Figyelem ebben a részben szex jelenet van ❗️❗️❗️❗️🔞🔞🔞🔞 Csak saját felelősségre olvasd el ❗️❗️❗️❗️❗️
Éppen Tom rajtam fekszik fél pucéran és az ajkamat csókolja. Már éppen nyúlt volna bele,a bugyimba ,csak megszólalt a telefonja.
- Ezt nem hiszem el ! - akadtam ki hirtelen.
- Bocsi Karina ,de ezt fel kell vennem. - mondta és ki ment a konyhába fel venni a telefonját.
Éppen valaminek a közepébe voltunk ,ezt nem hiszem el ,hogy most megint megzavartak bennünket. Ilyen csak a mesében van komolyan mondom. Dühöngtem magamban,majd pár perc múlva vissza jött Tom.
Azt hittem,hogy folytatjuk a dolgot , de az ingjét vette fel a földről.
- Ez komoly Tom? - kérdeztem hot idegesen tőle.
- Nézd Karina nekem dolgom van , este várlak ! - mondta és nyomott egy puszit az arcomra,majd ki sietett az ajtón.
Én meg üldögéltem egy kicsit még a kanapén. Jól van Tom Kaulitz , így játszunk ma este véged lesz , azt garantálom. Bosszankodva mentem a szobámba és úgy ahogyan voltam ki ültem az erkélyre el szívni egy cigit. Majd Tom lépett ki az erkélyre és ő is rá gyújtott és közben engem nézett.
- Csak,hogy tudd az este véged lesz ! Amiért így itt hagytál fel tüzelve! - mondtam neki oda vigyorogva.
- Csak azt tettem,amit te csináltál velem sms- ben szivi ! - felelte miközben fújta ki a füstöt.
- Oo Tommy ez még csak a kezdet ! Nem ismersz még engem ,hogy mikre vagyok képes! De ,majd este meg tudod! Ezt meg igerhetem.- mondtam vigyorogva és el gyúrtam a cigimet.
Vissza mentem a szobámba és kezdtem le nyugodni. Majd rá kerestem neten, hogy mit élveznek a fiúk. Meg tanultam amit kellett és készültem izgatottan az estére. Majd egyszer csak pittyegett egyet a telom. SMS jött nem mástól mint Tomtol.
Sms váltás!
- Csak ,hogy tudd szivi nagyon jól áll neked ,amikor dühös vagy ! Izgatobb vagy tőle !
- OOo tényleg Tommy ,akkor csak várd meg ,hogy mi lesz rajtam esete! Nem fogsz bírni magaddal azt garantálom neked !
- Ne hergelj kis lány ,mert ma este úgy meg baszlak,hogy a nevemet fogod sikitani 1 hétig!
- Kíváncsian várom Tommy ! Legyen így !!! 😉
SMS váltás vége!
Azt hiszi a kis Tommy ,hogy most meg ijedtem,hát nagyot téved! Majd én meg mutatom neki! Rá néztem az órára és már délután 4 volt. Gondoltam ,hogy neki állok készülődni.
Be mentem a fürdőbe és le tusoltam ,majd meg mostam a hajamat is. Legelőször a hajamat csináltam meg. Utána ki mentem a szobámba és kerestem egy nagyon dögös és szexi ruhát ,amiből ki látszik majdnem mindenem. Meg is találtam a megfelelő ruhát. Fel vettem és menten vissza a fürdőbe megcsináli a sminkemet.
Meg néztem az időt fél 6 volt ,gyorsan be fújtam magamat parfümmel. Meg fogtam a kis táskamat ,amibe a mobilomat tettem a cigimet és a lakás kulcsomat persze.
Karina szettje
YOU ARE READING
Nőgyógyászba Szeretve
FantasyEz a történet 2009- ben játszódik a lány Karina Fisher 18 éves az anyukája Layla Fisher egyedül neveli. Úgy dönt anyukája ,hogy válal munkát Lipcsében. Jelen pillanatban Los Angelesben élnek és az anya nem valami jól keres és a jobb remény fényében...