Figyelem !!!!! Ebben a részben 18 pluszos ré sz is van !!!!!!!!!!!!! Csak saját felelősségre olvassátok el !!!!!!!!!!!!
Amikor haza értem Tomtól sietve el köszöntem és rohantam be a házba gyorsan össze pakolni a bőröndömbe. Közben meg pillantottam anyát éppen a konyhában volt és főzött valamit , még egy kicsit oda mentem hozzá beszélgetni.
- Szia anya ! Megjöttem ! - köszöntem és már is mentem a pulthoz és helyet foglaltam.
- Szia kicsim ! Milyen volt a munka ? - kérdezte anya kíváncsian.
- Semmi extra , elment. Figyelj anya , ma Tomnál alszom ,de viszont 1 hétig nem leszek itthon , mert Los Angelesbe megyünk Tommal , be szeretne mutatni az iker tesójának Billnek. - hadartam el gyorsan.
- Nahát kicsim ez egy nagy szerű hír! Örülök neki, hogy ennyire jól meg vagytok Tommal. - mondta boldogan anya.
- Mi jót főzöl anya ? - kérdeztem kíváncsian.
- A kedvencedet csinálom kicsim , spenotot csinálok tójásal és krumplival . - mondta anya mosolyogva.
- Nyami , át hívhatom Tomot ? - kérdeztem anyát mosolyogva.
- Persze nyugodtan , szívesen látom kicsim! - felelte felém fordulva mosolyogva.
- Oké akkor fel megyek a szobámba és írok neki. - mondtam és gyorsan fel mentem a szobámba.
SMS váltás:
- Szia baby ! Ha kész vagy a pakolással át jöhetnél kajálni ! Ki vagyok éhezve rád baby ! Addig el kezdek pakolni ,amíg át nem érsz ! Szeretlek baby !
- Szia kicsim ! Oké szívesen át megyek ! Át érek neked véged lesz kicsim ! 2 perc és ott vagyok! Szeretlek !
SMS váltás vége!
El is kezdtem gyorsan pakolni és már csengettek is , szóltam anyának , hogy nyissa ki az ajtót , addig én folytattam a pakolást. Le vettem a felsőm , mert már nagyon melegem volt , nem tom , hogy mi van velem, de nagyson ég a testem. Éppen a szekrényem előtt térdelek és válogatom a ruháimat , amikor két erős kezet érzek a derekamon.
- Szia kicsim ! Ha tudtam volna , hogy így vagy , akkor már itt lettem volna előbb. - mondta Tom a nyakamba suttogva.
- Szia Baby ! Nem tudom , hogy mi van velem , de nagyon melegem van mostanában , ég az egész testem. - feleltem egy kicsit megijedve.
- Egy kicsit tényleg meleg van kicsim , de mikor volt az utolsó menstruációd ? - kérdezte Tom.
- Ó bassza meg mindjárt jövök ! - mondtam és gyorsan a fürdőbe mentem.
Elő kerestem a naptáramat és meg néztem , már 2 hete meg kellett volna jönnie, a földre rogytam és csak sírtam. Majd be jött Tom mert már elég sokáig bent voltam a fürdőben és oda jött hozzám.
- Mi a baj kicsim ? - kérdezte Tom aggódva.
- Tom késik 2 hete ! Most mi lesz ? - kérdeztem könnyes szemmel rá nézve.
- Nyugodj meg kicsim , van nálam ultrahang vizsgáló otthon kaja után , át megyünk hozzám és meg vizsgállak, rendben ? - kérdezte Tom nyugtatva engem.
- Jó baby , de mi van ha terhes vagyok ? Akkor mit csinálunk ? - kérdeztem aggódva.
- Fel neveljük kicsim ! Nem leszek szemét , hogy azt kérjem , hogy szakíts meg egy életet! - felelte Tom ,amire én a nyakába ugrottam.
-Annyira szeretlek baby ! - feleltem és meg csókoltam.
Közben szólt anya , hogy kész a kaja menjünk le , Tommal fogtunk magunkat és le is mentünk a konyhába kajálni. Meg is ettük hamar a kaját és már mentünk is át Tomhoz a bőröndömmel együtt. El köszöntem anyától és mondtam , hogy majd holnap hívom , amikor oda értünk , hogy ne aggódjon.
Be értünk Tom házába és azonnal mentünk is egy olyan szobába , ahol volt az ultrahangja meg hasonló dolgai.
- Kicsim kérlek vetköz le alulról! - kérte Tom.
- Oké baby ! - már le is vettem magamról a nadrágot és a bugyit.
Fel feküdtem az asztalra és el kezdte a vizsgálatot , majd oda pillantottam a monitorra és meg láttam a két pöttyöt a monitoron.
