8.rész

235 10 5
                                    

Figyelem !!!!!! Ebben a részben szexuális jelenetek vannak !!!!!! Csak saját felelősségre olvasd el !!!!!!!

Be szálltunk Tommal a kocsijába , majd Tom keze a combomon volt és markolászta ,miközben vezetett.

- Mi van baby , csak nem kanos vagy ? - kérdeztem vigyorogva.

- Meg lehet kis lány , de előbb megállunk a szupermarkatnél. - felelte Tom vigyorogva.

- Oké baby ! - feleltem mosolyogva.

20 perc múlva meg is érkeztünk ,majd ki szálltunk és be is mentünk , és meg pillantottam az uborkákat. Egyből oda mentem és meg fogtam , majd Tom oda jött a fülemhez és bele súgta.

- Az én cobrámnak is tudnál így örülni , mint ennek az uborkának? - kérdezte és bele markolt a fenekembe.

- Majd ma meg látod baby ! - súgtam neki vissza a fülébe és meg markoltam én is a seggét.

Mentünk a sorok között és Tom meg vette ami kellett neki otthonra , bár furcsán néztem rá , amikor meg láttam egy csomag kötegelőt nála. De nem is foglalkoztam vele , éppen ki fizette Tom , amiket vett és mentünk a kocsihoz. Tom vissza vitte a kocsit , addig én a nap ellenzővel le takartam a kocsi első szélvédőjét.

Le vettem a bugyimat és a kezembe tartottam , majd Tom be szállt a kocsiba és meg volt lepődve.

- Mit csinálsz kis lány ? - kérdezte nyalva a száját.

- Te mondtad , ha veled vagyok nem kell rám a bugyi ! - mondtam és közben a kezemben lóbáltam a bugyimat és bele dobtam az ölébe.

- Rossz kis lány vagy ! Ezért büntetés jár ! - mondta és az ajkaimnak esett.

Tom fel húzta a szoknyám és el kezdett ujjazni én addig ki csatoltam az övét és húzkodnak a hatalmas cobráját. Az egész kocsi a nyögésemtől volt hangos, közben Tom ki gombolta az ingemet és a melltartóból ki vette a melleimet és el kezdte csókolni és szívni.

- ahh.... Dr. Tom..... tégy magadévá.....! - sikítottam a nevét szó szerint, amire ő csak vigyorgott.

Majd mondta , hogy másszunk hátra , előre engedtem Tomot ő le ült a hátsó ülésre én meg szembe vele , bele ültem. El kezdtem mozogni ,majd egy picit hátra dőltem meg kapaszkodtam az ülésekbe és meg feszítettem a has falamat és ugráltam föl és le. Sikítanom kellett az élvezettől ,nem bírtam vissza tartani a hangomat.

- AHHH... KIS LÁNY ..... TELJESEN KI VÉGZEL ...... BRUTÁLIS... NE.... ÁLLJ .... MEG ...... MINDJÁRT...........- ahogyan Tom ki mondta el is mentünk egyszerre. 

Pár percig csak ültünk és lihegtünk , majd lassan nagy nehezen vissza vettük a ruháinkat és el is indultunk haza. 20 perc múlva Tom le parkolt a háza előtt és ki szálltunk , oda sétáltam hozzá és nyomtam egy csókot a duzzadt ajkaira. Majd mielőtt be ment volna muszáj volt meg kérdeznem tőle valamit.

-Tom várj beszélni szeretnék veled! - mondtam neki és ő mosolyra húzta az ajkait.

- Mondd kis lány miről van szó ? - kérdezte a szemembe nézve.

- Azt hiszem , hogy beléd szerettem ! - feleltem mélyen a szemébe nézve.

- Nézd Karina , ez aranyos tényleg , de nekem most nem hiányzik egy kapcsolat! - amikor ezt ki mondta nem hittem a fülemnek.

- Akkor még is mi a faszért dugtál meg ? - akadtam ki rá.

- Mert te is akartad azért ! - mondta üvöltve a képembe, én le kevertem neki egy hatalmasat és be rohantam a házba sírva.

