetve ! 

- Jaj Tomy most meg kéne ijednem ? 

- Nagyon vigyázz a szádra kis lány ! 

- Ha látnád , hogy most mi van rajtam el durrannál az biztos Tomy! 

- Ne csináld ezt Karina, még dolgozom ! 

- Akkor jó munkát neked ! Csókolóm azokat a telt ajkaidat ! 

Telefon Beszélgetés Vége !!!!!!

Gondolkoztam ,hogy fokozzam a vágyát irántam és most már , hogy tudom a számát küldök neki egy szexi képet magamról , had egye a fene . Gyorsan kerestem valami dögös fehérneműt és hamar magamra kaptam.

Karina fehérneműje

Nagyon jó lett a kép és most ezt el küldjük szépen Tomynak egy szép üzenet kíséretében

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon jó lett a kép és most ezt el küldjük szépen Tomynak egy szép üzenet kíséretében.

Üzenet Váltás!

-Szia Tommy ! Ha jó fiú leszel , ma este meg kaphatsz ! Csókolóm a méz édes ajkaidat ! - nem váratott magára sokat a válasz ! 

- Szia Karina ! Nem csak ma este , hanem 10 perc és ott vagyok nálad , most véged lesz !!!!! 

Üzenet váltás vége ! 

Na bazd meg , most vagyok bajban 10 perc , mikor írta az smst , de már késő volt a csengő meg szólalt. Gyorsan fel vettem a köntösömet és le mentem, majd ki nyitottam az ajtót és Tom állt velem szemben. A szemében a vágy tüze égett , amit valószínűleg a kép okozott, amit küldtem neki. Szóra , akartam nyitni a szám , csak , hogy nem engedte le támadott és el kezdett vadul csókolni. 

Az ajtót be vágta maga mögött ki kötötte a köntösömet , és le vette róla , majd el kezdte csókkal be hinteni a nyakamat és a melleimet. Hanyatt lökött és rá estem a kanapéra ő meg rám feküdt és közben le vette magáról az ingjét.

Nőgyógyászba SzeretveWhere stories live. Discover now