- Kicsim szülők leszünk ! - amikor Tom ki mondta , le fagytam.
Meg ijedtem ettől az egésztől , most akkor a gyönyörű testem át fog változni egy dagadt tehén testévé. Fel ültem és ezen gondolkoztam, hogy biztosan akarom én ezt szeretem Tomot meg minden , de lehet , hogy ez nekem így sok lenne. Nem tudom , hogy mit tegyek és ráadásul egyszerre kettő baba pazar. A gondolat menetemből Tom zökkentett ki.
- Kicsim hallottad, amit mondtam? - kérdezte Tom és közben hadonászott előttem.
- Persze , hogy hallottam , de szerintem ez túl nagy feladat nekünk. - feleltem aggódva.
- Kicsim , most mi bajod ? Nem örülsz neki ? - kérdezte Tom csodálkozva.
- Dehogy nem , csak kurvára félek, megváltozik minden a testem , lehet , hogy már akkor nem is fogsz úgy kívánni, mi van ha nem lesz több szex köztünk ,mert itt lesznek az ikrek . Mi van , ha nem olyan anya leszek , amilyet szeretnék , hogy legyek? Mi van , ha ....- nem tudtam végig mondani , mert Tom meg csókolt.
- Elég kicsim, melletted leszek , nem leszel egyedül és a szex , nos hát még van időnk eleget szexelni! Akkor is kívánni foglak , ne aggódj le vakarhatatlan leszek kicsim! - felelte mosolyogva és el kezdett vadul csókolni.
Meg fogta a két lábamat és hirtelen le húzott az asztalon , ahogy az előbb feküdtem , majd fogta a gurulós székét és vissza ült rá. Végig csókolta a combomat és oda ért a csiklómhoz és vadul el kezdte nyalni , közben az élvezettől emelkedett az egész testem. Majd belém tette két ujját és el kezdte bennem mozgatni és közben nyalt a másik keze el indult a melleim felé és szét tépte rajtam az ingemet.
Ki szabadította a melleimet a melltartóból és el kezdte masszirozni a melleimet fel váltva, majd fel állt és ki csatolta a gatyáját és le vette magáról és félre dobta.
- Kicsim annyira szeretlek ! - mondta rám nézve , azzal a vágyakozó nézésével.
- Úristen baby ! Szeretlek! - ezen Tom el mosolyodott , mert tudom , hogy ilyenkor vad lesz.
Lejebb húzta a csípőmet és belém vágta magát közben a jobb kezével a csípőmet fogta, ballal pedig a nyakamat kezdte el egy kicsit erősen nyomni , ami nekem kurvára be jött. Közben ki öltöttem rá a nyelvemet. Tom ki szállt belőlem , fel állított a nyakamnál fogva és meg fordított és finoman le lökött az ágyra és szét rúgta a lábamat és belém vágta magát. A hajamat a kezére tekerte és durván mozgatta bennem magát , az asztalon lévő pappírt nagyon markoltam és közben hatalmasat nyögtem közben.
Jobb kezével le nyúlt a csiklómhoz és el kezdte izgatni, a szemeim fen akadtak egy pillanatra az élvezettől és egy pár másodpercig nem jött ki hang a torkomon. Utána sikítottam egy hatalmasat , majd Tom megfogott és fel állított , az egyik lábamat fogta és állva dugott. Megint a csiklómat is izgatta és akkor jött , hogy spricceltem az élvezettől. Tom ki vette belőlem méretes farkát és meg paskolta vele a csiklómat és vissza rakta magát belém és ő is el ment egy pár perc után.
Teljesen el fáradtam Tom fel vett mennyasszonyi pózba és fel vitt a szobába , együtt le tusoltunk , majd be mentünk a szobába. Tom el indított valami filmet , amin én sikeresen be aludtam , mert annyira el fáradtam ebben a 2 órás szexben.
Sziasztok , kedves olvasóim , ne haragudjatok , hogy ebben a storyban ennyi a szex jelenet , de ezt a könyvet ilyenre szántam !!!!!!! Remélem , hogy tetszik nektek ez a rész , mert kurva sokat dolgozók főleg ezzel a könyvvel !!!!! Próbálok minél jobb storyt ki találni nektek !!!!!! Nagyon jó olvasást kívánok ,nektek hozzá , Jázminom neked is !!!! ( IMÁDLAK CUKI!!!!) Mindenkinek nagyon szép hétvégét kívánok !!!!!! Millió puszi nektek !!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Nőgyógyászba Szeretve
FantasyEz a történet 2009- ben játszódik a lány Karina Fisher 18 éves az anyukája Layla Fisher egyedül neveli. Úgy dönt anyukája ,hogy válal munkát Lipcsében. Jelen pillanatban Los Angelesben élnek és az anya nem valami jól keres és a jobb remény fényében...