Én oda adtam magam neki és így hálálja meg a kis féreg , de majd jön hozzám még térden csúszva azt garantálom. Ki fogom készíteni , hogy csak én kelljek neki senki más , és már van is ötletem , hogy hogyan tegyem ezt vele.

Fel mentem a szobámba és ki tártam az erkély ajtót és el kezdtem vetkőzni és közben táncoltam , be nyomtam a hifimet és szólt a zene és vetkőzés közben riszáltam. El kezdtem tverkelni is, már csak egy fehérnemű volt rajtam és meg fordultam , Tom pont az erkélyen cigizett és folytattam mélyen a szemébe nézve és táncoltam tovább. El kezdtem ki csatolni a melltartómat , majd el dobtam és mosolyogtam és el kezdtem lassan le venni a bugyimat és meg pörgettem , majd el dobtam. 

Le gugoltam és szét terpesztettem a lábaimat , majd mozgattam a csípőmet , Tomnak már folyt a nyála , véget ért a zene meztelenül oda sétáltam az ajtóhoz küldtem neki egy puszit és be is csuktam az ajtót. Majd a telom megrezzent és oda mentem az ágyamhoz meg nézni , hogy ki az , hát a Tom fiú volt az.

SMS váltás!

- Nagyon rossz kis lány vagy ! Ne csináld ezt velem Karin kérlek ! Tudod , hogy nem bírok magammal , ha ezt csinálod ! 

- Hát doktor úr , csak meg mutattam , hogy mit vesztettél ! Ezt a testet te már nem érintheted meg , nem csókolhatod , és nem is vágyhatsz rám ! Majd , akkor keress , ha rá jöttél arra , hogy csak én kellek neked ! Addig hagyj békén ! Remélem , hogy hamar megjön az eszed és nem lesz késő ! Addig is vigyáz magadra ! 

SMS váltás vége! 

Idő ugrás!

Már 1 hét el telt az incidensünk óta Tommal és nem keresett , talán tényleg ennyi volt csak egy fellángolás voltam neki. Anya ma éjszakára megy dolgozni , én éppen a szobámba vagyok , majd be jött anya el köszönni. Gondoltam ki megyek az erkélyre el szívok egy cigit és Tom is kint volt , amikor meglátott mosoly jött az arcára. Én nem mosolyogtam és nem is néztem rá , majd el is szívtam és vissza mentem a szobámba. 

Be feküdtem az ágyamban és csak forgolódtam , nem tudom , hogy mennyi lehetett az idő , de valaki kopogott az erkély ablakomon. Fel keltem az ágyamból és oda mentem ,majd ki nyitottam az ajtót és Tom állt velem szemben. 

-  Mit akarsz Tom ? - kérdeztem miközben az ajtó fél fának dőltem.

- Téged Karina! - ejtette ki ajkain , egyszerűen nem hittem a fülemnek.

- Hogy mondtad ? - kérdeztem vissza.

- Ez alatt az 1 hét alatt gondolkoztam és rá jöttem , hogy üres vagyok nélküled , nem bírom tovább nélküled ! Lennél a barátnőm Karina ? - tette fel a kérdést.

- Hűha , ez most váratlanul ért Tom ! - feleltem és a korláthoz sétáltam , gondoltam , hogy húzom az agyát egy kicsit.

- Én nem gondoltam volna , hogy valaha is elém fogsz állni és be vallani , hogy még is érzel irántam valamit. Ha ezt tudtam volna , akkor nem tettem volna meg ! - néztem fel rá szomorúan.

- Kérlek , ne mond azt , hogy van pasid !? - nézett rám boci szemekkel.

- De igen Tom sajnálom , de van ! - feleltem a szemébe nézve , majd azt veszem észre , hogy el akar menni.

- Most meg hova mész ? - kérdeztem karban tett kézzel.

- Hát , ha van pasid , akkor semmi keresni valóm nincs itt! - válaszolta szomorúan.

- Ja ez fúra , hogy a pasim most lép le tőlem ! - feleltem mosolyogva.

- Várj te szívattál ? Ezek szerint az enyém vagy ? - nézett Tom értetlenül rám.

- Igen csak egy picit ! De a válaszom igen a tiéd vagyok ! - feleltem és az ajkaimra tapadt.

Nőgyógyászba SzeretveWhere stories live. Discover now